Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beter even niet. Bij mijn papa is er niks aan de hand en onze overnachtingsplek wat wit maar ook niet glad. Maar hier wegkomen wordt hem voorlopig even niet geloof ik
Mijn neef heeft een fijne korte huwelijksreis gehad en we willen snel afspreken als het kan.
Teams moest geinstalleerd, daarna identificatie scannen. Dan de persoon gewoon opbellen omdat deze zich moest identificeren ook. Dat gebeurde door de telefoon op speaker houden tegen het aparaat waar we aan het beeldbellen waren met teams
maar de daadwerkelijke handeling moet fysiek. Dan moet er iemand naar het huis van de persoon. Maar de afspraak moet dan ook weer daarmee gemaakt worden en mogen derden dat niet doen. Dat is nog en cours zeg maar.
Dan kan er hopelijk vrijdag een afspraak gemaakt worden voor hopelijk snel want onbekend is of er nog voldoende tijd is
Gv gaat dagelijks heen en weer vpor check en bijstaan bij lastige gesprekken en moeilijke formulieren al is daar sinds vanmorgen goddank een proffessional bij die bij sommige praktische zaken kan bijspringen
) .
Verse boerenkool kleinsnijden en samen met gv een bult aardappelen staan kleinhakken. Deels voor ons, deels gaat geportioneerd de deur uit zodat het alleen opwarmen is. Dat zal de komende tijd nog wel vaker voorkomen. Het zal een beetje een spagaat worden tussen de zorg hier en bijkomen in frankrijk.
een andere stofzuiger. De vorige stopt steeds na 10 minuten met vacuum maken
ergerlijk waardoor ik steeds maar de bezem pak en net na de garantie periode en gekocht bij Blokker ook nog
. Dit is een bosch cat en dog voor een derde van de prijs ivm black friday in de duitse supermarkt.
Die zal hopelijk wel even meegaan in ieder geval 3 jaar garantie.
nou
daag plannen,
daag vakantie.
En gooit het voor mij en mijn vader ook alles door elkaar voor de komende weken.
. En wij konden met de camper geen kant op, geen deur openen niks. Let wel de rest was gewoon leeg he inclusief voor de deur zelfs dit keer. Weken hebben we kunnen voorkomen dat dit gebeurde. Maar gister moesten we weg, alles verder leeg dus laat maar zal wel niet nodig zijn. Dus wel
Geen overleg niks. Maar met die twee data ben je gewoon de vrije kerstdagen kwijt.
en we waren er zo hard aan toe. Eerst de "zomervakantie" al die de mist inging en nu deze kans op even uitrusten van pittig werk ook alweer streep erdoor. Nog even en gv stort ook in, die hangt inmiddels ook op het randje. 
nu is de 27 naar 30 en 31 december te zijn gegaan en lijkt 23 kwa hulp niet nodig tenzij er komende twee weken van alles mis gaat.
maar ja dat hangt dan wel af van de komende twee weken. Pfff.
.
Daar ben ik blij mee. Materiaal is lastig te vinden en wat er nu ligt is eh ranzig en somber. Dadelijk fris zeethema.
maar een zak snel hout, de aardappelen en een puzzelhouder. 
. Twee kleine lichte tafeltjes die minder ruimte innemen dan wat er nu staat. En makkelijker schoon te maken ivm te veplaatsen. En de twee manden zijn voor onder de tafels zodat ik mijn opbergruimte houdt.
ook deze stond al een flinke tijd in de planning en er was nu budget voor
net als de tafeltjes eigenlijk dus.
dat gaat langzaam aan weer op.
of het klus materiaal is hier goedkoper dan in frankrijk. Soms gebeurd dat.

dat kost zoveel tijd en energie waarvan toch al te weinig is. Het is echt nu worstelen en proberen vol te houden en overeind te blijven, maar ik heb het daar nu echt lastig mee. Mijnvrolijke positieve zelf is spoorloos.
moeilijk moeilijk moeilijk een hoop bla bla maar regels en richtlijnen en blokkade ergens anders in de wijk mag niet weg vanwege iets dat 40 jaargeleden is vastgelegd bij 4 eigenaren eerder. Daar is een plek geblokt tot ergernis van de bewoners daar, die willen hem vrij hebben en wij juist een geblokt. Maar omdat die andere blokkade niet weg mag mag deze nietgeblokt worden.
kortom we blijven afhankelijk van de "goodwill" van nu dus twee eikels. Ook anderen parkeren nu zo veel als kan zodat de uitgang vrij blijft, zo ook gister maar toch heeft iemand zijn auto er tussen weten te frummelen wat eigenlijk niet pastte dus met schade tot gevolg aan de auto van een ander.
zo graag ten koste van alles moet kennelijk de uitgang versperd worden. Alleen weten we nog steeds niet waarom
ook anderen hebben dat gevraagd maar krijgen dezelfde botte reactie die ik ook heb gehad 
nou ik ben bijna thuis maar toch zo ver weg, op advies van de huisarts en omdat ik nu niet veilig kan deelnemen aan het verkeer vanwege overstuur en een heel pijnlijke stijve nek schouders armen inmiddels hoofdpijn aan het krijgen en duizelig een beetje. Ik ben 20 km van huis op een camperplaats veilig hoewel alleen,