Halloween Fright Nights 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Halloween Fright Nights 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 10:29

Ik ben er nu 2 x ingeweest en ren nog steeds gillend ( met monsterlijk aanhang) de uitgang uit _O-

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 13:25

Ik vond de Camp op zich mee vallen. Je ze komen meer achter je aan lopen en zo en ze schreeuwen tegen je.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 13:28

Ik ben echt een schijtert dus ik vind alles eng :')

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 13:56

xSCWx schreef:
Michelleex schreef:
Heb ook een klachtenbrief gestuurd naar walibi.

Het enige antwoord wat ik kreeg was, wat jammer, en we nemen het mee in de vergadering.

Ja, wat moeten ze anders zeggen? Sorry hier heb je je geld terug en we zullen minder reclame maken? En bovendien laten we voortaan maar de helft van de bezoekers binnen, omdat het anders te druk wordt?
Walibi casht flink met fright nights, maar ze maken het wel elk jaar groter en mooier.
Vond alleen de show van Eddie tegenvallen. En dat we Eddie alleen op het podium hebben gezien. 3jr geleden zijn we hem in het park met rondlopen 3x tegen gekomen en konden toen ook op de foto met hem.

Mag ik dan vragen hoe lang jij de HFN al bezoekt?
Ik ga namelijk al lang genoeg, en het word helaas elk jaar slechter.
En de huizen worden steeds korter, maar de prijs blijft hetzelfde, ja daar kunnen ze best wat aan doen in mijn ogen.
Als ik 5 euro voor een huis betaal wil ik er niet als polonaise doorheen, is heel simpel op te lossen.
Het word zeker niet mooier, wel groter helaas.
Eddie trekt alleen maar geld, hij heeft 2 jaar terug loonsverhoging gevraagt anders zou hij stoppen.
Het is erg jammer, want het was een mooi verhaal... walibi ziet alleen maar geldtekens.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 13:58

Tja tuurlijk zien ze geldtekens, ze willen zoveel mogelijk geld eraan verdienen :')

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:05

Michelleex schreef:
En de huizen worden steeds korter, maar de prijs blijft hetzelfde, ja daar kunnen ze best wat aan doen in mijn ogen.
Als ik 5 euro voor een huis betaal wil ik er niet als polonaise doorheen, is heel simpel op te lossen.
Eddie trekt alleen maar geld, hij heeft 2 jaar terug loonsverhoging gevraagt anders zou hij stoppen.
Het is erg jammer, want het was een mooi verhaal... walibi ziet alleen maar geldtekens.

Ik ben het met je eens!
Kom er ook al meerdere jaren maar het wordt er echt niet beter op. Vind het elk jaar meer en meer tegenvallen. Zeker als je kijkt naar de prijs die je betaald. Voor mijn ook een reden om dit jaar niet meer te gaan

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:20

Ja, ik bezoek de HFN ondertussen al 7 jaar, en zie het steeds meer aftakelen.
Terwijl er hier geroepen word dat ik me niet aan moet stellen.
Je betaald steeds meer, voor steeds minder! En ik twijfel elk jaar of ik nog wel moet gaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:25

Lekker niet meer gaan dan :D Was voor mij ook de eerste en laatste keer hoor :Y)
Gewoon andere bestemming voor die centjes vinden :j Snap wel wat je bedoeld maar is wel logisch.... ze willen geld verdienen (en geef ze eens ongelijk)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 14:51

Michelleex schreef:
Ja, ik bezoek de HFN ondertussen al 7 jaar, en zie het steeds meer aftakelen.
Terwijl er hier geroepen word dat ik me niet aan moet stellen.
Je betaald steeds meer, voor steeds minder! En ik twijfel elk jaar of ik nog wel moet gaan.

Ik ben het met je eens, het was in sommige huizen inderdaad een lopende polonaise waardoor de schrik wel weg was. En in de psycho shock kregen we alleen maar te horen dat we moesten doorlopen, op elke hoek stond wel een medewerker.
Jaren terug vond ik de scare zones ook veel beter, toen waren ze niet bezig met op de foto gaan, maar probeerden ze je echt te laten schrikken..
ik heb me vermaakt, dat zeker, maar ik zou het niet snel nog eens doen voor dat geld. We hebben niet van de attracties kunnen genieten, want daar was het echt te druk voor en de huizen waren wel oke, maar geen 50 euro waard :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 15:36

xSCWx schreef:
Michelleex schreef:

Het enige antwoord wat ik kreeg was, wat jammer, en we nemen het mee in de vergadering.

Ja, wat moeten ze anders zeggen? Sorry hier heb je je geld terug en we zullen minder reclame maken? En bovendien laten we voortaan maar de helft van de bezoekers binnen, omdat het anders te druk wordt?
Walibi casht flink met fright nights, maar ze maken het wel elk jaar groter en mooier.
Vond alleen de show van Eddie tegenvallen. En dat we Eddie alleen op het podium hebben gezien. 3jr geleden zijn we hem in het park met rondlopen 3x tegen gekomen en konden toen ook op de foto met hem.

Natuurlijk gaat het om het geld, dat is toch overal zo? Het is een commercieel bedrijf, wat verwacht je dan?
Ik heb 14 jaar voor HFN gewerkt (vanaf dit jaar niet meer) en ik weet er alles van. Wat ik ook weet is dat het niet aftakelt, maar juist elk jaar beter wordt. Organisatie, acteurs, schmink, rollen en vernieuwingen zijn allemaal beter geworden in de loop der jaren. Hell, toen ik hiermee begon waren we met 50 mensen die allemaal onbetaald halloween opbouwden, uitvoerden en afbouwden.
Het enige dat ik in al die jaren heb gezien is verbeteringen in werkelijk alles. Ja het is erg druk, maar daardoor worden er wel meer dingen mogelijk gemaakt, zoals nieuwe scarezones waar je geen apart ticket voor hoeft te kopen.
Daarnaast worden de huizen ook zeker niet korter. Dat lijkt misschien zo omdat Roxy absurt lang was (ik geloof zelfs de langste in Europa als ik mij niet vergis).

Geloof me, de polonaise in de huizen oplossen is nog niet zo simpel als het lijkt. Het enige wat daarin te doen is is minder mensen toe laten. Dat resulteert in: mensen moeten teleurstellen (wat ze al moeten doen alleen dan in veel grotere mate) en minder inkomsten waardoor er niet uitgebouwd kan worden volgens jaar. Er werken veel mensen aan dit probleem, dus zeggen dat het simpel is op te lossen is nogal beledigend.

Ook makkelijk om te zeggen dat Eddie alleen maar geld trekt als je het verhaal niet weet, en nee, dat verhaal ga ik niet delen.

Helaas is het niet meer mogelijk voor Eddie rond te lopen op het park. De eerste 2 jaren bij dit personage waren nog wel te doen, daarnaa nog wel geprobeerd maar iedere keer was er meer beveiliging nodig om hem heen wat resulteerde in het feit dat hij er wel liep, maar je meer kans liep de beveiligers te zien dan Eddie zelf. Steeds grotere drukte in combinatie met een uiterst populair personage resulteert helaas in vechtpartijen en onder de voet gelopen worden. Inderdaad jammer.

Hieronder zag ik iets staan over dat de huizen geen 50,- waard waren? Ze kosten toch ook maar 20,- :+

Wat betreft de scare zones. Er moet soms geschipperd worden in foto's en scares. Dat is erg lastig ook ivm de drukte. In feite is de regel in de zones dat er gescared wordt met uitzondering van de filmhelden (Jason, Freddie, Leatherface etc), die zitten in de zone bij de uitgang van de Villa. Deze zone is speciaal gemaakt voor mensen die op de foto willen met een freak.
In de andere zones waar dus de hoofdzaak scaren is, moeten de acteurs flink schipperen met de drukte. Je kan je voorstellen dat het moeilijk is een goede scare te maken als je letterlijk op een postzegel moet lopen vanwege de drukte. Sowiezo is dat vrijheid vele malen moeilijker dan in een huis bijvoorbeeld, maar al helemaal wanneer je de ruimte niet hebt om het te doen. Hierdoor wordt er soms gekozen om vanwege drukte maar even een fotomoment in te lassen, en weer verder te scaren wanneer je daar de mogelijkheid toe ziet. Daarnaast wordt er ook extra aandacht besteeds om ook tijdens de fotomomenten scares toe te passen.

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:25

Deels ben ik het met je eens maar deels ook niet.

Dat het drukker is klopt, maar voor de vaste bezoeker vind ik het PERSOONLIJK met de mensen om mij heen erg aftakelen, doordat het te massaal word, en ja sommige dingen zijn niet mogelijk, maar dan mag ik wel melden dat dat het helaas wel verpest.

En de polonaise, laat mensen dan niet betalen, echt weer zo'n geld kwestie, laat dan maar minder mensen binnen, of vraag er geen geld voor, vind het niet reëel.
Als Eddie niet meer kan rondlopen, neem dan een nieuw personage, hoor veel mensen roepen uit ontevredeneheid. Moet ook zeggen dat Walibi de laatste 2 jaar veel tuig trekt waardoor er onwijs veel gevechten uitbreken waar de acteurs de dupe van zijn wat ook de scare verpest.
ook dit jaar weer een stel gasten het decor zien verpesten, erg zonde dat dit soort lui rondlopen.
En de foto kwestie, ben ik met je eens is erg dubbel, je wilt ze laten schrikken, maar al die lui worden boos als ze niet op de foto gaan.
In mijn ogen komen de acteurs aan het einde van de avond naar de uitgang om dan op de foto te gaan, maar dit verschilt ook heel erg per avond helaas.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:38

quote="Michelleex"]
xSCWx schreef:
Michelleex schreef:

Het is erg jammer, want het was een mooi verhaal... walibi ziet alleen maar geldtekens.[/quote]
Ik ben 6 jaar terug voor het eerst geweest, 3 jaar geleden nog eens en dit jaar weer geweest.
Van de polonaise hebben wij heen last gehad omdat we dit jaar het rip pakkage hadden waardoor iedereen voor ons in rij werd tegen gehouden, en we zijn telkens met zijn 4en als groepje het huis in gegaan. Ik had liever in de polonaise gelopen :')
Kan me herinneren dat de prijs voor een huis 6jr terug 4 euro was dus 5 euro vind ik nu echt de prijs niet?
Ik zie zeker wel verbetering in de acteurs qua schmink en aankleding.
3 jaar geleden kwamen we Eddie gewoon tegen in het park met rond lopen met 3 begeleiders en stond hij aan het einde ook bij de uitgang op een podiumpje waar foto's genomen konden worden. Ik snap dat Eddie niet meer in het park rond kan lopen, maar bij de uitgang kan hij toch wel gaan staan voor foto's. Dat vond ik wel echt jammer.
Heb ook niet het idee dat de huizen korter worden, zeker haunted hollidays vond ik lang duren.
Daarbij is er nu ook de gratis scarezone/llllhuis campside wat anders nie mogelijk is.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:15

@PowerReiner: Als je er gewerkt hebt, dan weet je toch ook dat je zowel entree walibi als de huizen moet betalen :).
Dus ja, de huizen kosten dan 50 euro, want het park zelf is amper te doen qua attracties.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:09

Cinderella schreef:
@PowerReiner: Als je er gewerkt hebt, dan weet je toch ook dat je zowel entree walibi als de huizen moet betalen :).
Dus ja, de huizen kosten dan 50 euro, want het park zelf is amper te doen qua attracties.

Je had het over de huizen en niet over de entree. Dat is nogal dubbel nietwaar. Gezien je voor de entree de hele dag het park op kan en niet alleen tijdens halloween. Daarnaast zijn er tijdens halloween scarezones die voor iedereen op het park toegankelijk zijn. Dus het is niet reeel te zeggen dat je 50,- voor de huizen betaald. Dat snap je zelf hoop ik toch ook wel.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:45

Michelleex schreef:

Dat het drukker is klopt, maar voor de vaste bezoeker vind ik het PERSOONLIJK met de mensen om mij heen erg aftakelen, doordat het te massaal word, en ja sommige dingen zijn niet mogelijk, maar dan mag ik wel melden dat dat het helaas wel verpest.

En de polonaise, laat mensen dan niet betalen, echt weer zo'n geld kwestie, laat dan maar minder mensen binnen, of vraag er geen geld voor, vind het niet reëel.
Als Eddie niet meer kan rondlopen, neem dan een nieuw personage, hoor veel mensen roepen uit ontevredeneheid. Moet ook zeggen dat Walibi de laatste 2 jaar veel tuig trekt waardoor er onwijs veel gevechten uitbreken waar de acteurs de dupe van zijn wat ook de scare verpest.
ook dit jaar weer een stel gasten het decor zien verpesten, erg zonde dat dit soort lui rondlopen.
En de foto kwestie, ben ik met je eens is erg dubbel, je wilt ze laten schrikken, maar al die lui worden boos als ze niet op de foto gaan.
In mijn ogen komen de acteurs aan het einde van de avond naar de uitgang om dan op de foto te gaan, maar dit verschilt ook heel erg per avond helaas.

Ik vind het zelf inderdaad ook te druk worden, maar ja, nogmaals het is een commercieel bedrijf.
Om mensen niet voor een kaartje te laten betalen is ook niet mogelijk, gezien er dan geen uitbreidingen meer mogelijk zijn om Halloween nog beter te maken. Zo'n huis opbouwen is ook niet gratis hoor. Daarnaast is 20,- voor 4 huizen nog wel te overleven vind ik. Daarnaast zijn er duizenden mensen die de kaarten kopen (herhaaldelijk) en zijn er ook genoeg mensen die zelfs een RIP pass het geld waard vinden. Dus net zoals ieder ander bedrijf, het kan dus doen we het. Tot nu toe zijn we nog altijd uitverkocht geweest.
Ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar het is wel begrijpelijk dat deze dingen gebeuren. De drukte bestaat nu al jaren, en nog steeds altijd uitverkocht, terwijl er veel mensen tussen zitten die ieder jaar weer terug komen. Dat zegt mij dat de drukte blijkbaar voor het gros minder belangrijk is dan de ervaring van Halloween.
Om minder kaarten te verkopen zou een optie kunnen zijn, maar het doel is om iedereen die komt halloween te kunnen laten ervaren. De huizen hebben zelfs met de polonaise lang niet de capaciteit om iedereen erin te kunnen laten op een avond. Daarom hebben ze er voor gekozen het park een uur langer open te doen, en sommige huizen ook nog een uur eerder open te doen, zodat ze minder mensen teleur hoeven te stellen.
Daarbij nogmaals, minder kaarten betekent minder inkomsten om voor volgend jaar te gebruiken.
Ik heb ook inderdaad het idee alsof er meer aso groepen op het park komen. Heel hinderlijk.
Acteurs naar de uitgang, puur voor veiligheid. Vroeger gingen we allemaal bij sluitingstijd naar de uitgang. Dat was zo tof altijd. Maar ook daar zijn ongelukken mee gebeurd door de drukte. Dus daar hebben ze maatregelen voor genomen. Bij extreme drukte die aanhoudt (vaak is het begin van halloween vol maar gaan er al een hoop gasten weg tussen 6 en 11, maar soms ook niet) mogen de acteurs niet meer naar de ingang. Heel jammer, maar wel noodzakelijk.

Ik probeer niet jou argumenten teniet te doen. Ik heb alleen het idee dat je een verkeerd beeld hebt van de organisatie die nodig is om het op te zetten en verbeteringen aan te brengen. Er zijn mensen het hele jaar door bezig met halloween, erover na te denken, keuzes te maken en brainstormen over hoe het beter kan. Je doet het mijns inziens een beetje af met: alles is simpel op te lossen.
Natuurlijk kunnen er dingen beter, alleen wordt daar al ruim over nagedacht.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 09:51

Het was voor mij het eerste jaar maar ik heb me prima vermaakt in het park.

De haunted houses zijn trouwens 6 euro en geen 5. Dat je er geld voor moest betalen vond ik op zich niet zo erg. Je kreeg netjes een tijd mee en de rij ging ook wel op een redelijk tempo. Maar 6 euro vind ik wel wat duur, vooral als je alle haunted houses zou willen bezoeken. 5 euro vind ik dan redelijker.

Verder was het inderdaad wel heel erg druk. Vond dit wel echt een groot nadeel. Ik snap dat het op deze speciale dagen druk is, maar ik vond het dit keer wel heel erg. Ook duurde het meer dan een uur voordat ik de parkeerplaats af was na sluiting van het park. Dat moet nog wat efficienter begeleid kunnen worden denk ik.

Ik ga misschien volgend jaar ook wel weer, maar dan koop ik wel weer kaartjes via vakantie veillingen, daar viel het wel mee met de entree prijs. :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 09:58

Online zijn ze 5 euro, weet niet waar jij je ze gekocht hebt?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:05

Yipee schreef:
Het was voor mij het eerste jaar maar ik heb me prima vermaakt in het park.

De haunted houses zijn trouwens 6 euro en geen 5. Dat je er geld voor moest betalen vond ik op zich niet zo erg. Je kreeg netjes een tijd mee en de rij ging ook wel op een redelijk tempo. Maar 6 euro vind ik wel wat duur, vooral als je alle haunted houses zou willen bezoeken. 5 euro vind ik dan redelijker.

Verder was het inderdaad wel heel erg druk. Vond dit wel echt een groot nadeel. Ik snap dat het op deze speciale dagen druk is, maar ik vond het dit keer wel heel erg. Ook duurde het meer dan een uur voordat ik de parkeerplaats af was na sluiting van het park. Dat moet nog wat efficienter begeleid kunnen worden denk ik.

Ik ga misschien volgend jaar ook wel weer, maar dan koop ik wel weer kaartjes via vakantie veillingen, daar viel het wel mee met de entree prijs. :)

Kaartjes zijn online inderdaad 5 euro per huis. Ik denk dat jij in het park zelf nog een van de laatste kaarten hebt gekocht, die zijn inderdaad iets duurder.

Parking is echt drama inderdaad. Daar proberen ze ook slagen in te maken maar dat lukt helaas nog niet echt. Soms loopt het ook vast in harderwijk bij die grote rotonde, dan staat alles die kant op vast, verschrikkelijk is dat.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:41

Yes ik ga dit weekend het hele weekend. Betaald door de baas :Y)

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:44

PowerReiner schreef:
Michelleex schreef:

Ik vind het zelf inderdaad ook te druk worden, maar ja, nogmaals het is een commercieel bedrijf.
Om mensen niet voor een kaartje te laten betalen is ook niet mogelijk, gezien er dan geen uitbreidingen meer mogelijk zijn om Halloween nog beter te maken. Zo'n huis opbouwen is ook niet gratis hoor. Daarnaast is 20,- voor 4 huizen nog wel te overleven vind ik. Daarnaast zijn er duizenden mensen die de kaarten kopen (herhaaldelijk) en zijn er ook genoeg mensen die zelfs een RIP pass het geld waard vinden. Dus net zoals ieder ander bedrijf, het kan dus doen we het. Tot nu toe zijn we nog altijd uitverkocht geweest.
Ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar het is wel begrijpelijk dat deze dingen gebeuren. De drukte bestaat nu al jaren, en nog steeds altijd uitverkocht, terwijl er veel mensen tussen zitten die ieder jaar weer terug komen. Dat zegt mij dat de drukte blijkbaar voor het gros minder belangrijk is dan de ervaring van Halloween.
Om minder kaarten te verkopen zou een optie kunnen zijn, maar het doel is om iedereen die komt halloween te kunnen laten ervaren. De huizen hebben zelfs met de polonaise lang niet de capaciteit om iedereen erin te kunnen laten op een avond. Daarom hebben ze er voor gekozen het park een uur langer open te doen, en sommige huizen ook nog een uur eerder open te doen, zodat ze minder mensen teleur hoeven te stellen.
Daarbij nogmaals, minder kaarten betekent minder inkomsten om voor volgend jaar te gebruiken.
Ik heb ook inderdaad het idee alsof er meer aso groepen op het park komen. Heel hinderlijk.
Acteurs naar de uitgang, puur voor veiligheid. Vroeger gingen we allemaal bij sluitingstijd naar de uitgang. Dat was zo tof altijd. Maar ook daar zijn ongelukken mee gebeurd door de drukte. Dus daar hebben ze maatregelen voor genomen. Bij extreme drukte die aanhoudt (vaak is het begin van halloween vol maar gaan er al een hoop gasten weg tussen 6 en 11, maar soms ook niet) mogen de acteurs niet meer naar de ingang. Heel jammer, maar wel noodzakelijk.

Ik probeer niet jou argumenten teniet te doen. Ik heb alleen het idee dat je een verkeerd beeld hebt van de organisatie die nodig is om het op te zetten en verbeteringen aan te brengen. Er zijn mensen het hele jaar door bezig met halloween, erover na te denken, keuzes te maken en brainstormen over hoe het beter kan. Je doet het mijns inziens een beetje af met: alles is simpel op te lossen.

hahaha, ik snap jouw kant van het verhaal zeker wel hoor. :Y)
Alleen de beleving als bezoeker is heul anders dan wanneer je natuurlijk achter de schermen zit.
Ik vind de prijzen redelijk, als je gewoon normaal er doorheen kan, ik ben wel in spookhuizen zonder polonaise geweest, dan is het die 5 euro wel waard, maar als je in een trein gaat en alle scares al ziet gebeuren... nee dan vind ik het niet die 5 euro waard.
En ja, helaas word door de drukte een hoop verpest, zeker het sluitingsmoment, dat was inderdaad onwijs leuk! Nu gebeurde het ook wel, maar iedereen was eigenlijk al weg... -O- Het trekt helaas veel jeugd die alleen maar komen voor ruzie's, ben vorig jaar zelf ook aangevlogen door zo'n groepje omdat ik niet deed wat hun wilde...

Overigens was parkeren dit jaar drama, wij stonden met de auto vast in het slechte terrein, en we moesten onnodig wachten, en werden ook nog omgestuurd! Die verkeersregelaars waren gewoon BAR slecht. Vorig jaar konden wij namelijk zo het parkeerterrein afrijden.. dikke domper, en verpest het einde van je dag ...

Ik snap je punt, maar t.o.v afgelopen jaren verminderd het helaas ... tuurlijk grime e.d zijn goed, daar niet van maar de hele sfeer... hoor het ook van een hoop acteurs (ik kende wat mensen van de oude club) zij hielden er ook allemaal mee op medens deze redenen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:59

PowerReiner schreef:
Michelleex schreef:

hahaha, ik snap jouw kant van het verhaal zeker wel hoor. :Y)
Alleen de beleving als bezoeker is heul anders dan wanneer je natuurlijk achter de schermen zit.
Ik vind de prijzen redelijk, als je gewoon normaal er doorheen kan, ik ben wel in spookhuizen zonder polonaise geweest, dan is het die 5 euro wel waard, maar als je in een trein gaat en alle scares al ziet gebeuren... nee dan vind ik het niet die 5 euro waard.
En ja, helaas word door de drukte een hoop verpest, zeker het sluitingsmoment, dat was inderdaad onwijs leuk! Nu gebeurde het ook wel, maar iedereen was eigenlijk al weg... -O- Het trekt helaas veel jeugd die alleen maar komen voor ruzie's, ben vorig jaar zelf ook aangevlogen door zo'n groepje omdat ik niet deed wat hun wilde...

Overigens was parkeren dit jaar drama, wij stonden met de auto vast in het slechte terrein, en we moesten onnodig wachten, en werden ook nog omgestuurd! Die verkeersregelaars waren gewoon BAR slecht. Vorig jaar konden wij namelijk zo het parkeerterrein afrijden.. dikke domper, en verpest het einde van je dag ...

Ik snap je punt, maar t.o.v afgelopen jaren verminderd het helaas ... tuurlijk grime e.d zijn goed, daar niet van maar de hele sfeer... hoor het ook van een hoop acteurs (ik kende wat mensen van de oude club) zij hielden er ook allemaal mee op medens deze redenen.

Dan moet ik ook heel eerlijk zijn, ik vond het in de begin jaren ook veel leuker om het te doen. Zelf op en afbouwen, gezellig met een hele groep van half 8 s'ochtends tot soms 1 uur snachts buffelen. Halloween was dan ook prachtig want daar deden we het voor. We voelden ons net een kleine familie met maar 1 doel. De jaren daarna werden we wat groter en was het nog steeds tof. Dan hadden we reunie en werd er verteld hoeveel klachtenbrieven er binnen waren gekomen, je had de acteurs moeten horen!! Helemaal uitzinnig. Echt geweldig. (lees: klachtenbrieven over dat het te eng zou zijn, dat iemand in zn broek gezeken had, in een struik was gevallen etc etc.)

Met de jaren werd het groter en professioneler, wat enerzijds wel heel tof was, maar anderzijds ook veel nadelen had voor ons medewerkers. Zo gaat dat helaas. Niets aan te doen.

Dan ken ik die mensen van de oude club denk ik wel :)
Ben er al vanaf begin bij.

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:49

Wij zijn nu onderweg :D Het regent :') , erg jammer

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:43

Zal jullie ook even een update geven. Ik verblijf nu dus al een weekend in the village hier in walibi. Een personeelsweekendje. Heerlijk! Gister was het ook echt ontzettend druk!! We zijn in de psycho shock geweest en die viel me behoorlijk tegen. Ik ben doods en doods bang voor de griezels maar ze hebben mij welgeteld geen 1x kunnen laten schrikken. Vandaag ook de hele dag rond gelopen en het was rustiger dan gister. Nu even een uurtje chillen in het huisje en straks weer verder naar het park. We gaan nog even bij de show van Eddy kijken en vanavond naar the villa!! Daar ben ik wel bang voor als ik alles zo lees haha. Morgen ook nog lekker de hele dag. Mooi vroeg zodat we overal snel in kunnen ;p

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 15:47

Zo, wij staan in de rij voor de tassencontrole.. Nog iemand hier?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:53

Ik snap een ding alleen totaal niet. Jaren geleden zijn we een keer met halloween naar walibi geweest (was toen alleen nog entree betalen de rest was gratis) en dat was eens maar nooit meer. Sfeer was naar, veel groepen die de boel lopen te verpesten, agressie enz.

Alleen de opzet in Movieworld is nagenoeg gelijk, daar betaal je nog steeds entree alleen, het is er ook idioot druk soms maar de sfeer is prettig ook in de drukte. De acteurs hebben alle vrijheid in bewegen, foto of niet. Geen beveiligers om zich heen nodig,(al lopen er voldoende rond trouwens) ze kunnen alleen rondlopen zonder problemen te krijgen. Er zijn wel eens kleine groepjes die proberen een acteur het lastig te maken en dat doen ze echt maar een keer }:) de eerste keer dit jaar twee knullen van een jaar of 15 denk ik. Na een kwartier dropen ze af met de staart tussen de benen omdat ze zo werden belaagd door een stel acteurs die ze bleven achtervolgen. Gna gna.

Al die jaren een keer wat meeemaakt, een doorgedraaide nederlander die in de wachtrij van een achtbaan begon in te meppen op de mensen voor hem. Eenmaal de achtbaan uit flipte hij verder, raakte mij ook en vernielde tussendoor ook nog even de shop. De man is snel en zorgvuldig afgevoerd door een bende bewakers en is meteen door de politie verder meegenomen. Maar dat stond dus los van Hallloween eigenlijk.

Waardoor zit er zoveel verschil in twee beide identieke parken in aanpak van Halloween en de sfeer?