Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

s'morgens koffie, als we het park uitgingen richting hotel koffie, en s'avond na het eten...koffie!

Calanddra schreef:Tegelijktijd dus met ons toch
Goed weer he
Alleen op onze laatste dag, de 23e, hadden we 1 grotere bui, maar die was ook na een kwartiertje alweer voorbij
)) en van regen heb ik persoonlijk niks van gemerkt. Ook erg leuk waren al die halloweenmannen overal in het park maar nog méér in Frontierland.
(iemand anders ook die grafstenen gezien achter het huis?) mbkaatje schreef:Supermooie foto's Judithh. Je hebt denk ik wel een goed toestel. Een spiegelreflexcamera? Je kan in ieder geval goed inzoomen. Maar hele mooie foto's. Wat een blauwe luchten, lekker hoor.
Aah, Starbucks was onze lifesaver. De koffie en thee in Cheyenne bij het ontbijt waren niet echt lekker. Dus Starbucks was onze eerste start.
mokken van bijna een halve liter..ideaal..ik heb 3 van die grote mokken mee naar huis genomen
vroeg voor de grap aan een werknemer of ik ze mee mocht nemen en die haalde zijn schouders op en zei...jahoor..! Ben er zo mee de zaak gereden terwijl ik ze in mijn handen had..niemand die wat zei!
stond gemiddeld bij ons per rit (zijn er denk ik 6x in geweest) wel 3x stil
ging goed

. bonney4evver schreef:Haha dat is idd het voordeeltje van het reisbureau
Ik mag zelf kiezen in welk hotel behalve het Disney hotel.
Nu ben ik erg in dubio...moeilijk moeilijk moeilijk.
Dit is wel mn kans om met kerst naar disney te gaan.. Aan de andere kant wil ik dat als ik overal 3 uur moet wachten.