Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eevita schreef:Dus de eerste sneeuw is alweer weg,tjeetje, dat is wel vreemd, toch iets met klimaatbeheersing?![]()
Maar goed er zal toch wel wat vallen komende tijd? Kun je tzt niet wat foto´tjes plaatsen hier, ik vindt sneeuw plaatjes altijd zo gaaf!
Ik heb van mijn trip in juni (tjeetje wat lang geleden) een fotocollage gemaakt, die hangt in twaalf fotolijstjes boven mijn pc, dus af en toe droom ik nog eens terug...
Ik ga zeker nog eens terug, volgend jaar vrees ik van niet, ben zo langzamerhand toe aan een nieuwe auto, en wil die volgend jaar ergens aanschaffen. Dan maar het jaar daar op, 2009, maar wil dan een combi maken met de Usa, moet als neerlandse cowgirl, ook eens het wilde westen bezoeken, nietwaar?
Hebben ze in Edmonton wel eens een equitana gehouden? Ik ken dat alleen van in Duitsland, ben drie jaar geleden eens geweest, maar dat wel erg engels gericht,maar dat zal daar wel anders zijn?
RoseK schreef:Eerlijk gezegd weet ik nog niet zo goed wat ik verder ga doen daar, ik ben er trouwens 4 maanden. Maar de mensen die al eerder via dit waren geweest, zeiden dat ze vooral dingen gingen doen met de mensen die ze daar leerden kennen, omdat die meestal ook een auto hadden enzo.
balance schreef:Nou, hebben wij weer hoor. D'r stopte een jager hier op de plaats of hij het land op mocht om herten te schieten. Met pijl en boog, geweer mag niet. D'r is hier een grote groep van 25 herten die in 'ons' -of is het van hen?- bos woont. Ik moest wel lachen toen manlief het verhaal vertelde, hij had liever ruzie met de jager dan met mij. De man had worteltjes voor de herten gegooid die ze dan vrolijk komen opeten maar als hij dan richt, rennen ze het bos in, wetende dat hij dan niet zal volgen. Overigens wel weer eens onder de indruk van zoveel beleefdheid, hij had ook gewoon onze 'no hunting' bordjes kunnen negeren natuurlijk, ik kan hem midden in het bos toch niet zien. Ik blijf de beleefde omgangsnormen hier heerlijk vinden.
eevita schreef:Ehmm, ik neem aan dat jullie ontkennend hebben geantwoord ??Zo´n vraag zou ik hier in nederland niet eens serieus vinden, als ik m al zou krijgen, tjeetjee..
Dat Spruce Meadows is toch waar ons aller Anky ook heen geweest is, of vergis ik me nou?
Laten we de Equitana in Edmonton dan medio 2009 plannen, dan kom ik, na drie weken America, wel een weekje naar Canada. Kom ik een bakkie bij je doen
Serengo schreef:Een roadtrip naar Calgary met 6 paarden op 2 trailers. 2 dagen door de rockies.....
een oogverblindend land en ik zou zo weer terug gaan!