Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Gelukkig wel, helaas zonder mijn papa maar die voelt zich ook weer een stuk beter gelukkig,
Zoek de verschillen. Zelfde tijd andere plaats.
Gisterochtend tegen 8 uur
[ Afbeelding ]
Vanmorgen 8 uur ruim 300 km westelijker
[ Afbeelding ]
Waar het bij mij rond 7.35 alweer ietsje licht wordt was dit vanmorgen pas iets voor 8.00. Verschil tussen oost en west
karuna schreef:Out of order voor onbepaalde tijd
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Uitvissen of die lijn een scheur is of niet. Tot die tijd arm strak tegen lichaam in een soort kuisheidsgordel.
Tot overmaat van ramp na een peperdure taxirit ivm de fikse file huurskies foetsie die netjes buiten stonden. De skiesvan gv waren er nog die van mij weg. Nu kunnen we niet vanavond weg ivm de sneeuw komende nacht maar morgen vroeg naar de verhuurder. En dan hopen dat het een beetje ok opgelost kan worden
Ik zat op gv te wachten in een winkel toen er opeens een luidspreker naar beneden kwam zeilen van 3 meter hoogte precies op mijn schoudergewricht.En de eigenaar tjsahad je daar maar niet moeten zitten.
Op een kruk die er stond.
En de winkel waar we nog even langsgingen![]()
![]()
de box stond weer hoog op de wiebelige kast. Even daar tegen geduwd maar die staat erg onstabiel. En de man tjsa lauwe reactie boeit hem niks
Fijne start van het nieuwe jaar. Tot de benodigde mri of scan mag ik niks met rechts.