vorig jaar had ik met twee weken mn whp binnen maar toen liep t allemaal wat vlotter. Als er verder geen rare dingen op je vog of cv ofzo staat en je bij de eerste 480 zat kan je er wrs wel vanuit gaan dat je m krijgt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Hoeveel geld trekken de aankomende "canada alleen reizigers" dit jaar uit voor hun reis?
Ik wil dit jaar graag in augustus/september (september goedkoper) een maand naar Canada.
Mijn (wellicht utopische budget) is 2500 euro all inn.
_Linda schreef:Gaaf Eliine, Het is een hele mooie omgeving daar, echt 'cattle country', hete zomers, ook dichtbij de grootste cattle ranch in Canada (Douglas lake ranch, iets van een half miljoen acres! Dus geen guest ranch, als je de kans krijgt bezoek de douglas lake general store).
@ hersftwind, sorry geen ervaring met newfoundland...wel weet ik dat newfies een iets anders qua cultuur zijn dan bijv. west canada. Van foto's en videos is het wel erg mooi daar, doet me meer denken aan de scandinavische kust.
HippoLogic schreef:Hannanas schreef:Hoeveel geld trekken de aankomende "canada alleen reizigers" dit jaar uit voor hun reis?
Ik wil dit jaar graag in augustus/september (september goedkoper) een maand naar Canada.
Mijn (wellicht utopische budget) is 2500 euro all inn.
Incl een vliegticket? Waar wil je heen in Canada, Canada is nogal... groot.
Citaat:May I enter Canada with my Letter of Introduction on a one-way ticket?
Yes, you may enter Canada on a one-way ticket. However, you must be able to prove that you have sufficient funds to purchase a return ticket.