Heb ik weer.
3,85 m hoog en 3,65 m breed. Een "simpele" sectiedeur. Nu ja simpel de standaard huis garage maten zijn veel te klein. Ze moeten navraag doen bij de fabrieksdeuren fabriekant.
De tweede optie als die een beetje betaalbaar is
dan gaat het er zo anders uitzien. Maar ik vrees daar een beetje voor. Ik zoek nog verder naar andere opties.
Ondertussen had ik elders een offerte opgevraagd bij een nederlands bedrijf . Nou die heb ik binnen.
Ik mis een over de grond rol smiley. Voor een gerestaureerde gebruikte deur een bedrag van 5 cijfers ex btw he puur voor de fabrikage. Geen transport niks
zouden er echt mensen zijn die dat ervoor betalen? Nog los van het feit dat ik daar niet eens een beetje bij in de buurt komt kwa bankrekening.
het bedrag was nog hoger zelfs dan de meeste verbouwkosten die ik tot nu toe heb gehad.O ja au mijn rug
maar het waait nogal stevig door en de wind staat zoals gebruikelijk weer vol op die arme deur
ik zag de incontinente wasmachine staan die in afwachting van sloop in de schuur in de weg staat. En toen

Dat zal denk ik wel effectief genoeg blokkeren
En dan moet je iemand inhuren, kozijnen plaatsen daarna enz enz. Dat is ook bepaald niet goedkoop. Ik wacht even rustig de offerte af (misschien valt het mee) en anders heeeeeel lang sparen en duimen dat de deur het zo lang volhoud. Het is niet anders

Oa stook hout en andere grotere dingen kunnen dan gemakkelijker naar binnen. Nu moet ik trap op door de keuken trap weer af,
)met wat erg leek wat de vorige keer hem bijna fataal leek te worden. En dat was het niet kwamen ze na spoedonderzoek achter maar iets onschuldigs maar erg hinderlijk oef opluchting.
ipv ergens half volgend jaar.
Dus met wat advies kit meegekregen. Daar moeten we mee aan de slag. Ducktape voor nu werkt ook,
daar is nog een flink stuk over