Ik ga in Maart 1 week naar New York! En volgend naar een 5 weekse rondreis langs de westkust o.a
Ben benieuwd naar meer paardenfotos!
shilady
Geplaatst: 06-01-15 00:24
lifaya schreef:
OMG net alles in de koffer gedaan wat er in gaat en gewogen ...
22,5 kilo ik kan dus officieel niks meer erbij shoppen haha. Heeeeel erg
Nog 500 gram
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 00:34
@ jolliegirl, Ik heb helaas niet meer paardenfoto's, hopelijk gaat het morgen lukken om foto's te maken van wat Morgan's, is mijn laatste kans iig want ik vertrek dus woensdag ochtend vroeg naar NYC. Maar het is even afwachten
Wat leuk dat je ook naar NY gaat! In je eentje? en die rondreis klinkt ook ontzettend gaaf!
@shilady, ik moet nog make up vor vriendin halen dus die 500 gram is al vol
Handbagage is nog nooit gewogen, maar de laatste keer wilden ze wel zeker weten dat mijn Carry on de juiste afmeting had. Gelukkig niet naar het gewicht gekeken aangezien dat boven de 10 kg was
Het is 6:50 en lig al een uur klaarwakker in bed. Bloedirritant, ik sliep normaal tot een uur of 09:30.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 17:33
Het sneeuwt weer en het is nog -10 . Vrees dat de standfoto's en portretfoto's door het weer niet doorgaan. Tjah kan niet alles hebben Ik heb iig genoeg sneeuw gekregen Zolang mijn trein morgenochtend maar rijd is alles prima haha.
Stephanie_M
Geplaatst: 06-01-15 20:51
Als je met Delta vliegt wegen ze je niet zolang je je maar houd aan 1 koffertje + cameratas of handtas. Volgens mij mag je dan net zoveel kilos erin stoppen als je maar wilt XD
KLM weet ik zo niet.. ik vloog business-class laatste keer dan mag je los gaan
Business class lijkt me zo cool haha. Mochten ze een overboekte vlucht hebben wil ik me graag aanbieden voor een latere vlucht als ik business mag zitten xD zal wel niet gebeure haha
Ik ga zo eff wandelen naar TS, ik skip het Rockefeller maar, ik heb wat krampjes in mn darmpjes Zal wel een beetje de zenuwen zijn Ik wil niet wegggggg
Ik zal vanavond (voor jullie middernacht/ochtend) wel een hoop foto's gaan bewerken gezien ik dus bijna een hele nacht ga doorhalen Ik MOET slapen in vliegtuig. Anders pech en dan ben ik tot vrijdag avond wakker Ik ga vanavond wel 2 a 3 uurtjes mijn ogen dicht doen met wekker, just in case
Wauw wat is je reis toch weer snel gegaan. Vond je foto's echt heel leuk om te zien!
Nu jij terug bent heb ik het geld bijelkaar om erheen te gaan
Anoniem
Geplaatst: 08-01-15 16:01
Goede terugreis
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-15 10:34
En ben weer thuis was een beetje een hectisch einde van de vlucht. Laatste 45 minuten veel turbulentie en laatste 15 minuten dacht ik dat er best een kans aanwezig zou zijn dat er iets fout zou kunnen gaan heb nog nooit zulke heftige turbulentie gehad. Miss dat het in praktijk meeviel maar toen we geland waren moesten er verplegers ofzo komen omdat een passagier onwel was geworden dus moesten we wat langer in het vliegtuig blijven. Eenmaal buiten snapte ik waar de turbulentie vandaan kwam, wat een storm zeg! Lekker warm welkom weer
Nu eff lekker douchen en dan mezelf verwennen met hot coco en kaas