Wij zouden in Boston bij een hotel 50$ per nacht moeten betalen voor het parkeren dacht ik toch niet. Dat hotel hebben we uit de reis laten halen en regelen we zelf Was voor 2 nachten ook 495$ (excl parkeren dus)
Was ook wel midden in de stad maar dat vind ik echt even te gek. Boeken wel een hotelletje buiten de stad in de buurt van het OV ofzo.
Nagini
Geplaatst: 24-07-14 15:32
OV in Boston is erg goedkoop. Ik zat in Cambridge. (Waar Harvard is). Volgens mij kostte een 3 dagen kaart iets van 15 dollar of iets, voor onbeperkt reizen.
Wij in hartje SF parkeerkosten voor 35 dollar per dag. Ook behoorlijk moet ik zeggen. In San Diego hebben we gewoon in een parkeergarage geparkeerd en daar kostte het 15 dollar max. per dag.
In Los Angeles hebben we bij het hotel gratis kunnen parkeren.
@Nadir: We gaan naar Florida en New York. We willen het liefst op New York vliegen, daar 5//6 dagen verblijven en dan doorvliegen naar Florida waar een dikke 2 weken verblijven. Het jaar daarop staat een rondje Canada inclusief Boston, Chicago en dergelijke op de planning.
We graag Florida met iets leuks combineren, en aangezien New York 2 honkbalclubs heeft leek ons dat wel wat.
Leuke reis Angela! Wij zijn vorig jaar naar Florida geweest. Een week een villa met zwembad gehuurd bij Orlando. Dit jaar gaan we vanaf New York naar Washington, via Boston en een stuk Canada
Afgelopen maand zijn we door California gaan touren en aankomend jaar willen we wat meer op een plek blijven. We zijn maar met zijn 2tjes, dus een villa is waarschijnlijk een beetje overdreven.
Keet
Geplaatst: 24-07-14 16:06
Wij waren ook met zijn tweeen Was goedkoper dan een hotel En lekker alles voor jezelf
Een villa huren in Florida is inderdaad goedkoper (en leuker) dan een hotel
Je zou ook de trein kunnen pakken vanuit New York. Kenissen hebben dat recentelijk gedaan. Prima en was super leuk, s'middags vanuit New York en de volgende dag in Kissimmee. Overnachten doe je in de trein in een aparte slaapcoupé
Ik ben echt verslaafd aan Florida, vind het veel leuker dan Californië.
De trein is wel erg duur t.o.v. van vliegen. Plus het duurt oneindig lang. De familie waar ik woon heeft dat gedaan.
Yasmine
Geplaatst: 24-07-14 16:27
Ik vind Florida dus echt 10x niks Geef mij maar een leuke stad zoals NYC of Chicago of SF.
Prijs trein vs. vliegen hangt er vanaf welke afstand je doet. Ik heb NYC naar Boston, DC naar Philadelphia en Philadelphia naar NYC met de trein gedaan en was steeds maar $50 per rit kwijt. En in de Amtrak zit je heel luxueus, ontzettend veel beenruimte, gratis wifi enz. Maar voor een langere rit zoals NYC naar Florida zou ik het wel niet willen doen, dan zou ik liever een vliegtuig nemen.
Leuk Angela! Dat was drie jaar geleden ook onze eerste opzet, uiteindelijk kwam er steeds meer bij en hebben we twee weken Noordoosten en twee weken Florida gedaan.
Ik zou ook lekker het vliegtuig pakken!
Fitzroy
Geplaatst: 24-07-14 17:33
Ik vind Florida ontzettend leuk, maar wel als winterzonbestemming. In de zomer is het mij daar te heet vanwege de hoge luchtvochtigheid. En in de winter zijn villa's in Zuid Florida niet te betalen helaas omdat het hoogseizoen is. Ik heb ook meer met Florida dan met California. Maar dan weer niet het gebied rond Orlando maar echt Zuid Florida en de Keys.
Toch ben ik dol op St. Augustine. Ik hou van Florida! Nog zes weken:D
Keet
Geplaatst: 25-07-14 10:11
Lizzle schreef:
Toch ben ik dol op St. Augustine. Ik hou van Florida! Nog zes weken:D
Ik ook prachtig stadje en zulk lekker ijs Heb gelukkig in Gettysburg ook een tentje van die ijszaak gevonden dus kan er deze vakantie weer van genieten
Die popcorn winkel in St. Augustine is ook geweldig! Zoveel gekke smaken popcorn
ze hadden zelfs popcorn dat naar augurk smaakte en ongeveer 30 soorten kaas en nog veel meer dingen Bij Kilwins hebben zo heeeeel veel chocolade maar ook héérlijk ijs in zo'n grote handgemaakte wafel
(dit is 1 bolletje trouwens) (en het was ongeveer 45 graden toen we daar waren)
Houd op over popcorn en ijs Klinkt erg goed allemaal!
Yasmine
Geplaatst: 25-07-14 17:41
Coldstone is geweldig Je bestelt een combo en dan wordt je ijs op een koude steen (cold stone ) gemengd met de toppings. Bv. ze hebben apple pie ice cream, dat is een schep vanille-ijs gemengd met koekjes (pie crust) en apple pie vulling (warme appel met kaneel).