Pinkpop 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:11

Ik heb ook mijn eerste Pinkpop dag gehad afgelopen zaterdag!

Ik vond het ontzettend gaaf om mee te maken, het festival zelf is al een belevenis op zich.
Zelf vond ik Anouk echt goed! Niet verwacht dat ik die zo gaaf zou vinden. Avicii vond ik echt bagger!
Robbie Williams viel me ook echt tegen, veel covers en niet originele nummers en vooral veel geklets, zing toch man! Alleen z'n laatste nummer Angels, kippenvel.
Ook vond ik Dotan erg goed, The Script ook. Bij Kensington kon ik helaas niet lang staan omdat mijn metgezellen mega super -als in ik ben een hyper tiener :')- fan zijn van The Script, dus om ze niet kwijt te raken in de menigte ben ik ook maar bij ze gebleven haha. Maar gelukkig kan ik Kensington weer zien op Parkcity Live volgende maand. :D

Het was een geslaagde dag, met lekker weer en een super sfeertje, ik ga volgend jaar weer!

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:59

Laura_Stella schreef:
Haha ja die stunt was echt gaaf! :D

Ik stond helemaal vooraan bij onerepublic <3 en ik dacht dat ik niks om pharrel gaf.. wrong :P heb met mn zus en een vriendin van haar heel de tijd gedanst en toen ze vuur gingen maken dansten we er allemaal zo omheen, was nice :D

Ik stond ook helemaal vooraan! Wat maakten ze er een show van he :D

Heb weer enorm genoten dit jaar. Hadden een mooi ruime plek op camping B.
Jammer dat een agressieve kerel van ruim 50 de eindshow (ookal vond ik Pharrel niet geweldig) voor me moest verpesten d.m.v. dreigen en "geweld"

Ik vond muse, robbie, anouk, onerepublic, slash en nog veel meer echt kei goed! Volgend jaar weer :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:01

Serieus? Ik was al weg dus niet meegekregen, wat gebeurde er dan?

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:28

Ess_Ramona schreef:
Serieus? Ik was al weg dus niet meegekregen, wat gebeurde er dan?

Hij stond nogal apart te dansen met een veel jongere vrouw (droogneuken noemen ze dat geloof ik). Maar het was ook erg ruig en wild dus er gingen al steeds meer mensen om hen heen weg omdat ze continue tegen hen aanbeukten. Vervolgens gingen ze expres als ik wou filmen voor mijn telefoon dansen en hij maakte al een aantal keren rare seksistische opmerkingen naar mij. Evenlater beukten ze telkens ook tegen mij en mijn vriend aan, dus ik deed mijn handen voor mijn lichaam zodat ze niet telkens tegen me aankwamen en op mn voeten sprongen. Toen de vrouw even weg was bleef hij nog steeds wild dansen en rare blikken naar me trekken. Toen hij voor de zoveelste keer tegem me aan beukte gaf ik een zacht (echt een zachte, zeker voor een grote brede vent) duwtje. Hij draaide zich om en werd woest. Ik zei iets van 'meneer we willen allemaal graag een leuk feestje en jullie beuken elke keer tegen ons aan, als u misschien iets meer rekening met de rest wilt houden..' Nou hij begon met ziektes te schelden en wie dacht ik wel niet wie ik was en wie ik voor me had. Na ontzettend veel schelden zei mijn vriend iets van 'gast, doe even normaal, er is geen probleem maar hou even een beetje rekening met de rest want je hebt ontzettend veel ruimte om je heen en dan hoef je niet tegen iedereen aan te beuken' maar hij bleef schelden en dreigen en begon vervolgens met al zijn kracht in mijn schouder te knijpen.. Zielig hoor, als je een meisje van 18 in elkaar wilt slaan en zo de grond in trappen op je 50ste..

Hij had echt een hele cirkel zonder mensen om hem heen.. Waarschijnlijk was hij wel onder invloed. Ik scheet ondertussen 180 kleuren in mijn broek. Nooit verwacht dat iemand zo asociaal en agressief zou doe op Pinkpop waar juist zo'n leuke sfeer hangt. Dat je 1 keer per ongelijk tegen iemand aanbotst, geen probleem kan gebeuren.. Maar niet als je het met opzet gaat doen

ValerieM

Re: Pinkpop 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 19:30

nou serieus?!?!?

Met opzet tegen mensen aanbeuken is al diep triest... maar iemand dan ook nog in zijn schouder knijpen?? :O
Ongelofelijk dit. bah!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:19

Jeetje wat een aso!

Dit heb ik nog niet meegemaakt op PP..

DendroFleur

Re: Pinkpop 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 20:33

Ik had mijn Pinkpop debuut en gelijk 3 dagen op Camping B achter de schermen helpen bij de VitamineBar. Donderdag avond met de caravan naar het werk en daarna gelijk door. Heb Muse vanaf een afstand gezien maar niet mijn ding. De Wonbats deden het goed maar wat een vreselijk harde bas. Blij oorstoppen mee te hebben. Daarna Dotan, daar kwam ik voor. Was zo benieuwd hoe ze het op zo'n groot festival zouden doen en heb enorm genoten. Stonden vooraan (met roze mutsjes) en je kon merken dat ze hun set echt uitgebouwd hadden. Meer gitaarsolo's en de anders vrij rustige gitarist kwam opeens klappend naar voren. Echt super om dat te zien. Zijn stem raakte wel steeds meer vermoeid verderop in het optreden en verbaasde me dus niet dat hij een dag later melde problemen hiermee te hebben. Maar afgezien hiervan vind ik ze echt klaar voor Sziget en hoop CAS en Werchter.
Daarna Kensington vanaf een afstand en Sela Sue. Klonk goed. Maar mij was het te druk om lekker over het terrein te struinen. Maar wel hele leuke dagen gehad.