D_akota schreef:Morgen nog 1 dagje werken en dan eindelijk vakantie. Zondag vliegen we naar New York, kan niet wachten
Wat leuk! Wat ga je allemaal doen/zien?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:Iemand hier ervaring in Indonesië, ik ga in november 5 weken backpacken met mijn dochter. Ik wil iig graag naar Flores, een duikcursus, orang oetangs kijken en slapen op een vulkaan.
moonsparkle schreef:D_akota schreef:Morgen nog 1 dagje werken en dan eindelijk vakantie. Zondag vliegen we naar New York, kan niet wachten
Wat leuk! Wat ga je allemaal doen/zien?
fokfanaat schreef:Iemand hier ervaring in Indonesië, ik ga in november 5 weken backpacken met mijn dochter. Ik wil iig graag naar Flores, een duikcursus, orang oetangs kijken en slapen op een vulkaan.
jojoleinee schreef:Zulke mooie foto's! Wat een gave plek heb je gevonden om te kamperen. Mag je daar gewoon wildkamperen?
Ik ben alweer aan het plannen voor zomer 2023. We willen naar Schotland. Mijn vriend wil een camper huren, ik wil eigenlijk wildkamperen. We gaan sowieso met een gemotoriseerd voertuig en hooguit wandelingen van een paar uur maken. Niet backpacken oid. De poezen gaan ook mee.
De route heb ik al voor een deel uitgestippeld, maar wil ook niet al te veel van tevoren vast leggen, want volgens mij is daar om iedere bocht weer moois te zien.
Heb jij alweer nieuwe plannen?
jojoleinee schreef:Zulke mooie foto's! Wat een gave plek heb je gevonden om te kamperen. Mag je daar gewoon wildkamperen?
Ik ben alweer aan het plannen voor zomer 2023. We willen naar Schotland. Mijn vriend wil een camper huren, ik wil eigenlijk wildkamperen. We gaan sowieso met een gemotoriseerd voertuig en hooguit wandelingen van een paar uur maken. Niet backpacken oid. De poezen gaan ook mee.
De route heb ik al voor een deel uitgestippeld, maar wil ook niet al te veel van tevoren vast leggen, want volgens mij is daar om iedere bocht weer moois te zien.
Heb jij alweer nieuwe plannen?
moonsparkle schreef:Winterberg is wintersport denk ik? Dat zou niks voor mij zijn, haha
Via ferrata is dat je als het waren via stalen soort grepen een berg beklimt met tussen bergen bijvoorbeeld een hangbrug. Je zit constant vast aan een stalen kabel. Maar het kostte onwijs veel spierkracht. Ik had de route niet afgemaakt en dacht Ppfff wat een watje ben ik, maar ik had gewoon geen kracht meer. De volgende dag sprak ik een groep mannen die waren tot maar de helft gekomen als tot waar ik was gekomengelukkig zijn er ook escape routes, haha
cocktailtime schreef:Leuk topic!
Ik weet het dit jaar nog niet.
Ga altijd backpacken en heb inmiddels heel zuid en midden amerika al gezien, ook indonesie en sri lanka al afgevinkt.
Ik ben nu nog op zoek naar een bestemming.
Eigenlijk bij voorkeur iets voor maximaal 2 tot 3 weken. Ik reis overigens altijd solo
moonsparkle schreef:cocktailtime schreef:Leuk topic!
Ik weet het dit jaar nog niet.
Ga altijd backpacken en heb inmiddels heel zuid en midden amerika al gezien, ook indonesie en sri lanka al afgevinkt.
Ik ben nu nog op zoek naar een bestemming.
Eigenlijk bij voorkeur iets voor maximaal 2 tot 3 weken. Ik reis overigens altijd solo
Nu ben ik benieuwd naar je favoriete bestemming en waarom
paddington schreef:Ik kreeg vorige week een email van de trein dat mijn datum in September boekbaar was.
Je kan je aanmelden op hun website wanneer je datum boekbaar is.
Wij twijfelde ook of met de trein of boot maar voor mij is de rit naar Duinkerken/Calais al een flinke belasting op mijn lichaam.
Ik heb alle kosten bij elkaar uit gerekend en de boot die wij nu nemen is iets duurder maar voor mij zoveel relaxter.
Maar als je zeeziek word en met dieren reist is de trein zeker een hele fijne optie.