tenminste hier in de Western Cape. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tenminste hier in de Western Cape.
3 ontzettend volle vluchten dus we waren flink gebroken. Auto ophalen ging heel netjes. Ook echt leuke auto! We hebben een Ford Tourneo bij Sixt. Schoon en heel net, lekker hoog en ruim. Ideaal.
dat el burro hou ik in gedachten! Vandaag de Tafelberg op. Iriscope schreef:Als iemand de hele dag mijn gids is en ik vond het een fijne ervaring dan geef ik gerust een grotere fooi. Bijvoorbeeld 100-200 Rand, soms nog wel meer. Als het goed bevalt, waarom niet? 100 Rand is in Euro nog niet eens 7 euro, dat is voor ons toch niets? Maar voor hen is dat een net bedrag denk ik.
Je moet je bedenken dat die mensen vaak tussen de 3500-6000 per maand verdienen. Dan is een fooi van 100-200 leuk genoeg om er iets beter van te kunnen leven.

Maar alsnog wel geluk, want in Addo liggen leeuwen, luipaarden en hyena's doorgaans zo verstopt dat je ze echt niet kan vinden. 
Prachtige reis hebben jullie gemaakt!
manzano schreef:Super leuk!!!!
Heb vorig jaar zo veel leeuwen gezien. Eigenlijk dagelijks, soms meerdere keren per dag. 4 weken lang haha.