Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elsemiek98 schreef:ik zal toch met de fiets moeten.
Geen vervoer beschikbaar dus dat word 30 km fietsen voor mij
We gaan om 9 uur is 15 km fietsen naar vriendin die mee gaat daar uurtje rusten dan weer verder fietsen dus rond 12 uur bij de camping.
eenitraM schreef:Elsemiek98 schreef:ik zal toch met de fiets moeten.
Geen vervoer beschikbaar dus dat word 30 km fietsen voor mij
We gaan om 9 uur is 15 km fietsen naar vriendin die mee gaat daar uurtje rusten dan weer verder fietsen dus rond 12 uur bij de camping.
Ik ga meteen nadenken waar jij vandaan komt. Ik woon in het centrale punt van de Achterhoek. Lichtenvoorde is voor mij een uur fietsen en richting steedeneren ook een uur. Jij zult wel richting Steenderen wonen, of niet?
Neem genoeg drinken mee onderweg
annibel schreef:Ik weet dat t onmogelijk is maar het lijkt me zooo leuk te meeten op de zwarte cross
Wendy schreef:karuna schreef:staan de wegen richting zwarte cross vrij vroeg al flink vol.
Hmm, ik moet morgenvroeg om half 9 op mijn werk zijn (ik moet langs Lichtenvoorde). Denk dat ik maar wat eerder vertrek. Thanks voor de reminder![]()
eenitraM schreef:Anders een sluiproute nemen via marienvelde.
Wendy schreef:eenitraM schreef:Anders een sluiproute nemen via marienvelde.
Ik kom van de kant van Borculo/Neede en moet naar Aalten. Normaal gesproken pak ik de route Borculo, Beltrum, Lievelde (ik kan ook vanaf Lievelde door Lichtenvoorde gaan natuurlijk) dan recht de kruising over langs Lichtenvoorde naar Aalten.
Goede ideeën zijn welkom