.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 20:03

Vandaag vakantie 2018 geboekt: Griekenland. :):)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 20:59

Zijn er ook nog mensen die tips hebben voor een campingvakantie met 2 volwassenen en 2 tieners? Ik kan echt door de bomen het bos niet zien en alles wat ik aan klik zit vol......of ben ik gewoon nu al te laat?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:02

Camping Lanterna in Kroatië en voor de grotere/massalere campings ben je denk ik wel aan de late kant ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:02

Volgens mij ben je idd veelste laat. Ik weet dat collega's met kinderen rond de kerst meestal wel al hadden geboekt :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:34

Zonnetje81 schreef:
Zijn er ook nog mensen die tips hebben voor een campingvakantie met 2 volwassenen en 2 tieners? Ik kan echt door de bomen het bos niet zien en alles wat ik aan klik zit vol......of ben ik gewoon nu al te laat?

Alle fancy campings zitten gauw vol. Maart is best laat om te boeken;
http://www.me-to-we.nl/alle-ouders-burn ... tiestress/ :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 00:27

verootjoo schreef:
Zonnetje81 schreef:

Alle fancy campings zitten gauw vol. Maart is best laat om te boeken;
http://www.me-to-we.nl/alle-ouders-burn ... tiestress/ :+

Hahaha nou ik ben geen ouder dus precies dat. Ik dacht begin maart is al vroeg. Hahaha

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 09:32

Sanguli in Salou?
En anders gewoon wat ANWB campings in Frankrijk opzoeken. Wij zijn bijna altijd op de bonnefooi naar het zuiden gereden en altijd konden we ergens terecht :)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 12:06

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 12:23

Zonnetje81 schreef:

Even een gek idee, maar houden jullie van creatief zijn(toneel, muziek, beeldende kunst)(je hoeft er niet goed in te zijn)? In een mooie omgeving mooie dingen meemaken? Open staan voor wat uitdaging? Een andere vakantie dan anders? Veel gezelligheid voor kinderen?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:41

Wat een leuke ideeën komen er allemaal voorbij. Heb sommige bestemmingen toch even opgeschreven voor als ik even niet meer weet waar ik naartoe wil. O:)

Mijn vakantie voor 2018 zit er alweer op, ik ben samen met mijn vriend 3 weken naar de USA geweest. Auto gehuurd en rondgereisd in het Zuid-Westen. Heb alle uitersten qua weer meegemaakt; dik pak sneeuw en -11 bij de Grand Canyon en zweten bij het zwembad met 28 graden in Phoenix.

Ben een paar weken na thuiskomst nog een paar dagen met een vriendin naar Lissabon geweest, ook zeker een aanrader!

Misschien dat we in oktober nog een weekje naar Turkije oid gaan, even de zon opzoeken. Maar alleen als dit financieel gaat lukken, die reis naar de USA hakte er best wel in. :D

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:52

Klinkt gaaf!

Lissabon staat hier ook nog op het verlanglijstje met vriendlief, ben er vorig jaar een uurtje geweest omdat we familie naar het vliegveld moesten brengen (hadden een bruiloft van een nicht in portugal) <3

Zomervakantie is nog niet gepland maar ik heb vandaag beetje zitten kijken voor een rondreis door portugal en ben daar wel heel erg enthousiast over geworden. Iemand nog plekken waar we zeker langs moeten gaan ? Moet vriend nog wel even over zien te halen.

Reden dat ik een rondreis wil en niet op één plek is omdat we eigenlijk elke vakantie naar madeira gaan dus als we ergens anders heen gaan wil ik gelijk zoveel mogelijk zien

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:53

Ik ben in Porto en in Lissabon geweest, ik kan je beide steden aanraden om te bezoeken tijdens je roadtrip. :D
De kust blijkt ook enorm mooi te zijn, maar kan ik zelf geen ervaring over delen omdat ik er nog niet ben geweest. Staat wel (hoog) op mijn lijstje. :D

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:57

Dankje die steden had ik er ook zeker opstaan, had een heel blaadje gemaakt met dingen die ik op internet vond en dan wilde ik ze opzoeken op de kaart om adh daarvan een route te maken maar liet hem op kantoor liggen dus kon niet verder :')

Plan is om bij de ene luchthaven aan te komen en via de andere terug te vliegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:58

Jaaa Porto is mooi, vind ik persoonlijk mooier dan Lissabon. Het is sowieso een aanrader om de hele kust mee te pakken. De westkust heeft onwijs mooie ruige plekken. Maar ook de Algarve zijn heel mooi. Het is voor mij alweer 10 jaar terug, dus ik weet niet precies waar we geweest zijn.

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 00:00

Volgende week komt vriendlief terug uit het buitenland en dan wil ik het gelijk aan hem voorleggen. Ben er echt zo enthousiast over, hij heeft eigenlijk gewoon geen keuze *\o/*

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 00:13

Wij weten het nog niet zeker, maar gaan waarschijnlijk naar Dublin! (Iemand nog aanbevelingen/ervaringen met Ierland?) Hou helemaal niet van die warme zonvakanties, wil juist verkennen! Gambia lijkt mij ook heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 00:14

Leuk, Ierland! Wegsmelten bij 40 graden is ook niet mijn hobby hoor :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 08:57

Wij hebben gister geboekt *\%/* Portugal!Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:08

feb/mrt 10 dagen Cannes Zuid-Frankrijk

april/mei 2 weken .........?

juni 10 dagen Oerol op Terschelling

juli/aug 2 weken Zuid-Engeland

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:26

NoLimit_93 schreef:
Klinkt gaaf!

Lissabon staat hier ook nog op het verlanglijstje met vriendlief, ben er vorig jaar een uurtje geweest omdat we familie naar het vliegveld moesten brengen (hadden een bruiloft van een nicht in portugal) <3

Zomervakantie is nog niet gepland maar ik heb vandaag beetje zitten kijken voor een rondreis door portugal en ben daar wel heel erg enthousiast over geworden. Iemand nog plekken waar we zeker langs moeten gaan ? Moet vriend nog wel even over zien te halen.

Reden dat ik een rondreis wil en niet op één plek is omdat we eigenlijk elke vakantie naar madeira gaan dus als we ergens anders heen gaan wil ik gelijk zoveel mogelijk zien

Lissabon is een hele grote aanrader. Wat je kunt doen is vliegen op Faro, en daar een auto huren. En dan een hele trip naar 'boven' plannen, dus de zuidkust, de Algarve, dan via de west/kust omhoog, er zijn nog heel veel authentieke badplaatsjes en.. groot voordeel, Portugal kent geen file's! Mensen zijn vriendelijk, no stress. Je kunt heel goedkoop in lokale restaurantjes eten, heel vaak ben je onder een tientje p.p. al klaar.
Wij wonen zo'n 100 km. onder Lissabon, van hieruit ben je in 5 kwartier in de metropool
Van daaruit zou je naar boven kunnen rijden, Cascais, Estoril, Oibidos is een hele antieke stad.. en dan richting Porto... daar kun je waarschijnlijk de auto wel inleveren, of je rijdt terug via de Spaanse grens. Wat op zich ook een heel mooi gebied is!

Enfin, veel plezier, Portugal is dik de moeite waard!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:41

NoLimit_93 schreef:
Klinkt gaaf!

Ik raad Cascais (?) aan! Het is een soort van de Benidorm van Spanje vind ik, maar de omgeving is super tof! Daarnaast ene lekker strandje en leuke restaurantjes aan de zee :)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:20

Miesemuisje schreef:
Wij hebben gister geboekt *\%/* Portugal![ [url=m/4mjmJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tj4moQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJAEEX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er super mooi uit! Welk hotel heb je geboekt? Hier willen we ook nog graag een keer naar Portugal

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:31

Weet iemand misschien een leuke vakantie bestemming voor in september voor ik en mijn vriend. (We zijn in de twintig allebei.) :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:40

Love_Laugh schreef:
Weet iemand misschien een leuke vakantie bestemming voor in september voor ik en mijn vriend. (We zijn in de twintig allebei.) :)

Zoeken jullie iets actiefs? Lekker luieren. Heel warm of gewoon normalere temperaturen. Hoeveel budget? En met eigen vervoer of vliegen en hoe lang ongeveer?

Sorry beetje veel vragen, maar er is zo ongelofelijk veel....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:50

Love_Laugh schreef:

Je kan tegenwoordig overal op de wereld naartoe :+
Heb je verder nog wensen? Anders kunnen jullie ook gewoon naar Texel of zeeland. Ook heel leuk.