KROATIË 2007 wie gaan er allemaal heen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mickey1989

Re: KROATIË 2007 wie gaan er allemaal heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:13

Ik vertrek morgen naar Istrië, Fazana naar camping Bi Village!

biyoulover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:00

veel plezier!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:58

ik ben 3 weken in kroatie geweest en het was super.
Eerst op camping medulin erg naar mijn zin gehad. Ook nog gereden. Reed op een leuke d pony. Dat had ik jaren niet gedaan want heb zelf een paard en ben vrij groot en vriendin van me op nog een kleinere pony maar zij is zelf niet zo groot. Was een rustige rit want gingen ook 2 beginners mee. Was wel erg leuk. Paarden waar wij op reden waren goed verzorgt en niet mager maar er liepen wel een stuk of 3 te mageren vond ik dan. Plitvice meren waren super. Hebben een boot gehuurd dat ws heel leuk. Lekker gegeten. Helaas ook een bora meegemaakt die er voro zorgde dat er een boom boven op een tent viel (vlak bij mijn tent) waar nog een jongen in lag. Wonder bovenwonder mankeerde hij niets, de tent was wel aan gort. Daarna nog 2 weken met mijn ouders in kroatie geweest ook erg leuk en het laatste plaatsje daar schijnen dolfijnen in de zee te zwemmen en helaas hebben we dat net gemist. maar was zeer geslaagd!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:57

Hmgg ik wil ook, naja volgend jaar maar weer!
Zo te horen aan iedereen die weer terug is super vakanties gehad!

Tsja de bora is minder, om mee te maken. Hij mag van geluk spreken dat ie levend de tent is uitgekomen zeg. Wij hebben helaas wel anders meegemaakt..

Naja ik vertrek morgen nog voor 1.5 week naar Zuidduitsland ook wel leuk Lachen Maar kan niet tegen kroatië op. Maarja om voor een weekje naar Kroatië te gaan met auto en caravan is een beetje krap aan tijd Knipoog

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 20:05

oee wat heb jij meegemaakt wendely (mag ook wel via pb) , zuidduitsland is ook leuk , hoop dat het weer goed is toen wij daar eergister doorheenreden was het daar slecht weer. Maar ga duimen voor je

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 18:20

jeetje daar zit je mooi mee dan.. Gelukkig had hij niks.

Alleen.. was het wel echt de bora?
Wij dachten ook dat we die ooit mee hadden gemaakt en mn oom en tante dit jaar..
Maar door een plaatselijke bewoonster werder we bijna uitgelachen.. De bora is een koude wind uit de bergen die zelden zomers voorkomt en als die er is blijft er geen tent meer staan! Wat er dit jaar was, was gewoon een zeer krachtige wind..

Ook weer wat geleerd!

Camping Medulin ben ik trouwens ook geweest vorig jaar..

Dit jaar Rab, Pag en Split en nog een plaatsje waar ik de naam van kwijt ben..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:31

ja er zijn 4 verschillende sorrten sterke wind in kroatie...
en de bora is daar de gevaarlijkste van maar komt ook het minste voor.... de andere zijn ook erg sterk en kun je dus snel verwarren met de bora...

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:40

de eigenaar van het huisje waar mijn ouders inzaten , noemde het wel een bora. In ieder geval was het zeker geen pretje

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:41

Zo ik ziz nu dus in Duitsland, maandag aangekomen. Maandagmorgen nog snel voor mijn autotheorie geweest en gehaald had maar twee foutjes Haha! Nou maandag en dinsdag echt super mooi weer gehad. Woensdagmorgen was het slecht en woensdag middag knapte het weer op van woensdag op donderdag nacht gigantisch noodweer gehad vreslijk wat een onweer. Donderdagmorgen was slecht maar die middag was het weer heerlijk weer. En vandaag ook vanmiddag ga ik nog een tocht te paard door de bossen maken Lachen

Nog even over de bora, wij hebben hem 3 maal meegemaakt. En dat was ook echt de bora, de lokale bevolking liep panisch heen en weer te schreeuwen 'bora bora bora' en ik neem aan dat zei het wel weten. We hebben ook nog wel andere winden meegemaakt en die waren een stuk minder erg..

Eroslover, als ik even langer tijd heb stuur ik je wel even een pb ! Iedereen overvalt me op msn haha popiejopie Tong uitsteken (grapje Knipoog)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:47

haha is goed wendely

bij ons wisten de lui die met stalletjes stonden ook niet hoe snel ze weg moesten komen. En natuurlijk stonden er echt mega veel mensen om die tent heen toen het gebeurd was , leek wel alsof de hele camping er naar toe was gerend.

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:58

Meld zich!
Ik vertrek donderdag met de auto naar eerst Frankfurt en vanuit daar rijden we verder naar Sukosan aan de kust van Dalmatië in Kroatië.
Ik ga er een weekje zeilen en ik heb er super veel zin in! En nou maar hopen dat wij geen bora tegen komen!