O dat is zo'n heerlijk ding van AZ. Normaal heb ik 'm eigenlijk alleen binnenshuis aan, maar het was die dag heerlijk weer, te warm voor een winterjas.
Pfoee Ik wilde dus erg graag met mijn vriend naar Disney deze kerst. We waren van plan in een disney hotel, 3 dagen 2 nachten (28 dec-30dec). Met bus of trein. Nou,, duur man! als je een weekje later gaat ben je zo 300 euro goedkoper uit, maar ja, dan kunnen we niet,, baaaalen!
Nee precies, maar ik ben zelf ooit begin januari geweest en een keer in de zomer. En in de zomer voelt het gewoon als een groot pretpark, terwijl het in de winter echt iets magisch heeft. Daarom ga ik liever dan met hem, omdat hij nog nooit is geweest. Balen is alleen dat de week tussen kerst en oud en nieuw, de enige week is dat we allebei kunnen tot aan de zomervakantie.
Leuke foto's. Die van het kasteel in tegenlicht is erg mooi, heel apart.
Buzz Lightyear is ook leuk. Maar volgens mij bakte ik er niets van, maar dat mocht de pret niet drukken.
moonsparkle
Geplaatst: 23-11-10 17:00
Charmaiineee schreef:
Brrr ziet er koud uit! Maar wel superleuk!
Iedere morgen ging ik de deur uit met het idee van het zal best koud zijn, echter ik als heuze koukleun had het geen minuut koud en zei dan ook direct als we het hotel verlieten hey het is weer lekker weer!Ook geen spatje regen gehad.
labyrinth
Geplaatst: 23-11-10 17:19
mbkaatje schreef:
Dat is inderdaad heel jammer. Ga je wel boeken, of vind je het te duur?
Ik zit er nog even over na te denken, maar als iemand nog een briljante korting weet te vinden voor die periode, waarbij het niet al is volgeboekt, yes please!
Mooie foto's moonsparkle! Ziet er weer leuk uit! Oh en dat ijsje
Hier nog getwijfel, we willen eigelijk graag een zagje londen, mijn zus en ik, maar bus is blijkbaar al volzet, stiekem hoop ik heeeeel erg op een dagje disney dus haha.