Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ik heb vandaag echt heel veel gedaan... verzekeringen opgezegd, KNHS gebeld, alle paardenspullen (leer) schoongemaakt, noem maar op.
Lienek schreef:Oh wat leuk! Ken je toevallig patrick? Volgens is hij nu weer op weg naar Nederland.
Lienek schreef:Ik ben ook nog niet actief op zoek naar iets. Kan sowieso altijd terecht bij mijn beste vriendinnen in Levin en dan van daar uit op zoek.
Nog even afwachten hoe en wat.
Maar mocht je nog personeel nodig hebben in de toekomst dan staat mijn mailbox open.
Citaat:Klinkt super goed joh!
Wel eens van rain leggs gehoord? Ideaal met buiten rijden in de regen!
Had ze zelf gekocht vorig jaar voor in België en daar heeft het de eerste dagen ook flink geregend maar was toch wel aardig droog met dat ding!
Lienek schreef:Cindeeh, wat leuk!
Ik wilde daar eerst ook heen gaan maar en dat zal dan wel aan het land liggen, het loon vond ik echt te laag. Had toendertijd nog een paard te onderhouden dus dan kon ik ook niet sparen.
Maar als geld geen probleem was geweest dan had ik sowieso wel willen doen.
Ik hou wel van die tinkers en tenminste een stuk rustiger dan al die sensibele springpaarden haha
Annash schreef:Kim wat wilde je regelen met de KNHS dan?
Cindeeh schreef:Lienek schreef:Cindeeh, wat leuk!
Ik wilde daar eerst ook heen gaan maar en dat zal dan wel aan het land liggen, het loon vond ik echt te laag. Had toendertijd nog een paard te onderhouden dus dan kon ik ook niet sparen.
Maar als geld geen probleem was geweest dan had ik sowieso wel willen doen.
Ik hou wel van die tinkers en tenminste een stuk rustiger dan al die sensibele springpaarden haha
Ik werk voor kost en inwoning en krijg zakcentje van +/- 50 euro per week. Dat vind ik wel netjes want veel heb ik toch niet nodig.
Ik ga meer voor de ervaring dan voor het geld dusja.
Annash schreef:Morgen gelijk maar even bellen dan!
Nagini schreef:Hihi, Daffie (en andere NZ mensen)..
Moest toch stiekem wel lachen om dit plaatje. Vind het erg accuraat.
[ Afbeelding ]
Waikiki schreef:Vreemd van de KNHS, ik had gebeld voor een document om in een ander land te rijden, en het was in 2 dag geregeld. Paar dagen later had ik hem al in huis
Cindeeh schreef:Hoe zit het eigenlijk met reisverzekeringen?
Ik heb er niet zoveel verstand van en dus geen idee wat ik precies moet regelen.
Ik ben 1,5 maand weg, binnen europa.
Gowlan schreef:Cindeeh schreef:Hoe zit het eigenlijk met reisverzekeringen?
Ik heb er niet zoveel verstand van en dus geen idee wat ik precies moet regelen.
Ik ben 1,5 maand weg, binnen europa.
Voor zo'n korte periode kan je evt een reisverzekering afsluiten.
Echter sluit ik altijd alleen een doorlopende reisverzekering af voor langere periode en buiten europa.