Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Maandag nog een dagje werken, en dan heb ik eindelijk ook vakantie. Vriendlief heeft vanaf vandaag vakantie..dat ga ik nog veel horen, ben ik bang.
Dinsdag vertrekken we om 18.40 met het vliegtuig van Transavia naar Monastir. En dan met de bus (denk ik althans) naar Sousse! Heb nu eindelijk de tickets, en heb er onwijs zin in! Nu nog even de brandwond op mijn been dicht, en dan kan ik echt gaan genieten.
@Doerakje: wij zijn dus volgende week in Sousse...![]()
De 2-daagse excursie naar de woestijn leek ons erg leuk, maar we gaan die waarschijnlijk niet doen. Met allebei een nieuwe baan en nieuw huis, sinds afgelopen jaar, zijn we absoluut toe aan wat rust. Dus dat gaan we doen, relaxen! Maar goed, we zien wel als we daar eenmaal zijn. (Eerst vliegen...bibber de bibber)
Sting schreef:Wij zijn van het voorjaar (april) met het gezin in Tunesie geweest. Geweldige vakantie!Zou er zo weer heenwillen. Wel een ander plekje, maar ok
. We zaten nu in Port el Kantoui, prima appartementen, niet luxe, maar wat wil je voor 200 euro voor een week
.
doerakje schreef:Ik heb onverwacht een ziekhuisafspraak kunnen krijgen, dus dat is heel belangrijk
Share schreef:23 sept willen we vertrekken en uiterlijk 6 okt weer terug ivm de studie van mn vriend.
Ik ben ook benieuwd waar we terecht komen, maar ik heb eigenlijk ook wel zoiets van, als je het niet probeerd dan weet je het ook niet. en als we het winkelen als heeeel erg vervelend beschouwen nou dan blijven we toch lekker op het resort
ja_nee schreef:Ik blijf nog steeds van mening dat, zoals Gordon ooit in een programma zei, je er zelf een 5-sterren vakantie van moet maken. Dat is zóo waar
Want als je er zelf heel negatief tegenover staat, dan kan het hotel, het land, de excursies & de bevolking nog zo zijn best doen.. maar succes is dan al niet meer gegarandeerd
Gewoon lekker naar Tunesie gaan hoor![]()
![]()
ja_nee schreef:Je kunt ook nog altijd op internet kijken naar de reacties van voorgaande gasten over het betreffende hotel. Zo kun je al een hoop hotels van je lijstje schrappen, maar ook een hoop aan je lijstje toevoegenTenminste, ik heb daar wel op gelet bij ons hotel.