Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navanja schreef:Hier gaat het nog steeds heel goed, nu 2 maandjes bijna op curacao!Nog 3 weken en dan ben ik al een half jaar van huis om te reizen... Leuk om iedereen te zien die ook naar het buitenland gaat. Officieel mag ik hier blijven tot eind augustus anders moet ik officieel emigreren, en ik dat wil ik nu nog niet, misschien later...
Dus ik ben voor in het najaar weer opzoek naar een leuke uitdaging, wie weet weet iemand hier nog iets leuks, ik zit veel op Yard & Groom, gewoon kijken welk land ik wel heen zou willen...
irisloove schreef:[ Afbeelding ] Bunny is ook mijn favoriet van de jaarlingen. Ze is flink veranderd
abbycootje schreef:Mijn koffers zijn gepakt!! nouja zo goed als, in mn ruimbagage moet ik alleen nog mn paardenjas zien te proppen maar die zit nog in de was ..
Handbagage bestaat uit niet zo veel, laptop, laders, portemonnee, makeup etc.
Dat moet ik er dan nog wel allemaal in doen maar dat komt vrijdag ochtend wel (:
baroeg schreef:abbycootje schreef:Mijn koffers zijn gepakt!! nouja zo goed als, in mn ruimbagage moet ik alleen nog mn paardenjas zien te proppen maar die zit nog in de was ..
Handbagage bestaat uit niet zo veel, laptop, laders, portemonnee, makeup etc.
Dat moet ik er dan nog wel allemaal in doen maar dat komt vrijdag ochtend wel (:
denk eraan met make-up, mag geen vloeibare dingenzo heb ik wel eens mijn halve make-up voorraad mogen inleveren
__Sannne schreef:Hmm ben bang dat ticket bestellen nog een maandje/anderhalf moet wachten. Wil graag een retourtje doen, maar je kan maar 11 maand vooruit boeken.
Maar zou zo niet weten of je zonder heenticket een visum kan krijgen, weet iemand hier dat toevallig? Anders toch maar 2 enkeltjes doen.. Want om een visum te moeten regelen terwijl ik in Londen zit vind in ook zo onhandig..
Dorith schreef:Ik heb een 14 uur durende overstap in Charlotte, Amerika, klopt het dat ik van het vliegveld af mag (nachtje hotel) met een ESTA nummer?
daffie1986 schreef:Dorith schreef:Ik heb een 14 uur durende overstap in Charlotte, Amerika, klopt het dat ik van het vliegveld af mag (nachtje hotel) met een ESTA nummer?
Wat is een ESTA nummer en wat is je eindbestemming?