half 10 stonden we in de hal of fame, heel fijn zo zijn we 2x achter elkaar naar de express gegaan! Die blijft het leukste. Toen el condor (vooraan gezeten, dat is echt een aanrader!!) toen door de hekjes van de goliath gelopen omdat er dus echt geen rij stond! Via de boomstammen naar de speed of sound geweest en daar hebben we wel een uurtje moeten wachten. Toen hebben we eigenlijks besloten om te stoppen om ergens in gegaan. We hebben alleen nog die andere waterding gedaan. Trouwens een aanrader: ga naar de optreden van de skunks XD Die volgel wou maar niet van me schoot af .....
De haunted houses, tja ik vond de holliday het engste. Bij de villa vond ik het fijn om de afleiding te hebben! En die gast die mensen doorlaat probeerde mij te laten schrikken door achter me te gaan staan en te grommen. Ik huilde gewoon van het lachen! Bij de funhouse heel jammer dat ze geen hekken voor de wachtrij hebben gezet, al die voordringers! Verder vond ik ze alle 4 erg leuk.
Wou de show van Eddie nog zien, maar we konden helaas niet meer. Wel dik 12 uur in het park geweest