Ess_Ramona schreef:Serieus? Ik was al weg dus niet meegekregen, wat gebeurde er dan?
Hij stond nogal apart te dansen met een veel jongere vrouw (droogneuken noemen ze dat geloof ik). Maar het was ook erg ruig en wild dus er gingen al steeds meer mensen om hen heen weg omdat ze continue tegen hen aanbeukten. Vervolgens gingen ze expres als ik wou filmen voor mijn telefoon dansen en hij maakte al een aantal keren rare seksistische opmerkingen naar mij. Evenlater beukten ze telkens ook tegen mij en mijn vriend aan, dus ik deed mijn handen voor mijn lichaam zodat ze niet telkens tegen me aankwamen en op mn voeten sprongen. Toen de vrouw even weg was bleef hij nog steeds wild dansen en rare blikken naar me trekken. Toen hij voor de zoveelste keer tegem me aan beukte gaf ik een zacht (echt een zachte, zeker voor een grote brede vent) duwtje. Hij draaide zich om en werd woest. Ik zei iets van 'meneer we willen allemaal graag een leuk feestje en jullie beuken elke keer tegen ons aan, als u misschien iets meer rekening met de rest wilt houden..' Nou hij begon met ziektes te schelden en wie dacht ik wel niet wie ik was en wie ik voor me had. Na ontzettend veel schelden zei mijn vriend iets van 'gast, doe even normaal, er is geen probleem maar hou even een beetje rekening met de rest want je hebt ontzettend veel ruimte om je heen en dan hoef je niet tegen iedereen aan te beuken' maar hij bleef schelden en dreigen en begon vervolgens met al zijn kracht in mijn schouder te knijpen.. Zielig hoor, als je een meisje van 18 in elkaar wilt slaan en zo de grond in trappen op je 50ste..
Hij had echt een hele cirkel zonder mensen om hem heen.. Waarschijnlijk was hij wel onder invloed. Ik scheet ondertussen 180 kleuren in mijn broek. Nooit verwacht dat iemand zo asociaal en agressief zou doe op Pinkpop waar juist zo'n leuke sfeer hangt. Dat je 1 keer per ongelijk tegen iemand aanbotst, geen probleem kan gebeuren.. Maar niet als je het met opzet gaat doen