Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:Je kunt trouwens ook met de bus, is echt goedkoopvoor een retourtje naar parijs (weet niet meer zeker of hij ook naar disney ging) betaalde je maar 70 euro per persoon
Anne. schreef:Precies. Door Belgie heb ik de hele tijd gestressed lopen rijden. Het regende heel hard, ik voelde aquaplanning onder mijn auto door de spoorvorming. Daar ook onwijs veel vrachtwagens die elkaar op de meest asociale manier inhaalden.
130 heb ik wel gehaald, maar mijn waggie vind dat niet fijn
HorseyDude schreef:Ben ook weer net terug maar het zal wel weer een paar JAAR gaan duren voordat ik daar weer terug ga:
> WC's zagen er afgrijselijk uit, wc papier lag overal, wel wc rollen maar het was gewoon BAH! (3 van de 4 wc's waren kapot)
> één keer behandeld door een sjaggo hotdog verkoper (had zeker zijn dag niet?!?!)... die heeft mij ook niet meer als klant...
> Restaurants zijn echt schrikBAREND duur! O.O Echt vreselijk!
> Lange lange wachtrijen.... en maar wachten en wachten...
> Gaten in de wandelpaden! Overal!
Marijuhhhhh schreef:HorseyDude schreef:Ben ook weer net terug maar het zal wel weer een paar JAAR gaan duren voordat ik daar weer terug ga:
> WC's zagen er afgrijselijk uit, wc papier lag overal, wel wc rollen maar het was gewoon BAH! (3 van de 4 wc's waren kapot)
> één keer behandeld door een sjaggo hotdog verkoper (had zeker zijn dag niet?!?!)... die heeft mij ook niet meer als klant...
Heb je geen gebruik gemaakt van de Fastpastickets?
HorseyDude schreef:Ben ook weer net terug maar het zal wel weer een paar JAAR gaan duren voordat ik daar weer terug ga:
_Marjon_ schreef:De toiletten kunnen inderdaad schoner. Vraag me echt af wat sommige mensen daar uitspoken, iewl! Wat je daar allemaal tegenkomt..
Ik geloof dat wij nu zo rond de 850 euro kwijt zijn met zijn 4en, 3 nachten, 4 dagen park. Dat valt ook alles mee toch? Voor Sequoia Lodge..