Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Ik ben niet zo kieskeurig geloof ik, maar eigenlijk zijn alle maatschappijen die van en naar Europa vliegen prima. Als het een mooie prijs is zou ik het gewoon doen.
Wendy, alles is inderdaad vrij makkelijk zelf te regelen, maar je moet er wel van houden. Een groot deel van de voorpret voor mij is om urenlang dingen met elkaar te vergelijken en alles zelf uit te zoeken. Ook heb je eindeloze vrijheid met het uitzoeken van je accomodaties ... zo vind ik het onwijs leuk om dmv AirBnB of VRBO iets uniek te huren bij een local aan huis. Zoals bijvoorbeeld deze in New Orleans waar we een paar nachten gelogeerd hebben. Dat zijn echt overnachtingen die je nooit meer vergeet en vaak veel goedkoper dan een hotel. Of hotel roulette spelen met Priceline of Hotwire waar je pas na aankoop erachter komt welk hotel je (tegen een zeer scherpe prijs) geboekt hebt. Dat soort dingen kan je wel vergeten met een reisburo.
Maar goed, je begrijpt dat daar wel flink wat tijd in gaat zitten en als je er geen plezier aan beleeft dan kan je het misschien beter uitbesteden. Als je het wel zelf wil regelen raad ik je een bezoek aan het Alles Amerika forum aan.
Wendy1978 schreef:Ben je al eens eerder geweest Purny?
Heb je nog hotel tips toevallig?
Heb er nu 3 als optie
maar meer is welkom