Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki_ schreef:Hey! Vraagje voor mensen die in Kirchberg bekend zijn. Vriendin van mij zou morgen en overmorgen skiles krijgen. Zij heeft geen enkele ervaring en nu zijn haar lessen vandaag opeens geannuleerd. Is er iemand die misschien een privé skileraar kent die we buiten de skischolen om kunnen huren? Anders gaan we het haar zelf proberen te leren..
Nikki_ schreef:Hey! Vraagje voor mensen die in Kirchberg bekend zijn. Vriendin van mij zou morgen en overmorgen skiles krijgen. Zij heeft geen enkele ervaring en nu zijn haar lessen vandaag opeens geannuleerd. Is er iemand die misschien een privé skileraar kent die we buiten de skischolen om kunnen huren? Anders gaan we het haar zelf proberen te leren..
miccamaaike schreef:Ehhh als je al 12-15 jaar niet op wintersport bent geweest, dan heb je geen 26 jaar ervaring
Volgens mij heeft Oostenrijk een topweek qua weer. Ik heb jaloers naar de weersvoorspelling voor deze week gekeken. Gelukkig is t hier in NL ook lekker weer
germie schreef:miccamaaike schreef:Ehhh als je al 12-15 jaar niet op wintersport bent geweest, dan heb je geen 26 jaar ervaring
Volgens mij heeft Oostenrijk een topweek qua weer. Ik heb jaloers naar de weersvoorspelling voor deze week gekeken. Gelukkig is t hier in NL ook lekker weer
Ik wel, want heb tussendoor wel geskied natuurlijk. Maar je moet even de rest er ook bij lezen.
Ja, ik ben absoluut een goede ervaren skier. Dat weet ik wel. Maar ik ben niet de meest ervaren. En er zijn dingen die ik niet doe.
-knip- ivm niet relevant
smurffie schreef:Foei lijst hebt frustraties voorkomen lieve mede bokkers:)
Nog 10 dagen![]()
Vandaag de reispapieren binnen gekregen.