Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 23:10

Pff, balen zeg. Lekkere reactie ook van die winkelier -:(-
Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 09:08

Jéétje nou dat weer..... er moet na een piekje ook wel weer direct een dal komen zeg :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-25 11:23

Yup -O- echt elke keer als ik denk ja het loopt een beetje ok en mijn gezondheid gaat vooruit.

Verrassing ;( het lijkt wel een real life soap met scenarios die een normaal mens niet kan bedenken. Ik voel me soms alsof ik meedoe in de film Truman show -O-

Goddank pakt het hoofdkantoor van waar het gebeurd is het wel goed op :j

Alleen komen we nu niet weg ivm ingesneeuwd en onbruikbaar wegdek :') we mogen blijven tot de weg bruikbaar is en krijgen dan wat hulp. Ik kan niks nuttigs bijdragen nu :n

Ach ja het zal wel ergens voor nodig zijn dat ik plaatsgebonden ben weer voor geen idee hoe lang. Zucht

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 11:55

Sterkte. Wat een bizar ongeval.
Fijn dat het hoofdkantoor wel actie op onderneemt. Hopelijk kunnen jullie snel weer op pad.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 15:36

Jeetje Karuna, je bent een pechvogel dat je dit meemaakt! :(:) Fijn type, die winkelier maar gelukkig een betere reactie van het hoofdkantoor.
Laat je maar een beetje verwennen de komende tijd!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 15:43

Wel echt een zegen dat je nu niet alleen bent, alles met 1 hand moeten doen is zwaar, zeker als het zo van het een op andere moment is, autorijden zal neem ik aan ook helemaal niet gaan zo. Maar het heeft effect op zo veel dingen in het dagelijks leven
Ik heb al een paar jaar problemen met mijn rechterarm waardoor ik soms ook alles met 1 hand moet doen, als ik iets voor je kan betekenen in de vorm van tips, handigheidjes ofzo dan mag je altijd pb'en.

Hoe lang moet je zo rondlopen tot je terecht kan voor onderzoek?

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 16:06

Wat een pech zeg, beterschap :(:)

mytgard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 16:25

Wat een pech zeg! :(:)

Beterschap :o :wave:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 09:38

Ik houd het even wat kort. Ik heb gelukkig nu weer mijn spraak type programma bijdehand. Ik kan alleen geen garanties geven voor de typefouten, dan wil het ontbreken van de hoofdletters.

Telpeva Het is niet de eerste keer dat er maar een arm werkt dat scheelt alleen nu is mijn slechtste arm als enige over om te gebruiken en dat is nogal een worstel met aankleden douchen eigenlijk met alles. Dus die arm is nogal erg moe. En weer even wennen aan alles met één kant te doen hopelijk is het snel niet meer nodig.

Het is ook gezellig dik aan de rechterkant, maar ja, niets aan te doen.

Er zal een hoop geregeld moeten worden en ik hoop dat ik snel terecht kan voor de definitieve MRI scan. Ik hang nu aan de lijn bij de huisarts en ik hoop nu zo snel mogelijk inderdaad te weten wanneer ik terecht kan voor de rest van het onderzoek.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 09:49

Lekker k.t

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:21

:(:) Y;( Hopelijk eindigt 2025 beter dan het begint...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 10:42

Hoop het ook dit was echt zo'n Murphy dag. Wie bedenkt ook dat er een muziekbox illegaal op een kast staat die dan uitgerekend op mij moet vallen omdat de jas van GV kapot is en hij een nieuwe jas moet kopen. Om daarna achter te komen dat de huurskies weg zijn en 's avonds bleek ook nog dat mijn moonboots een gat had. Ach ja -O-

Ik heb inmiddels de kosten die ik gemaakt heb bij de verzekering ingediend en de verzekering van de winkel gaat verder neem ik aan ook nog contact met mij opnemen en ik wacht op antwoord van de huisarts wanneer hoe en wat voor mijn schouder.

Maar het is wel uitgelaten… prut.
Ik kan gewoon nagenoeg niets zelf kan mezelf niet eens ergens heen brengen en boven op de stress die we toch al hebben kan dit ook nog wel eens eventjes extra boven op. %) En het ellendigste is ook nog ik kan niet naar Frankrijk, zolang ik geen auto kan rijden.

GV gaat kijken of hij voor volgende week een aantal dagen vrij kan krijgen zodat we in ieder geval voor een aantal afspraken die echt door moeten gaan in Frankrijk zijn. En dan moet ik daar afsluiten zodat ik d'r eventueel een tijd niet kan komen ik baal echt ontzettend van maar ik kan alleen d'r voor zorgen dat het niet te veel ten koste van m'n humeur gaat.

Ik zie dat de spraaksoftware heel veel fijne afkortingen gebruik die ik normaal zelf niet gebruik. Hashtag irritant. :+

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:50

Jouw laatste weekend + paar dagen is in zijn totaliteit gewoon hashtag irritant en stom! Het had verdorie een leuk weekend moeten worden in de sneeuw!

Ik ga je gewoon een dikke knuffel geven en duimen dat je snel voor de MRI kan en weer lekker naar Frankrijk. :* :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:53

Spraak software is fijn, dat werkt ook in apps als WhatsApp.
Echt ontzettend balen dit

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 10:56

Dank je

Spraaksoftware Saves Lives en spaart armen :))

Het is gewoon zo frustrerend omdat een medewerker het vertikt de muzieksysteem van de winkel te gebruiken, maar per se zijn eigen illegale hippe muziekbox wil gebruiken en die ook nog op een stomme gevaarlijke plek neerzet. En dan uitgerekend door een rij aan stomme toevallig reden dat ding op mij terecht komt. 8)7

Dan vraag ik mij af waarom moet dit mij dan weer overkomen. Heel af en toe zo dus fijn zijn als het even rustig is zonder rare dingen zonder stress of wat ook. Maar ja, kennelijk is dat niet gegund en begint het nieuwe jaar ook weer gezellig met allemaal rare dingen.

Maar ja, wie weet wat hier nu uiteindelijk de reden voor is en kom ik daar vanzelf wel achter of niet. :')

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 11:56

Toeval bestaat!!! Geduld en sterkte gewenst.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 11:58

Misschien is het handig je rechtsbijstand in te schakelen of een letselschade advocaat oid. Als het tegenzit ben je nog wel even zoet mee en heb je veel meer dan alleen de medische kosten.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 12:09

Tinka de winkel heeft de eigen verzekering ingeschakeld maar ik ga inderdaad ook nog de eigen rechtsbijstandsverzekering contact opnemen om even te kijken of het hoe en wat. Toen we jaren geleden omver gereden zijn op de motor hebben beide verzekeraars inderdaad gewoon ook netjes met elkaar contact gehad en zijn toen alle medische kosten en bijkomende kosten (oa toen 3 maanden de honden in pension) en letselschade vergoed ook.

Ook eventueel fysiotherapie als ik extra behandelingen nodig heb, zal ik toch vergoed moeten krijgen. En mocht ik bijvoorbeeld thuiszorg nodig hebben voor een aantal dingen of zieken ziektekosten vervoer heen en weer naar het ziekenhuis, dan moet ik daar in ieder geval ook wat mee. Maar het belangrijkste eerst, eerst eens kijken wat dan ook precies aan de hand is en wat er prognoses zijn of en de tijdsduur.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 13:38

Wat een pech , Karuna. Ik hoop dat je niet heel erg veel pijn hebt.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 19:48

Pijn zolang ik niks doe is het te doen. Vandaag alle verkeersdrempels naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. Woensdag ochtend moet ik me melden bij ze met de cd uit duitsland

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 11:01

99% zeker stuk wachten op ct scan nu grrrrr

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 13:01

:oo het valt mee kwa schade, goddank. Dat neemt alleen niet weg dat ik minstens net zo lang uit de roulatie ben :') en ik mezelf nu ook moet volstoppen met vitamine c ook voor maanden. Voor nu de prognose zeker 3 weken half vleugellam maar opbouwen kan vanaf komende week al wat betreft bewegen om vastzitten van alles te voorkomen. Maar nog wel risico op dystrofie maar dat wist ik al vandaar de hoge vitamine c inname.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 14:37

Jeetje wat een ellende weer zeg voor jou, ik hoop dat je snel opknapt gelukkig 'valt het mee'. Beterschap!

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 16:09

Gelukkig niet gebroken, evengoed beterschap

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 17:10

Dat ook weer niet :+ maar wat haarscheurtjes maar ook alle pezen en banden en spieren gekreukeld met mogelijke schade. Teveel zwelling om daar uitsluitsel over te geven. Maar het beleid blijft hetzelfde :j rust geduld en vanaf volgende week behoedzaam bewegen opbouwen maar niet belasten. En ik ben er wel even een tijdje zoet mee. Over 6 weken belt de arts hoe het ermee staat, bij eerder rare dingen moet ik me melden

Maar dus minder heftige schade dan gedacht *\o/*