En het is maar goed dat hij geen foto van zichzelf heeft op zijn site. Menig frans oud vrouwtje zal zich knap geintimideerd voelen denk ik door zijn postuur en uiterlijk.
Een mix van Aquamen (postuur en woeste uiterlijk) en Jack Sparrow (humor en het lachje) en inclusief baardvlecht met kraaltje
maar sympathiek goed gevoel voor humor, werkt erg secuur en grondig en is netjes kwa prijs. 

voor zover ze het mochten loslaten dan. Hoe de bevolking toch geprobeerd heeft de kampbewoners van eten en drinken te voorzien,
het taalgebruik van toen statig en netjes. En om te lezen waar mijn mama bij welk gezin was ondergebracht omdat ze ook haar oudste broer wilden interneren. En voor de veiligheid van de twee zusjes zijn deze toen in twee gezinnen neergezet een heel eind van huis. Daar heeft ze nooit over willen spreken.

de vier preien zijn dezelfde. Maar heb ik ze even "supermarktklaar" gemaakt ook. De linker twee zijn getopt de rechter twee niet.
groot deel van de dag aan het worstelen met het deurtje in een nieuw in elkaar gezette kast te doen. Normaal klik klaar. Steeds scheef, paste niet ging niet fatsoenlijk dicht, teveel speling. Kast uit elkaar kast weer in elkaar. Niks hielp. Even een oude kast die al stond uit elkaar.

gv is nog niet thuis van zijn werk.
?
Wat zou mijn prijs zijn? En zou ik uberhaupt een prijs hebben?