Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vermoed door iemand daarin gelegd. En achter de twee stoelen. Een lag aan de andere kant van het slaaphuisje. De andere was alleen omgevallen en het tafeltje stond gewoon overeind
de walnoot is wat takken verloren maar dat viel mee, die ga ik drogen.
de bakker gaat het voorlopig zelf proberen vol te houden. De winkel is nu langer dicht nu. Scheelt hem toch een salaris als hij het redt zonder extra hulp.
ze was net langs voor de bestelling en volgende week levering. Vis kan ik moeilijk aankomen dicht in de buurt en vis op voorraad is altijd prettig.
een paar huizen zijn in razende vaart opgeknapt tot in perfectie voor veel geld denk ik. Een staat nu te huur. Die is echt
geworden. Dat stond samen met het huis ernaast te koop. Dat is ook helemaal mooi geworden. Die lijkt bewoond nu. Veel septic tanks aangelegd of ze zijn er mee bezig nu. 

net een slechte klucht
) maar nu kan ik de komende dagen weer vollop stoken zonder aanvullen.
Veel (iets te zelfs) power.

en kan ik die gaan inpakken met wat er inhoort. In het voorjaar maak ik de vloer daar wel af. Nu te koud. Dan moet hij nog een keer leeg maar dat is te doen
.
daar hebben ze kennelijk nog een keer lang geleden een gaasloos stukje gevonden om omhoog te knagen. Geen schade want er viel niks te vreten.
daar moet nog een deklaag cement op en dan vloerzeil dat ik hem meeverhuisd. Dan is dat ook netjes dweilbaar en schoon.

ja er liggen speeltegels onder. Die lagen er al met daarboven ranzige losse glij matjes
brrr de laatsten heb ik net met veel plezier in de aanhangwagen gegooid.

Ik moet alleen nog wat beter vouwen. Maar de energie is op.

Ik was toen 7,5 jaar. De pony is Sammie een zwart witte shetlander. Ik zie ook een zadel. Alleen geen idee waarom ik mezelf met lang haar heb getekend. Dat had ik namelijk niet.

en opgeruimd en mijn laatste vloerkleed is daar nu op het hobbelige stuk afwijkende vloer. Dat moet alleen nog even uitzakken vandaar de gewichten rondom. 

) wat leger is. En een sierrandje geplakt als test of dit blijft zitten zonder extra plaklaag. Het antwoord weet ik al nee
even nadenken wat daarmee te doen. Mogelijk blanke spuitlak denk ik. 

doorsparen maar maar mijn schuurdeur heeft hogere prioriteit dan een aanrecht/wasbak. Ik weet hopelijk ergens deze week wat de kosten worden voor herstel/vervanging
en dan kan ik ook inschatten hoe lang ik moet sparen.
ik kan eindelijk maaien, zowaar even zon na een week grijze mist en vocht