Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malle_meid schreef:Het is daar zo prachtig! Ben zelf in 2007 ook op het Noorder eiland geweest!
Wat ik me nu net afvraag bij je foto's van de buitenritten, ga je vaak alleen op buitenrit?
Ben je dan niet "bang", dat als er iets gebeurt en je paard schrikt, dat je eraf valt en ergens alleen ligt te wachten op hulp?
hahahatsjoe schreef:Dat onthoud ik ! Ben 4x in Australie geweest maar nog nooit in NZ, wat is de beste tijd ?
Lienek schreef:Goede vraag!
Vaak wel helaas, maar mijn vriend weet wanneer ik rij (lang leve Snapchats) en ik Rij eigenlijk veel op eigen terrein.
Naast dat ik Fish ook vertrouw en ik een paard rij dat niet ineens gek zou gaan doen. Maar risico is er altijd.
Ik laat in ieder geval Matt altijd weten waar ik ben.
loez schreef:En evt live locatie delen via WhatsApp? Doe ik bij mijn man zelfs als ik alleen met de hond op pad ga haha! Maar das meer voor mezelf, dat ik me veiliger voel ofzotrauma van vroeger
tienus63 schreef:Als de All Blacks spelen hebben zij dan niet dezelfde saamhorigheid?
Leuke foto’s, werd je vergezeld door Nederlanders ?
Denk dat er veel ook veel Dutch Kiwi’s tussen liepen.
petraaken schreef:Ik vind je ook niet te groot voor hem hoor. Je merrie vond het gras in de sloot blijkbaar lekkerder.
Prairy schreef:Mooie fotos weer.
Ik vind je niet te groot hoor. Ik reed met mijn 174 ook op een pony van 145-148 regelmatig, ligt denk ik meer aan gewicht als aan lengte. Zij maakte er in ieder geval niets van.
Morganlefay schreef:Heb een hele andere vraag.
Zie bij "Aussie" hoofdstellen een dubbele neusriem.
Wat is de functie?