Hier nog enkele dagen rust voordat ons vakantiegangers seizoen begint

Volgende week woensdag komt onze 1e logee aan... Heb er erg veel zin in, gewoon weer even bijkletsen en leuke dingen doen! Dan als zij vertrekt (27-8) komt mijn schoonmoeder met 2 andere aan en die vertrekken dan 10-9 weer waardoor ook mijn NL tripje best snel dichterbij komt

Voor de liefhebbers: In mijn onderschrift staat n nieuw topic want ik heb afgelopen weekend mijn allereerste Western Show gereden! Zo super vet!!!! Zit nu nog na te glunderen en mega te genieten!
Gisteren weer even op stal geweest om mee te helpen met n groep blinde en slechtziende kinderen, wat een lol hebben die gehad en wat is dat leuk om te zien en mee te maken!
Overigens kreeg ik dus gisteren ook nog even medegedeeld dat de jury me mistte in de laatste rubriek (championship) en die dus naar mijn instructrice gewandeld was met de vraag: WAAR was ze nou???? Als ze meegereden had had ze dat championship in haar zakken gehad! Wat een combinatie en wat rijdt die meid netjes!!!
Ik moet bekennen dat ik dus gisteravond even met een mond vol tanden stond en zelfs n fikse blos op mn wangen had! Dit is niet iets dat standaard gezegd word en dus ben ik nog vele malen trotser dan dat ik al was!