Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geeft ook meteen aan hoe ontzettend moe ik ben nu.
Dit scheelt mogelijk al zo ontzettend veel ellende. Vooral dat hij een stand kan melden en licht geeft. Dan moet er dus stroom aanwezig zijn in het apparaat.
Nu de stoel nog
die mogelijk wel bij het bedrijf is afgeleverd, of nog komt of niet. Ze weten nu in ieder geval dat ik de komende dagen niet hier ben zodat ze niet voor jan neus hier aan de deur staan met een stoel.
de kachelhandschoenen, de puzzelbak en nog een lego bloemenset. Voor vandaag is het wel best. Eten staat in de oven. Simpele kipnuggets, aardappels en een bak ijsbergsla erbij. Alleen nog de navigatie systemen instellen alvast en alles van de lader trekken dat nog oplaad. Morgen vroeg op. Alles aftanken en op pad. We beginnen met de half duitse route gaan we nu van uit met mogelijk een korte visite stop bij familie die bijna op de route ligt dan.
) maar het vooruitzicht van een datum gaf al heel wat rust, de spullen die toch best snel het oude huis uitwaren, de opluchting van het we voeren het wel af bedrijf. Daardoor was de ergste stress er al af.

karuna schreef:Het betekent ook dat de boel stroomtechnisch uiterlijk 4 jaar geleden goed genoeg bevonden is voor het plaatsen van deze meter.
Nooit van gehoord, voorafgaand aan dit topic...
Thioro schreef:Alle frankrijkwonende bokkers worden gestalkt met linky's.
Dat 'slimme' verbruik heb ik echter nog nergens mogen ervaren.
Ik heb electronisch getekend. Alleen moet ik nog uitvissen hoe ik hun kan machtigen voor betaling.
Route aangepast omdat ik nog wat moet ophalen dat meemoet en pas gistermiddag laat is bezorgd.