Wist helemaal niet van het bestaan af. Kan ik mooi gebruiken voor de thuisblijvers als we in de zomer naar Zuid-Afrika gaan + daarna de cruise over de Middellandse Zee! 
Hoe kan je een account delen? Vind het ook leuk om reisverhalen te volgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wist helemaal niet van het bestaan af. Kan ik mooi gebruiken voor de thuisblijvers als we in de zomer naar Zuid-Afrika gaan + daarna de cruise over de Middellandse Zee! 

Wij hebben hier vandaag de laatste dag in Kaapstad, morgenavond vlieg ik terug naar PE en vriendje terug naar NL. Vandaag al flink lopen janken dus dat gaat nog wat worden morgen
Zal als ik terug ben een wat uitgebreider verslagje typen
Hoe gaat t nu met je?
Sinds ik terug aan t werk (vrijwilligerswerk) ben van m'n trip met m'n ouders zijn er zo veel fijne positieve dingen gebeurd
Er is iemand gestopt waardoor ze mensen te kort hadden en ze hadden gevraagd of ik fulltime wil komen werken. En plotseling begeleid ik nu ook m'n eigen buitenritten met gasten zoals iedereen en heb ik echt een stap omhoog gezet. Ik ben onwijs in het diepe gegooid en ben er zo goed uit gekomen! En als je dan van je manager en assistent manager te horen krijgt dat ze onwijs trots op je zijn en echt hun petje af nemen voor me, doet je dat toch wel heeel goed!
Kan niet wachten om straks hopelijk voor 2 jaar terug te komen en dan te kunnen solliciteren voor die baan, ik weet voor 90% dat ze me aan gaat nemen
Alleen het visum wordt een dingetje natuurlijk
Maar ze willen me iig helpen met m'n 2jr visum dus allemaal zo leuk en positief!
Niemand vind haar leuk want het is zo'n ontzettende gevoelige merrie, maar dat vind ik wel leuk haha. Knappe poowny!:
Ik mis thuis best wel, ik mis mijn vriend echt zo erg dat ik elke keer moet huilen als ik eraan denk en ik ben ook nog eens heel ziek geworden toen ik terugkwam waar ik nog steeds niet helemaal lekker van ben bijgekomen. Ben best een grote meid maar op dit soort momenten wil ik gewoon bij m'n mama onder een dekentje liggen en dat ze een kopje soep komt brengen
Het gaat wel weer over als ik weer in het ritme van m'n lessen kom en ik heb effectief nog maar iets van 6 weken school voordat m'n examens beginnen, dus het gaat ook super snel maar het valt wel even moeilijk. Eerste keer hadden we een vakantie om op uit te kijken en nu is het een beetje gissen wanneer ik überhaupt weer terugkom. Voel me heel zeikerig als ik het erover heb omdat ik snel bang ben dat ik ondankbaar overkom en het is hier ook super leuk en fijn, maar na zo'n vakantie was het gewoon extra fijn geweest als ik hem bij me kon houden. We zijn ook bezig met samenwoonplannen en dan helpt het niet dat ik hier zit en niet kan helpen, en dat we niet samen met de teleurstellingen kunnen dealen zeg maar.
Genieten doe ik zeker hoor, het is hier nog steeds heel fijn en als ik straks weer druk bezig ben met m'n schoolwerk zal het ook wel weer meevallen, maar het is idd dat stukje thuis wat ik hier nu even heel erg mis.

)