Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:51

Michelle_96 schreef:
Het mag van mij ook verzonden worden, want zelfs dan ben ik nog een stuk goedkoper uit dan dat ik het online koop helaas.. Zou dan voor 24 ijsjes 33 euro moeten betalen..

Nou als ik er morgen langs kom en ik heb de energie ervoor, neem ik het voor je mee. Maar alleen als je tot en met 1 maart 'Lieveli is de allerbeste' in je onderschrift zet.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 22:51

MarcoBorsato schreef:
Michelle_96 schreef:
Het mag van mij ook verzonden worden, want zelfs dan ben ik nog een stuk goedkoper uit dan dat ik het online koop helaas.. Zou dan voor 24 ijsjes 33 euro moeten betalen..

Nou als ik er morgen langs kom en ik heb de energie ervoor, neem ik het voor je mee. Maar alleen als je tot en met 1 maart 'Lieveli is de allerbeste' in je onderschrift zet.

_O-

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:55

MarcoBorsato schreef:
Michelle_96 schreef:

Haha dat zou ik met alle liefde doen voor je! Ook wel wat langer hoor :P
Ik heb net ook een pbtje van ratjelover gehad dus weet niet voor wie het het makkelijkst is om mee te nemen :o

Urbanus

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:04

Nou ik weet niet of ik de HHbeurs meepak, wil eerst naar de negenmaanden. En mijn energielevels zijn nogal laag, dus als Ratje sowieso gaat, zou ik daar meer op vertrouwen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:46

Oke, mensen, mocht er iemand geïnteresseerd zijn in mijn aankopen, dan volgen die later. Deze post is speciaal bedoelt voor mensen die roepen "Er is tegenwoordig helemaal NIETS meer gratis op de Huishoudbeurs/Negenmaandenbeurs". Ik ben er van overtuigd dat dat absoluut niet waar is, en om dat te bewijzen heb ik vandaag alles (excl foldermateriaal) wat ik gratis kon krijgen meegenomen :D
Maak jullie overigens geen zorgen, ik zal NIETS weggooien uiteraard, en beloof plechtig dat ik voor spullen die ik zelf niet kan gebruiken een goed en nuttig plekje zal zoeken ;)

Op de Negenmaandenbeurs bij de Jumbo kon je een appeltje, een peertje én een stukje kaas meenemen. We hoefde niet te kiezen, mochten het gewoon allemaal meenemen voor thuis, was prima :)

Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Goodbabyfood/Voedingscentrum. Met dit gratis slabbetje werd op Facebook geadverteerd. Volgens Facebook kon ik het gratis op komen halen. Op de beurs wisten ze het niet zo goed en hadden ze het eigenlijk liggen voor mensen die de workshop bij hun gevolgd hadden. Maar aangezien ik het zo gelezen had mocht ik een slabbetje meenemen :)
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Op vertoon van de Prenatal app op je telefoon kon je dit mama-armbandje ophalen bij Prenatal
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, dit ouders van nu magazine mocht ik gratis meenemen. Hier hoefde ik verder niets speciaals voor te doen.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Tommee Tippee. Dit flesje was onderdeel van de Papa-route. Ik heb vooraf met TT contact gehad en gevraagd of ze ook aan lesbische mama's gedacht hadden? Ik mocht naar aanleiding hiervan een flesje komen ophalen en heb dit gedaan. Ik ben geen lesbische mama, maar heb deze wel in mijn omgeving. Complimenten voor de zéér nette reactie van Tommee Tippee.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Hero Baby. Na het inschrijven voor de nieuwsbrief kreeg je een verrassing. Het was dit leuke setje. Materiaal voor het maken van een eigen letterslinger en er zit nog iets van een handdoekje ofzo achter, ik heb het nog niet uitgepakt dus weet het niet precies.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, ingang naar de hal, deze zakjes werden uitgedeeld door iemand van Kruidvat.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Oogappel.nl, dit aanbod stond in de nieuwsbrief van de 9 maandenbeurs, je kon je inschrijven voor dit gratis speenkoord, af te halen met je persoonlijke mail met code. (Inschrijven kon tot 20 februari).
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Dushi. Ik had op een site gelezen dat je kennis kon maken bij Dushi en dan een leuke Dushi attentie zou krijgen. Omdat ik dit aanbod verder nergens kon terugvinden had ik nog gevraagd hoe ze aan deze informatie kwamen en deze zou uit een persbericht komen.
Aangekomen bij de Dushi stand wist de meneer echter van NIETS. Ik heb hem uitgelegd wat en waar ik gelezen had. Hem was niets bekend, máár hij liet zich zeker niet kennen! Hij liet meteen weten dat hij dan ter plekke wel wat zou verzinnen en stelde deze toffe shopper met tassenlabels en kleurpotloden voor mij samen! Héél erg aardig!
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Kruidvat. Deze antilekbeker moest vooraf aangevraagd worden en kon je tegen inlevering van de voucher ophalen bij de Kruidvat-stand. Op=op, maar er waren er gelukkig nog genoeg.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, deze snoepjes ook gekregen van een dame op de Kruidvat stand, en néé niet met 10x langslopen, maar ik kreeg een hele hand in één keer :)
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, NUK, met de bon uit de beursgids en bij inschrijving voor de nieuwsbrief kreeg je deze NUK fles en speen gratis mee!
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, bij de Babybladen stand kreeg ik deze tijdschriften, aanbiedingsboekjes én Mini Baby Reus wasmiddel gratis mee.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Boekstart. Met het op Facebook bekend gemaakte wachtwoord #Gratisboekstartsokjes kon ik deze babysokjes ophalen, ook de mijlpaalkaarten mocht ik zo meenemen. :)
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Groeigids, de dames bij de Groeigids stand gaven uitleg over de app, informatie mee én een leuke pen en ballon.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Deze handige pakjeshouder van de SWK groep werd uitgedeeld in de gang richting Negenmaandenbeurshal.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, Deze Kruidvat Shopper met daarin Baby Knoei Doei doekjes én gezichtsmaskertjes werd uitgedeeld wanneer je bij de ingang aan de kant van de Negenmaandenbeurs naar binnen ging.
Afbeelding

Negenmaandenbeurs, HEMA, dit Bamboe Babymutsje kreeg je wanneer je je Méér HEMA kaart registreerde.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Senseo. Klein maar fijn, deze gratis Senseo pad werd uitgedeeld bij de Senseo stand.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Albert Heijn, Oke, deze wc rol zou je normaal gesproken alleen krijgen bij de Beursaanbieding. Maar een AH dame vroeg of ik mee wilde raden naar de hoeveelheid rollen die er opgesteld stonden. Waarop ik riep "Dat ligt eraan of ik er dan 1 van je meekrijg om te proberen?" En dat vond ze goed haha, dus één gratis AH huismerk WC rol om uit te testen :D
Afbeelding

Huishoudbeurs, Jos Poell, Deze beloofde afgelopen week op Facebook dat al zijn Facebook fans die langs zouden komen een gratis product kregen. En ze houden woord, op vertoon van mijn Facebook Like mocht ik zelf een product uitkiezen. Ik koos deze toastjes. :)
Afbeelding

Huishoudbeurs, Peijnenburg, Deze Peijnenburg Zero ontbijtkoek plak werd uitgedeeld in één van de gangen in de foodhal.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Stibat stand, tegen inlevering van een zakje met 10 lege batterijen ontvang je deze stoffen tas met een kartonnen batterij bewaardoosje. De sleutelhanger en pepermuntjes stonden op de balie maar mocht ik ook zo meenemen :)
Afbeelding

Huishoudbeurs, Zespri, Deze shopper met daarin een Kiwi mesje/lepeltje werden uitgedeeld op het stuk tussen het station en de ingang van de Rai die daar het dichtste bij zit.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Isla, Deze keelpastilles werden uitgedeeld voor de hoofdingang van de RAI. Nee ook hier geen 4 keer langsgelopen. Ik kreeg 2 groene en vroeg of ik 1 groene mocht ruilen voor een paarse. In plaats daarvan kreeg ik er nog 2 paarse bij :+
Afbeelding

Huishoudbeurs, Postcodeloterij. We liepen langs hun stand en eigenlijk gekscherend vroeg ik of ze ook iets leuks hadden voor trouwe klanten. Ik ging er vanuit dat er zoals gewoonlijk alleen wat zou zijn voor nieuwe abonnees (wij spelen echt mee). Tot mij plezier antwoordde ze dat dat er was, zocht even en ik mocht kiezen tussen een fietszadelhoes en dit sleutelhangerzaklampje. Het werd dus dit leuke lampje :D
Afbeelding

Huishoudbeurs, Deze Honig mix werd uitgedeeld op dezelfde plek als de Zespri tas.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Scent Chips, Wanneer je een formuliertje invulde en een gok deed over hoeveel Scent Chips in de buis zouden zitten kreeg je bij de kassa dit zakje met 6 Scent Chips erin.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Napoleon, Buiten voor de deur van de hoofdingang stond Napoleon met een vrachtwagentje waar je 1 smaak naar keuze mocht uitkiezen. Het is een hele zak!
Afbeelding

Huishoudbeurs, Goliath, Vooraf kon je registeren en dan kreeg je een barcode om deze shopper af te halen. Ik geloof dat ter plekke inschrijven ook mogelijk was, maar weet dit niet zeker.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Penny. De man bij de Penny stand (die dit jaar een stuk kleiner was) stond er nogal eenzaam bij. Ik vertelde hem dat ik afgelopen weken de Facebook, Website etc van Penny in de gaten heb gehouden omdat ik verwacht had dat er wel weer iets zou komen waarmee je een kadootje kon grabbelen. Helaas bleek dit er dit jaar niet te zijn. Even een praatje gemaakt en kreeg een gratis Penny aangeboden, waar ik natuurlijk géén nee tegen zeg!
Afbeelding

Huishoudbeurs, Etos. Deze onwijs schattige Woezel en Pip shopper werd uitgedeeld voor de hoofdingang van de RAI. In de tas zit ook nog een normaal formaat Etos handcreme!
Afbeelding

Huishoudbeurs, Naturo, Bij het langslopen werd gevraagd of ik een hond óf kat had en bij bevestigend antwoorden kreeg ik een tasje met zowel een kuipje hondenvoer als een kuipje kattenvoer :)
Afbeelding

Huishoudbeurs, Hans Anders, de oordoppen stonden in een grote schaal en kreeg ik op de vraag "Hebben jullie daar wat leuks om uit te delen?" aangeboden. De pen was bij een andere medewerker. Ik heb gevraagd of ik deze misschien mocht hebben (hij had er heel veel liggen) waarop hij zei "Ja mevrouw, er is hier tegenwoordig níets meer gratis, maar deze wel". Haha, aangezien dit aan het einde van mijn route was kon ik hem melden dat dat nogal meeviel :P
Afbeelding

Huishoudbeurs, Max Magazine. De pepermuntjes lagen gewoon in een bak voor het pakken. De pen lag met meerdere op de balie en heb netjes gevraagd of ik deze mocht hebben aangezien ik al abonnee ben én gek ben op pennen ;)
Afbeelding

Huishoudbeurs, Makeupdoek. Op de Makeupdoek Facebook werd aangegeven dat iedereen die liet zien hen te liken een kadootje kreeg. Ik was erg benieuwd, maar wat een positieve ervaring! Geen drammerige verkoopster en kreeg met een grote glimlach deze parfumspray kado :)
Afbeelding

Huishoudbeurs, Prins. Ik ben nieuwsbriefabonnee en kreeg daardoor de mogelijkheid om een voucher aan te vragen voor een gratis Zalmpatetube (was keuze uit meerdere dingen). Ook ter plekke kon je registreren en mocht dan aan het rad draaien. Tot mijn plezier mocht ik ook als reeds geregistreerd persoon aan het rad draaien. Ik draaide een "Sorry" maar dat bleek dit superleuke boodschappentasje waard, dus helemaal niet sorry wat mij betreft! :D
Afbeelding

Huishoudbeurs, Vigor & Sage, Toen ik naar de stand liep om het product te bekijken kreeg ik meteen een probeerzakje aangeboden. Een leuk gesprekje gehad (in het Engels.) Ik kende dit merk niet, dus altijd leuk!
Afbeelding

Huishoudbeurs, Vitakraft. Door je in de stand in te schrijven voor de nieuwsbrief kreeg je een snack voor je huisdier. De armbandjes lagen in de stand en ik vroeg of ze die verkochten, maar kreeg te horen dat ik er zo eentje mee mocht nemen!
Afbeelding

Huishoudbeurs, OP=OP Voordeelshop. Door mee te doen aan een kort kansspel (en je in te schrijven) maakte je kans op grotere prijzen. Bij geen prijs kreeg je nog altijd deze mini tandpasta!
Afbeelding

Huishoudbeurs, Keukenconcurrent. Ik zag een meisje staan van dit bedrijf met formulieren en een hoop pennen. Ik zei tegen haar "Voor een keuken moet ik eerst even de loterij winnen, maar mag ik misschien zo'n pen van jou?" Ze kon erom lachen en ik kreeg mijn pen.
Afbeelding

Huishoudbeurs, WeColour, Na een gesprekje bij de stand over hun producten en de voor en nadelen van 'troepvrije' shampoo mocht ik deze samples van shampoo en conditioner meenemen.
Afbeelding

Huishoudbeurs, Black+Decker, Oke, deze is misschien niet helemáál eerlijk, maar met de bon uit het beursboekje kon je je registreren waarna je aan het rad mocht draaien. Eerst het buitenste rad waarop detailfoto's stonden en je (desnoods met hulp ;) ) het juiste apparaat moest aanwijzen. Daarna het binnnenste rad waarmee je dingen kon winnen zoals een klusboekje, een pen, én met één kans de 'hoofdprijs' een powerbank. De dame voor me won er één. Ik verwachtte er niks van, maar had héél veel mazzel en won deze supercoole 4000MAH Powerbank :D :D
Afbeelding

Zo, mochten jullie nu nog iemand horen zeggen dat er op deze beurzen niets meer gratis te krijgen is, dan weten jullie nu dat dat klinkklare onzin is ;) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:58

Alwiene ik ga volgend jaar met jou mee :')

Veel van jou stands sla ik over , de 9 maanden beurs is wel gul

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:10

Wow, je hebt goed je best gedaan _/-\o_ Ik moet dus zeker even langs de nuk stand :D

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:24

Dan nog vind ik de huishoudbeurs tegenvallen. De 9 maanden beurs leek me dan wel leuker maar die was er helaas niet toen ik ging.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:24

MoSt81 schreef:
Wow, je hebt goed je best gedaan _/-\o_ Ik moet dus zeker even langs de nuk stand :D

Wel zorgen dat je de bon uit de beursgids hebt dan! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:31

MoSt81 schreef:

Oh en ik raad je aan om een stempel te nemen zodat je in en uit kan lopen en bij alledrie de ingangen even naar buiten te gaan. Dit schoot bij mij lekker op haha.
Overigens ben ik allergisch voor stempelinkt. Afgelopen jaar kreeg ik daarom een kaartje met daarop naam en stempel enzo. Ging ik hier weer om vragen bij de klantenservice, werd er iemand bijgeroepen, uitgelegd, oh zegt ie is het voor alleen vandaag? Ik zeg ja. Dan heb ik iets beters voor je! En toen kreeg ik een polsbandje. Super handig, geen geklooi met kaartjes laten zien en uitleg geven!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 08:10

Wow Alwiene! Wat een buit! :j

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 08:25

Je hebt zoveel meer dan wij. Zoals die scent chips had ik ook wel graag gehad :p zoals nog wel meer dingen _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 08:52

Maar ik ben geen type die gaat vragen of ik ook iets krijg dus dan krijg ik een kwart van jouw dingen al niet. Daarnaast ben ik er zat van dat ik dan elke keer als ik mijn email open 50 spam mailtjes heb dus inschrijven heb ik ook geen zin in. :') Blijft er al veel minder over.

Vind die Etos tas wel echt super, hoop dat ze er zondag weer zijn!

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 09:57

Alwiene schreef:
MoSt81 schreef:

Wel zorgen dat je de bon uit de beursgids hebt dan! :D

Kun je die ergens pakken daar?

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 10:48

Dat bonnenboekje krijg je bij de beursingang volgens mij

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:36

Haha Alwiene wat een uitgebreid overzicht. Heel nice :-)

Weet iemand waar je nog fratis of goedkope dagkaarten kunt scoren? Ik heb de gratis avondkaarten voor de 9 maandenbeurs al maar misschien dat we ipv vanavond toch zondag gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:52

Oh wauw Alwiene, wat een buit! _/-\o_

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:24

Ik ga straks. Heb er zoveel zin in. Neem mn zoontje van 5 weken mee hoop dat ie zich gedraagd

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:31

Ergernis 1: trolleys.
Ergernis 2: kinderen.

Die doe je echt geen plezier met deze beurs. :n

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:19

Jildau schreef:

Uh, nee een kind van 5 weken zal je geen specfiek plezier doen met een beurs, maar snap best dat je die toch meeneemt.

Zucht, wij hebben zoveel gemist uiteindelijk dat we eigenlijk zondag nóg een keer willen. Heb al rond zitten kijken voor kaarten op Marktplaats en los van dat ik dat toch eng vind komen ze niet onder de 10 euro per kaart. Dus nog maar ff wedstrijdjes gezocht voor zover die er nog zijn en hard hopen dat mij nog een stel kaarten gegund is.

Gisteren trouwens helemaal vergeten te vertellen: We kwamen er in de auto onderweg naar huis achter dat mijn vriendin een oorbel verloren is. Helaas was deze onderdeel van een setje met een ketting erbij waar ze erg blij mee was. Balen dus enorm dat deze kwijt is! Dus mocht iemand iets zien/horen/lezen over een gevonden zilverkleurige hangoorbel (soort druppelvorm met kringeltjes erin) dan zou ik dat graag horen!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:44

Jildau schreef:

Aangezien hij alleen maar slaapt verwacht ik weinig problemen.
En aangezien ik borstvoeding geef kan die niet na de oppas

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:50

Dat is persoonlijk maar ik zou met een klein kind echt niet op de huishoudbeurs wagen. Dan maar 1 jaartje overslaan. Als ik zag hoe mensen tegen mekaar duwden en hoe hard er geschreeuwd werd door omroepers zou ik mijn kind daar niet aan blootstellen. Misschien is het op de 9 maanden beurs anders.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:20

_Blacky_ schreef:
Ik ga straks. Heb er zoveel zin in. Neem mn zoontje van 5 weken mee hoop dat ie zich gedraagd

Naast dat je op de rustige dagen al niet veel plek hebt met een kinderwagen en het soms letterlijk file lopen is, is er ook maar bar weinig plek om je kindje te voeden daar. Alle restaurants zaten vol en ook in de prenatalstand was geen plek meer. Uiteindelijk hebben wij op de grond gezeten om te kunnen lunchen. Daar moet je dus wel rekening mee houden. Er zijn wel goeie plekken om de kindje te verschonen, maar ook daar geen stoelen, dus zitten om te voeden kan dan ook niet.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:35

Dan voed ik staand of op de grond zittend. Ga nu voor de 10e x, zie er echt geen probleem in.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:47

Dan is het goed natuurlijk. Je weet het in elk geval nu. En in een zeldzaam geval is er wellicht iemand die even voor je op staat zodat je tijdens het voeden wel gewoon even kunt zitten.