Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

Re: Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:00

JOEHOE!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 16:09

VAKANTIEEE WHOEHOEHEOEHEO!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:45

Yeah, lekker hoor Kimmie Haha!
En nu snel je koffer gaan inpakken Hyper!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:22

Maandag nog een dagje werken, en dan heb ik eindelijk ook vakantie. Vriendlief heeft vanaf vandaag vakantie..dat ga ik nog veel horen, ben ik bang.
Dinsdag vertrekken we om 18.40 met het vliegtuig van Transavia naar Monastir. En dan met de bus (denk ik althans) naar Sousse! Heb nu eindelijk de tickets, en heb er onwijs zin in! Nu nog even de brandwond op mijn been dicht, en dan kan ik echt gaan genieten.

@Doerakje: wij zijn dus volgende week in Sousse... Haha!

De 2-daagse excursie naar de woestijn leek ons erg leuk, maar we gaan die waarschijnlijk niet doen. Met allebei een nieuwe baan en nieuw huis, sinds afgelopen jaar, zijn we absoluut toe aan wat rust. Dus dat gaan we doen, relaxen! Maar goed, we zien wel als we daar eenmaal zijn. (Eerst vliegen...bibber de bibber)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 09:38

djinnie schreef:
Maandag nog een dagje werken, en dan heb ik eindelijk ook vakantie. Vriendlief heeft vanaf vandaag vakantie..dat ga ik nog veel horen, ben ik bang.
Dinsdag vertrekken we om 18.40 met het vliegtuig van Transavia naar Monastir. En dan met de bus (denk ik althans) naar Sousse! Heb nu eindelijk de tickets, en heb er onwijs zin in! Nu nog even de brandwond op mijn been dicht, en dan kan ik echt gaan genieten.

@Doerakje: wij zijn dus volgende week in Sousse... Haha!

De 2-daagse excursie naar de woestijn leek ons erg leuk, maar we gaan die waarschijnlijk niet doen. Met allebei een nieuwe baan en nieuw huis, sinds afgelopen jaar, zijn we absoluut toe aan wat rust. Dus dat gaan we doen, relaxen! Maar goed, we zien wel als we daar eenmaal zijn. (Eerst vliegen...bibber de bibber)

misschien zal ik je dan zien Lachen

HAHAHA

kunnen jullie ook online in checken Lachen Dat gaan wij waarschijnlijk wel doen Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 21:10

bijna bijna bijna haha Haha!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:09

zucht ik vlieg morgen onverwacht al weer naar huis.... jammer anders konden we een bokt meeting in sousse houden.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 10:02

hee dat is jammer ..
Waarom vlieg je al terug dan ?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:25

Ik heb onverwacht een ziekhuisafspraak kunnen krijgen, dus dat is heel belangrijk Boos!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:26

Wij zijn van het voorjaar (april) met het gezin in Tunesie geweest. Geweldige vakantie! Haha! Zou er zo weer heenwillen. Wel een ander plekje, maar ok Haha!. We zaten nu in Port el Kantoui, prima appartementen, niet luxe, maar wat wil je voor 200 euro voor een week Knipoog.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 19:28

Sting schreef:
Wij zijn van het voorjaar (april) met het gezin in Tunesie geweest. Geweldige vakantie! Haha! Zou er zo weer heenwillen. Wel een ander plekje, maar ok Haha!. We zaten nu in Port el Kantoui, prima appartementen, niet luxe, maar wat wil je voor 200 euro voor een week Knipoog.

Gaaaaf heb je toevallig foto`s

doerakje schreef:
Ik heb onverwacht een ziekhuisafspraak kunnen krijgen, dus dat is heel belangrijk Boos!

Ik begrijp het wel jammer dat het net is nu je daar bent!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 09:03

Nou meiden vandaag de dag... Haha! tot over 12 daagjes Haha!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:06

fijne vakantie! voor mij nog 5 weken!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 09:16

dankjewel Haha!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 09:48

Hele fijne vakantie Kimmie! Enne, foto's Knipoog

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:14

hey meiden, fijne tijd voor iedereen die nu gaat!!
heb mn foto's weer in mn topic gegooit..mocht je wat willen zien..
tis nu trouwens ramadan, beste tijd om daar te zijn Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 20:17

hee meiden het is echt super hier

goed hotel goed eten alleeen ben ik ziek erg verkouden keelpijn hoesten hoofdpijn en me oren wzitten elke keer weer dicht:

Doe aub wel lekker een kortbroekje aan als je gaat vliegen ik ging namelijk bijna onderuit door ineens de hitte op me af kwam,,
Gelukkig 2 lieve nerderlanders die water over me heen gooide zodat ik bij bleef maar zag al niks meer en hoorde niks meer maarja goed afgelopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:05

Hoi luitjes,

Mijn vriend en ik willen ook heel graag nog op vakantie. eerst wilde we naar turkije maar omdat we dan voor turkije in het na seizoen zitten zijn er niet veel excursies meer te doen.
dus nou hadden we tunesie in gedachten. we willen namelijk voor niet al te veel geld all inclusive zitten.
Nou hebben we al best veel rondgeneusd en gelezen maar de meningen over tunesie zijn nogal uiteenlopen. of ze vinden het helemaal geweldig of ze willen er nooit meer naartoe.
In turkije hebben wij het prima naar ons zin gehad.ondanks dat er veel aan je geplukt wordt bij kraampjes en winkeltjes en je je tanden met gewoon water uit een fles moet spoelen. nou zijn dit verhalen die ik ook over tunesie hoor maar is het dan nog een groot verschil met turkije?

Ik weet het echt niet en als ik sommigen verhalenhoor over tunesie krijg ik toch wel een beetje de kriebels van negativiteit.

iemand die ons gerust kan stellen? of misschien het verschiltussen turkije en tunesie kwa omgang met mensen kan uitleggen?

alvast bedankt!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:23

@share: het is idd jammer dat er van die uiteenlopende verhalen zijn over tunesie. en ik denk dat het ook te maken heeft met wat je verwacht van je vakantie en wat je wil gaan doen. ik hoop in okt gewoon nog een lekkere zonvakantie te hebben en je hebt daar schitterende resorts waar je goed vermaakt wordt. dus daar zal het niet aan liggen. Geen idee hoe het is als je gaat winkelen. Schijnt wel net zoiets te zijn als in Turkije. Ben benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat op vakantie. Wanneer willen jullie vertrekken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:33

23 sept willen we vertrekken en uiterlijk 6 okt weer terug ivm de studie van mn vriend.
Ik ben ook benieuwd waar we terecht komen, maar ik heb eigenlijk ook wel zoiets van, als je het niet probeerd dan weet je het ook niet. en als we het winkelen als heeeel erg vervelend beschouwen nou dan blijven we toch lekker op het resort Knipoog

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:17

Share schreef:
23 sept willen we vertrekken en uiterlijk 6 okt weer terug ivm de studie van mn vriend.
Ik ben ook benieuwd waar we terecht komen, maar ik heb eigenlijk ook wel zoiets van, als je het niet probeerd dan weet je het ook niet. en als we het winkelen als heeeel erg vervelend beschouwen nou dan blijven we toch lekker op het resort Knipoog

ja dat vind ik ook en als je gewoon een goed leukk en groot resort hebt kan je ook nog alle kanten op en wordt je lekker vermaakt. het is net wat je zoekt en wilt. zou je wel al binnenkort weg gaan Cool ik nog iets minder dan 4 weken Vork

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:21

Ik blijf nog steeds van mening dat, zoals Gordon ooit in een programma zei ROFL , je er zelf een 5-sterren vakantie van moet maken. Dat is zóo waar Lachen Want als je er zelf heel negatief tegenover staat, dan kan het hotel, het land, de excursies & de bevolking nog zo zijn best doen.. maar succes is dan al niet meer gegarandeerd Knipoog

Gewoon lekker naar Tunesie gaan hoor Ja Haha! Cool

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:29

ja_nee schreef:
Ik blijf nog steeds van mening dat, zoals Gordon ooit in een programma zei ROFL , je er zelf een 5-sterren vakantie van moet maken. Dat is zóo waar Lachen Want als je er zelf heel negatief tegenover staat, dan kan het hotel, het land, de excursies & de bevolking nog zo zijn best doen.. maar succes is dan al niet meer gegarandeerd Knipoog

Gewoon lekker naar Tunesie gaan hoor Ja Haha! Cool

ja das waar. is maar net met wat voor gevoel je er heen gaat. Alleen moet ik wel zeggen nu ik een aantal keer dat programma red mijn vakantie gezien hebt...wat een troepjes kun je aantreffen zeg...alleen is het wel vaak de lastminute vakanties en heb al een paar keer een naam gehoord van een bepaalde reisorganisatie

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:17

Je kunt ook nog altijd op internet kijken naar de reacties van voorgaande gasten over het betreffende hotel. Zo kun je al een hoop hotels van je lijstje schrappen, maar ook een hoop aan je lijstje toevoegen Ja Tenminste, ik heb daar wel op gelet bij ons hotel.

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:20

ja_nee schreef:
Je kunt ook nog altijd op internet kijken naar de reacties van voorgaande gasten over het betreffende hotel. Zo kun je al een hoop hotels van je lijstje schrappen, maar ook een hoop aan je lijstje toevoegen Ja Tenminste, ik heb daar wel op gelet bij ons hotel.

ja das zeker waar. ik hecht ook heel veel waarde aan die reacties en het gemiddelde cijfer moet ook boven een 8 liggen. smaken verschillen natuurlijk altijd, maar het zijn wel oprechte meningen, die een goed beeld geven over dingen wat niet in de brochure vermeld worden.