Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Ps Karuna,
Mismo zijn wond ziet er super uit! Nederland maakte niet veel uit want met zijn rottweiler vriendin ging het spelen er nogal opEn dat ging ook door de bagger en de zooi,. Het is nu bijna dicht toch al!
Samenwonen is helaas geen optie. Hij werkt 85 km verderop en heeft daar een appartement. Ik zit hier redelijk vast met de dieren... Wie weet hoe de toekomst loopt (hij moet gewoon dichterbij gaan werken)
En ja, ik ben ook blij dat de paarden er niet zijn (hoewel ik ze iedere dag mis!). Het is wel veel veiliger zo. Alleen mega schoonmaak voor ze terug komen!
Maar zo "vliegt" er hier nog wel meer raars voorbij
[ Afbeelding ]
(oke eigenlijk is dit heel zielig maar hij hangt er wel echt grappig in).
En waar rook is?
[ Afbeelding ]
Iets wat af is dan maar?
Ik kan zo snel geen foto vinden van hoe de vloer was. Het was een dun plexi-houten vloertje, met een groot gat er in waar ik er door gezakt was, zonder isolatie en enorme potentie om op meerdere plekken door te zakken.
Dit ligt er nu
[ Afbeelding ]
Een isolatie van rond de 60cm! En een prachtige houten vloer! Vandaag, na 6 dagen uitharden (wat een rotklus is dat om het er gelijkmatig op te krijgen en bij te schuren als het niet zo is!) van het vernis, mocht ik hem eindelijk inrichten! Wat zal ik lekker slapen vannacht!