lucifertje schreef:Zijn hier mensen die ook met Sunweb geboekt hebben en de skipassen via de reisleiding ontvangen? Vraag me af hoe laat je ze krijgt en of je ze krijgt op de dag van aankomst? Ik heb nml op maandag om 9 uur al de privelessen geboekt en we moeten natuurlijk wel naar boven kunnen dan.
Sunweb al een bericht gestuurd en de skischool ook of we toch wat later kunnen beginnen
Mijn ervaring met Sunweb is dat je ze bij aankomst direct krijgt, of direct af kunt halen. Voor 9 uur sta je op de piste, ook al gaan de liften pas om 9 uur open.

Ik verbaasde mezelf erover hoeveel ik nog kon. Had geen les meer genomen en ben alleen maar van de hele makkelijke blauwe pistes afgegaan daar waar ik fijn naar beneden kwam en continu controle had.
Ook veel mensen die bijv. met een slee aan het kloten waren midden op de piste en een aantal keer bijna van m'n sokken geskied in de wachtrij bij de lift omdat er iemand veel te hard achterop kwam
vooral bij schneeuwitgen naar beneden de stoellift aan de rechterkant. Daar is het vaak raak
Het gebied is een stuk groter doordat je met de 3S baan vanaf Pengelstein helemaal door kunt naar Pass Thurn.