Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:25

Mooie foto's! Mooi weer zo te zien, die halloween sfeer is ook erg mooi!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:26

Eeey Starbucks :D

Gave foto's!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:32

ja, starbucks heeft goed verdiend aan ons gezelschap die dagen... :D s'morgens koffie, als we het park uitgingen richting hotel koffie, en s'avond na het eten...koffie!
Jou foto's zijn ook mooi! heb ze even opgezocht..

Het weer was helemaal top! dinsdag toen we aankwamen regende het maar de dagen erna super weer gehad!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:35

Dankje :D

Welke datum was jij ook alweer geweest?

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:37

van 19 t/m 22 okt.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:38

Tegelijktijd dus met ons toch :))

Goed weer he :oo

Alleen op onze laatste dag, de 23e, hadden we 1 grotere bui, maar die was ook na een kwartiertje alweer voorbij :)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:46

Calanddra schreef:

Goed weer he :oo

Alleen op onze laatste dag, de 23e, hadden we 1 grotere bui, maar die was ook na een kwartiertje alweer voorbij :)

Het was schitterend weer! Wel koud maar lekker zonnetje en droog...behalve dinsdagmiddag toen regende het een uurtje of 2 maar dat mocht de pret niet drukken ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:20

Het was echt ZALIG weer (ja, wel erg koud (ikke koukleum! :D )) en van regen heb ik persoonlijk niks van gemerkt. Ook erg leuk waren al die halloweenmannen overal in het park maar nog méér in Frontierland.

Die pompoenmachine daar was echt geniaal bedacht, je vraagt je af hoe ze erop komen......

Tot twee keer toe moest de haunted mansion Phantom Manor stil worden gezet door 'playful spirits' :D (iemand anders ook die grafstenen gezien achter het huis?)
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 29-10-10 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:26

Supermooie foto's Judithh. Je hebt denk ik wel een goed toestel. Een spiegelreflexcamera? Je kan in ieder geval goed inzoomen. Maar hele mooie foto's. Wat een blauwe luchten, lekker hoor.

Aah, Starbucks was onze lifesaver. De koffie en thee in Cheyenne bij het ontbijt waren niet echt lekker. Dus Starbucks was onze eerste start.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:28

Euhhh nee, thee in Cheyenne is zeker geen aanrader! Er komt trouwens een nieuw restaurant erbij he, helemaal achterin bij Café Mickey...

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:32

mbkaatje schreef:
Supermooie foto's Judithh. Je hebt denk ik wel een goed toestel. Een spiegelreflexcamera? Je kan in ieder geval goed inzoomen. Maar hele mooie foto's. Wat een blauwe luchten, lekker hoor.

Aah, Starbucks was onze lifesaver. De koffie en thee in Cheyenne bij het ontbijt waren niet echt lekker. Dus Starbucks was onze eerste start.

Dank je!
Ik had idd mijn SLR bij me...heb nog even getwijfeld of ik niet beter de compact mee kon nemen maar toch de canon mee genomen.
Het "voordeel" was dat ik in een rolstoel zat en daardoor de tas met lensen e.d aan de stoel kon hangen.

Koffie is volgens mij in geen èèn hotel of restaurant zo als we gewend zijn..haha..
Starbucks was ook voor ons een lifesaver ;) mokken van bijna een halve liter..ideaal..ik heb 3 van die grote mokken mee naar huis genomen :o vroeg voor de grap aan een werknemer of ik ze mee mocht nemen en die haalde zijn schouders op en zei...jahoor..! Ben er zo mee de zaak gereden terwijl ik ze in mijn handen had..niemand die wat zei!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:52

Dat kan ik me voorstellen. zo'n compactcamera is natuurlijk veel makkelijker mee te nemen. Maar met een SLR heb je wel specialere foto's hoor.

Dat je zo een mok mee mocht nemen. Volgens mij kan je ze er ook kopen namelijk hi hi. Nou mooi "meegenomen" dan.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:27

Stond die maar twee x stil? :') stond gemiddeld bij ons per rit (zijn er denk ik 6x in geweest) wel 3x stil :P ging goed :P

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:32

judithh schreef:
van 19 t/m 22 okt.

Calanddra schreef:

Wij waren er 20 en 21 okt :') Elkaar mooi misgelopen dus.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:39

Jullie hadden wel een boktmeeting kunnen houden ....Maar dat komt er toch niet zo snel van.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:03

Heerlijk die foto's :D
Ik heb net mn aanbieding toch binnen gehad ( reisagent )
maar... nu kan ik maar beperkt kiezen
Kies het verblijf dat bij je past:

geldig voor aankomsten op 7, 8, 14, 15, 21 t/m 23 28 t/m 30 november en op 1, 8 en 22 december 2010.

Nu kan ik eigenlijk alleen de 22e.. Ik weet dat het dan kerstvakantie is maar het is wel net voor kerst. Iemand enig idee of het heeeel druk is? Moet wel leuk blijven natuurlijk..!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:04

Ik denk het haast wel, bonney :j

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:12

Jammer dat je niet op een andere datum kan. Zelf heb ik geen ervaring met het gaan in de kerstvakantie, maar het lijkt mij dan heel druk.

In wat voor hotel zou je dan komen? Jij hebt altijd van die mooie aanbiedingen als reisagente (heus niet jaloers hoor).

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:25

Haha dat is idd het voordeeltje van het reisbureau ;)
Ik mag zelf kiezen in welk hotel behalve het Disney hotel.
Nu ben ik erg in dubio...moeilijk moeilijk moeilijk.
Dit is wel mn kans om met kerst naar disney te gaan.. Aan de andere kant wil ik dat als ik overal 3 uur moet wachten :\.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:49

Probleem met de kerstvakantie is dat alles vakantie heeft.
Maar je kan het ook anders zien, je bent er natuurlijk al een paar keer geweest, dus als je sommige attracties niet kan doen door de drukte is dat jammer maar helaas. Verder kan je natuurlijk gebruik maken van fastpasses en verder gewoon genieten van het er zijn.

Als het een leuke aanbieding is, zou ik het denk ik gewoon doen.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:16

bonney4evver schreef:
Haha dat is idd het voordeeltje van het reisbureau ;)
Ik mag zelf kiezen in welk hotel behalve het Disney hotel.
Nu ben ik erg in dubio...moeilijk moeilijk moeilijk.
Dit is wel mn kans om met kerst naar disney te gaan.. Aan de andere kant wil ik dat als ik overal 3 uur moet wachten :\.

Ik zou zeker voor New York gaan! 4 sterren en bij de ingang van disney village. Wij hebben er vorige week gezeten en het is echt helemaal top daar. Vriendelijk personeel, goede bagage oppas, heerlijk ontbijt en diner...en zo kan ik nog wel even door gaan ;)

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:48

Ja de voorkeur gaat uit naar New York :j
Anders Sq logde want de vorige keer zaten we in NPB :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 14:32

...En maar tassen controleren... ik moest 1 x uitleggen van wat wat was, deden ze niet moeilijk over!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:21

Nog 3 dagen :D

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:36

Jullie klinken wel echt als Disney die-hards zeg, misschien alleen maar handig, kunnen jullie mij maybe helpen.

Mijn vriend en ik willen naar Disney nadat ik eindexamen heb gedaan, mijn laatste examen is op vrijdag 27 mei, en van dan tot 1 september zouden we dus kunnen (met uitzondering van 30 juni dan is de uitreiking).

Ik ben niet zo handig is het uitzoeken van opties daarom deze vraag.
Wat is de handigste periode om te gaan? Het is zijn eerste keer en uit mijn ervaring is 3 dagen park ongeveer wat je nodig hebt om alles te zien, dus we gaan dan 3 dagen.

We willen naar een disney hotel, maar ik zou echt niet weten wat de leukste is. We zijn waarschijnlijk toch de hele dag in het park, dus het hotel moet gewoon een lekker ontbijtje en goede bedden hebben, misschien dat we een keer in een restaurant eten. Extra's als spa's enzo zijn we niet van plan om te gebruiken.
Ik heb wel even gekeken naar de suites in het Disney hotel, want die VIP fastpasses klinken wel erg aantrekkelijk, maar ik kan nergens zien hoeveel zo'n junior suite zou kosten voor 2 nachten/3dagen.

We hoeven dus niet per se zo goedkoop mogelijk, maar we zijn ook niet schatrijk, dus als die junior suites echt too much zijn doen we dat natuurlijk niet en gaan we gewoon graag in een ander disney hotel, of op een "normale" kamer in het disney hotel.

Wat zijn jullie aanbevelingen, ervaringen met disney hotels en weet iemand misschien wat de tarieven zijn voor zo'n junior suite?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

P.s: We zijn dan allebei volwassen mocht dat nog uitmaken :)