maar zijn er hier nog tips voor een mooi huisje of leuk hotel waar de hond mee mag op Ameland? En dan iets moderner, dus niet grootmoeders meubelen en gordijnen zeg maar. 
Persoonlijke ervaringen zijn namelijk altijd fijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat klinkt misschien echt stom voor de meesten, maar ik neem echt altijd mijn eigen kussen mee als ik ergens anders slaap. Ik heb nekklachten, en dit kussen is daar wel het beste voor. Maar dat ding is me veel te groot om op de fiets mee te nemen. Dus ik hoop dat ik dat een nacht overleef zonder te veel klachten
Misschien houd ik het ook bij een dagje, ik weet het nog niet. Het is zo jammer dat je dan geen avond en zonsondergang hebt. Dus ik denk wel echt aan overnachten. Is Pension Westerburen dan aan te raden? Ik hoef geen luxe, ik slaap er alleen maar. Maar ik wil het wel graag schoon en netjes hebben. En ik zag dat ze een ontbijtbuffet hebben, dat klinkt ook goed
MarrieLeen schreef:Ik weet dat er genoeg te vinden is via Google, ben ik ook al mee bezigmaar zijn er hier nog tips voor een mooi huisje of leuk hotel waar de hond mee mag op Ameland? En dan iets moderner, dus niet grootmoeders meubelen en gordijnen zeg maar.
MarrieLeen schreef:Ik weet dat er genoeg te vinden is via Google, ben ik ook al mee bezigmaar zijn er hier nog tips voor een mooi huisje of leuk hotel waar de hond mee mag op Ameland? En dan iets moderner, dus niet grootmoeders meubelen en gordijnen zeg maar.
Texas02 schreef:Ik wil denk ik in juni of juli een dagje naar Schiermonnikoog of er één nachtje blijven. Is Schier een beetje veilig om niet per sé waardevolle spullen zoals kleding en toiletartikelen in fietstassen te doen als je winkels in gaat, of het strand op gaat en je fiets dus in principe onbewaakt is? Het enige waar ik wel mee zit is mijn kussenDat klinkt misschien echt stom voor de meesten, maar ik neem echt altijd mijn eigen kussen mee als ik ergens anders slaap. Ik heb nekklachten, en dit kussen is daar wel het beste voor. Maar dat ding is me veel te groot om op de fiets mee te nemen. Dus ik hoop dat ik dat een nacht overleef zonder te veel klachten
Misschien houd ik het ook bij een dagje, ik weet het nog niet. Het is zo jammer dat je dan geen avond en zonsondergang hebt. Dus ik denk wel echt aan overnachten. Is Pension Westerburen dan aan te raden? Ik hoef geen luxe, ik slaap er alleen maar. Maar ik wil het wel graag schoon en netjes hebben. En ik zag dat ze een ontbijtbuffet hebben, dat klinkt ook goed

verstijnen schreef:Texas02 schreef:Ik wil denk ik in juni of juli een dagje naar Schiermonnikoog of er één nachtje blijven. Is Schier een beetje veilig om niet per sé waardevolle spullen zoals kleding en toiletartikelen in fietstassen te doen als je winkels in gaat, of het strand op gaat en je fiets dus in principe onbewaakt is? Het enige waar ik wel mee zit is mijn kussenDat klinkt misschien echt stom voor de meesten, maar ik neem echt altijd mijn eigen kussen mee als ik ergens anders slaap. Ik heb nekklachten, en dit kussen is daar wel het beste voor. Maar dat ding is me veel te groot om op de fiets mee te nemen. Dus ik hoop dat ik dat een nacht overleef zonder te veel klachten
Lekker een nacht blijven! Bij de hotels zijn plekken ingericht waar jij je bagage neer kunt leggen op je vertrekdag. Daar hoef jij je echt geen zorgen over te maken!
tinker_sally schreef:MarrieLeen schreef:Ik weet dat er genoeg te vinden is via Google, ben ik ook al mee bezigmaar zijn er hier nog tips voor een mooi huisje of leuk hotel waar de hond mee mag op Ameland? En dan iets moderner, dus niet grootmoeders meubelen en gordijnen zeg maar.
Ik had deze geboekt toen ik naar Ameland ging. Heel mooi chalet en terras is helemaal afgesloten dus heerlijk de deur open zetten en niet bang te zijn voor hond.

Sheran schreef:Grappig ik vind het juist jammer, al die moderne huisjes en nieuwbouw!
Wat ik mis is gewoon iets simpels en betaalbaars voor 1 persoon, evt 2. Het is allemaal zo luxe en over de top en voor mij hoort dat helemaal niet bij het eilandgevoel.
Texas02 schreef:Bedankt! Lijkt me echt wel leuk dan, om een nachtje te blijven! Wat is een aanrader dan om te overnachten, Pension Westerburen of iets anders? Daar zit ik op €120 tot €130 voor een nacht. Het gaat dus maar om één nachtje voor één persoon, ik hoef geen luxe, het liefst zo goedkoop mogelijk maar absoluut wel schoon en eigen douche en wc. Ontbijt is fijn maar geen must.
MarrieLeen schreef:Ik had deze geboekt toen ik naar Ameland ging. Heel mooi chalet en terras is helemaal afgesloten dus heerlijk de deur open zetten en niet bang te zijn voor hond.

Dus dan komt er een trekhaak bij + fietsendrager. Of zet ik hem dan beter op P3? Dit is buiten, dat is misschien iets ruimer? En je kunt van te voren reserveren zag ik. P2 lijkt ook ruim maar daar kun je niet reserveren. Waar je je ook druk over kunt maken 3 maanden van te voren zonder dat je ook nog maar iets geregeld hebt