Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:13

Ok, daar idd, nee hebben we idd niet gedaan, was al captain eo denk ik.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:11

Ik vond t saai ja :o ook die slang, vond het hele verhaal niet zo interessant na al die films van m :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:45

Ik vond HISTA echt helemaal niks aan.
Stom verhaal, en niet helemaal scherp.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:59

Wij hebben gisteren besloten om volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw weer te gaan.. :D We gaan ook weer in hotel new york en dan 5 of 6 dagen, we willen tijdens de kerstperiode ook een dagje Parijs meepakken!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:48

Ik hoor vandaag of ik mag boeken :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:17

Kerst schijnt daar mooi te zijn :D

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:06

captrain EO vond ik ook niet zo leuk :n
Had er eigenlijk wel wat meer van verwacht.

ooh ik wil ook zo graag een keer met kerst.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:19

geboekt :D
in de kerstvakantie 3 dgaen 2 nachten, NPB admiral floor :+:

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:11

Leuk hoor. Best jaloers :+
Nee hoor, ik gun het jou van harte, maar ik wil zelf ook wel weer eens.

Alvast veel plezier.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 22:56

Ik ben ook jaloers :D

Ik wil ook weer :')

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 23:02

haha ik wil idd ook weer O:)
terwijl het 2 wkn terug is dat ik geweest ben.

Maar iniedergeval heel veel plezier in de kerstvakantie :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 23:07

Ik wil ook weer terug alleen wel een ander hotel dan Hotel Cheyenne... ben ik al 2 x in geweest en wil nu wel weer een ánder hotel zien :D (sorry, ben nogal een pietlut...)

Oja, al verteld dat ik bijna buitengesloten stond met een bijna-kapotte keycard? (lampje wilde maar niet aan)

Wel handig: één franse zegel voor je kaart naar nederland toe! Kost je wel 0,75 cent (habbekrassie!!) en dan afleveren bij de balie.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:10

Wil ook niet meer in santa fe :P wil alle hotels proberen :P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:21

Zo ik ben terug van weggeweest. Had buitenom de harde veren(spiralen) niks te klagen over hotel santa fe alles was schoon, alles deed het en de geroosterde broodjes en gewone crossiants waren goed te eten. Ik had er zowel heen als terug ongeveer 6 uur over gedaan op de heenweg waren er werkzaamheden waardoor een heel stuk snelweg 50 was en op de terugweg hebben we onderweg gegeten(vanaf regio utrecht tot daar). Ik vond het rijden wel goed te doen, werd niet extreem moe onder het rijden. Ik vind die captain eo trouwens niet zoveel aan alleen wel leuk dat je stoel mee beweegt op het ritme verder vind ik ook het filmpje in de star tours wel een beetje aan vervanging toe, dan zou het een erg leuke attractie zijn. Mijn favoriete waren: the tower of terror, buzz laser blast, pirates of the carribean en de rock ´n roller coaster. Het langst moesten we wachten voor de parachute drop maar het was het wachten wel waard, vond het een grappig gevoel niet zoals een free fall maar toch voel je dat je los komt van je stoel oid. Dat was overigens 40 minuten wachten voor de rest hebben we vrij weinig echt hoeven wachten en konden alles in 1 dag doen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:43

Klinkt goed moonsparkle. Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. Heb je nog foto's gemaakt?

Vorig jaar om deze tijd kwamen we bijna aan in Hotel Kyriad en was het morgen zover, dan zouden we voor het eerst naar Disnelyand gaan. Jeetje wat is het afgelopen jaar toch weer snel gegaan.

Helaas is mijn volgende tripje nog niet in zich.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:46

mbkaatje schreef:
Klinkt goed moonsparkle. Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. Heb je nog foto's gemaakt?

Vorig jaar om deze tijd kwamen we bijna aan in Hotel Kyriad en was het morgen zover, dan zouden we voor het eerst naar Disnelyand gaan. Jeetje wat is het afgelopen jaar toch weer snel gegaan.

Helaas is mijn volgende tripje nog niet in zich.

Ik heb foto's maar die moeten minstens een week wachten, heb het toestel even aan vriendlief gegeven ;)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:47

leuk hoor, moonsparkle :D
HorseyDude. Ik heb het ook gehad in Kyriad. De sleutelkaart deed het niet, dus maar weer teruggegaan naar de receptie, die hebben voor ons een nieuwe kaart geregeld :)

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:35

Ik snap het wel hoor elke keer een ander hotel proberen , vind ik ook het leukste namelijk :D

Ben nu in alle hotels geweest behalve het disney hotel, en New york maar die zijn dan ook echt niet te betalen voor mijn portomonee ;)

Geselecteerde hotels ben ik in Kyriad en het radisson sas geweest, die was overigens ook erg goed en luxe alleen miste ik toch echt wel de disneysfeer :j

Vraag over het nieuwe gedeelte in de studio's, dat toy story land zoiets?
Is dat echt voor kleine kids? Het geeft me eerlijk gezegd een beetje een kermis attractie gevoel, klopt dit?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:08

Ben er zelf natuurlijk nooi geweest, maar ik lees er verschillende dingen over. Die racer schijnt wel heftiger te zijn dan je op het eerste gezicht zou denken. De andere twee attracties daar lijken me ook wat meer voor kinderen.

Omdat het nieuw is, is het steeds wel erg druk.

Precies een jaar geleden |( zaten we in Cheyenne en een nachtje ervoor in het Kyriad. Als de portomonee wat kleiner is, dan zijn dit allebei prima hotels. Wij willen de volgende keer toch ook graag een ander hotel.
Als we nog een keer gaan, dan wacht ik op een aanbieding van OAD. En ik heb eigenlijk mijn oog laten vallen op Hotel New York, maar SL en New Port Bay lijken me ook prima. Het Disneyland lijkt me ook geweldig, maar dat vind ik gewoon echt te duur. Tussen het Disneyland Hotel en Hotel NY zit al een groot verschil.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:15

ik wil aankomende kerst een nachtje gaan. maar vind de hotels van disney gewoon te duur. hebben julliie toevallig nog leuke hotelletjes die dicht bij het park zitten. evt met vervoer naar disney toe

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:56

Het Kyriad Hotel is niet al te duur, en niet ver van het park. Wij zijn toen naar Disney Village gaan lopen om de benen te strekken, dus dat is niet ver.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:56

Ik vond toystory playland niet te kinderachtig :) die parachute was erg leuk, apart gevoel :P evenals rc racer :)) dat is nog best heftig :oo

zijn ook in de slinky geweest, dat was wel grappig :P al gleed je telkens naar de buitenkant dus mn vriend werd af en toe geplet :')

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 10:17

quera schreef:
ik wil aankomende kerst een nachtje gaan. maar vind de hotels van disney gewoon te duur. hebben julliie toevallig nog leuke hotelletjes die dicht bij het park zitten. evt met vervoer naar disney toe

Eigenljik vond ik de prijzen heel erg meevallen. Als je nagaat dat een ticket voor 1 dag voor beide parken al zo'n € 50,- is o.i.d. dan valt de prijs van een arrangement nog wel mee, dat is dan 1 overnachting en 2 dagen entree.

Bijv. vorig jaar betaalde ik per persoon € 221,- voor 3 nachten en 4 dagen entree. Reken maar na, dan is het hotel best heel goedkoop (of de entree gratis). Dat vind ik toch niet echt duur.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:46

Calanddra schreef:
Ik vond toystory playland niet te kinderachtig :) die parachute was erg leuk, apart gevoel :P evenals rc racer :)) dat is nog best heftig :oo

zijn ook in de slinky geweest, dat was wel grappig :P al gleed je telkens naar de buitenkant dus mn vriend werd af en toe geplet :')

De parachute was hetgeen waar we het langst op moesten wachten maar het was het idd wel waard. RC en slinky zijn we niet ingeweest.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:53

Oke dus toch een kijkje waard :j