Ja die vond ik ook zo gaaf! Heb de pagina gelijk geliked en doorgespit.. Desondanks mis ik jou commentaar bij de foto's wel!
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-14 18:29
Haha, leuk om te horen Maar op die pagina zijn wel veel vaker updates dus wel de moeite om te volgen!
Kreeg net nog deze foto doorgestuurd, tis niet enkel hard werken aan boord
Kijk al uit naar het volgende tripje, gaat waarschijnlijk wel in de gietende regen zijn maar dat heeft ook z'n charmes, beetje the perfect storm-achtig
Anoniem
Geplaatst: 26-08-14 18:30
Solleke_Noah schreef:
Leuk, welkom!
takkiemuis: bedankt! Had je de mini "tornado" gezien op FB die ze vandaag vanop de boot gespot hebben? Zo cool!
ja ook ik vind dit topic gewoon leuk ook omdat t mij blijft verbazen wat voor een gekke diertjes er in de zee zitten. terwijl je ze zelfs niet eens in aquaria ziet
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-14 13:45
Dankjewel beiden Is leuk om te horen!
tones
Geplaatst: 01-09-14 14:25
In de national geographic van afgelopen maand stond een artikel over zeediertjes in de ijszee. Erg interessant ook.
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-14 14:54
tones: klinkt interessant! De ijszee heeft normaal zijn eigen speciale diertjes
Deze moest ik toch even delen, net gespot op de FB-pagina van een collega die vandaag mee was op de boot, ze hebben een heus echt mini-zeepaardje gevangen!! Duimen dat wij er misschien ook wel zo eentje vangen half september!!
Schattig he Er zitten blijkbaar twee (!!) soorten zeepaardjes in de Noordzee, dat wist ik helemaal niet! Ze hebben het aan de Belgische kust wel heel zwaar blijkbaar, dit is waarschijnlijk een 'zwervertje' en niet helemaal op z'n plaats.
Heb ook de data, 18 en 19 september terug op de boot Zou het opvallen als ik stiekem aan boord blijf slapen?
Stille meelezer hier kruipt onder een steen vandaan. Ik blijf volgen. Superleuk topic dit.
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-14 21:59
EmmaVZ: ja he, zou super cool zijn. Heb net nog op een job gesolliciteerd die véél nachtjes op zee heeft *fingers crossed*
Zeepaardje is echt een cutiepie
Echt leuk als stille volgers zich melden
EmmaVZ
Geplaatst: 06-09-14 22:22
Ohh, gaaf! Ik duim voor je!
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-14 08:15
Thanks!
Ik haal dit topic even terug naar boven, vanavond vertrek ik richting kust voor twee dagen op de boot Ik heb daar wel geen internet maar zaterdag kunnen jullie dus een lang verslag verwachten. Het gaat waarschijnlijk fantastisch weer zijn