Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marijkje1990

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:52

Nou ook mijn verslag maar, na 6 uur kon ik namelijk niet meer op me internet :P

half 10 stonden we in de hal of fame, heel fijn zo zijn we 2x achter elkaar naar de express gegaan! Die blijft het leukste. Toen el condor (vooraan gezeten, dat is echt een aanrader!!) toen door de hekjes van de goliath gelopen omdat er dus echt geen rij stond! Via de boomstammen naar de speed of sound geweest en daar hebben we wel een uurtje moeten wachten. Toen hebben we eigenlijks besloten om te stoppen om ergens in gegaan. We hebben alleen nog die andere waterding gedaan. Trouwens een aanrader: ga naar de optreden van de skunks XD Die volgel wou maar niet van me schoot af .....

De haunted houses, tja ik vond de holliday het engste. Bij de villa vond ik het fijn om de afleiding te hebben! En die gast die mensen doorlaat probeerde mij te laten schrikken door achter me te gaan staan en te grommen. Ik huilde gewoon van het lachen! Bij de funhouse heel jammer dat ze geen hekken voor de wachtrij hebben gezet, al die voordringers! Verder vond ik ze alle 4 erg leuk.
Wou de show van Eddie nog zien, maar we konden helaas niet meer. Wel dik 12 uur in het park geweest

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:17

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij vond het echt echt echt echt gaaaaaf !!!!!! :):)

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:11

Ze zeggen dat psycho shock en the villa wel dé meest spannende zijn. En uiteraard hebben ze het verhaal wat opgefokt door Eddie de clown in een verhaaltje te zetten ; ben jij nummer 13 etc...... wel heel mooi gemaakt, want bij het reuzenrad heb je mooie lampen waar 13 in staat en ook scare actors en natuurlijk de scare zones!
Ik vind het ook niet normaal druk en vind zelf ook dat ze een limit moeten aanstellen voor het aantal bezoekers,
wacht rijen van de condor stonden nog bijna voor bij de haciënda, de goliath voorbij de Unox kraam en de express stond nog voorbij de trap vol.
Dan hebben we het inderdaad nog niet gehad over het verlaten van het park + parkeerterrein , das pas horror xD
Dan is de lol er snel af in mijn ogen maar toch zijn er de die hards die wel aansluiten (net voorbij de Unox kraam) en 3 uur wachten!! Respect voor die mensen

Mijn attracties zijn rattle snake, hudson bay en crazy river. Moet vrijdag en zondag :) Gelukkig sta ik niet dagelijks bij een el condor of goliath want dat is gekkenwerk.... trein vullen, wegsturen je draait je om en de volgende trein rijd binnen pff!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:21

Gerritt schreef:
Ze zeggen dat psycho shock en the villa wel dé meest spannende zijn. En uiteraard hebben ze het verhaal wat opgefokt door Eddie de clown in een verhaaltje te zetten ; ben jij nummer 13 etc...... wel heel mooi gemaakt, want bij het reuzenrad heb je mooie lampen waar 13 in staat en ook scare actors en natuurlijk de scare zones!
Ik vind het ook niet normaal druk en vind zelf ook dat ze een limit moeten aanstellen voor het aantal bezoekers,
wacht rijen van de condor stonden nog bijna voor bij de haciënda, de goliath voorbij de Unox kraam en de express stond nog voorbij de trap vol.
Dan hebben we het inderdaad nog niet gehad over het verlaten van het park + parkeerterrein , das pas horror xD
Dan is de lol er snel af in mijn ogen maar toch zijn er de die hards die wel aansluiten (net voorbij de Unox kraam) en 3 uur wachten!! Respect voor die mensen

Mijn attracties zijn rattle snake, hudson bay en crazy river. Moet vrijdag en zondag :) Gelukkig sta ik niet dagelijks bij een el condor of goliath want dat is gekkenwerk.... trein vullen, wegsturen je draait je om en de volgende trein rijd binnen pff!

haha , wij zijn er in gaan staan :)
was minder gekken werk bij de goliath vergeleken met speed of sound...
daar kwamen we gewoon niet vooruit door de voordringers :( wordt daar eigenlijk wel op gelet?

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:27

Helaas heb je er aso's bij

Ik ben zelf altijd wel streng op voordringers, soms kruipen ze over de wachtrij heen, dan zeg ik of de wachtrij verlaten of terug aansluiten in de rij. Hou daar niet zo van, snap wel dat je ook graag de attractie in wilt (net als die 50 andere mensen xD) maar wel een beetje aan een ander denken. De ene collega doet het wel de ander niet. Net als invaliden ze mogen maar 1 begeleider meenemen en dan komen ze aanzetten met ze 5e bij de ingang

Fastlane heb ik zelf ook zo men ideeen bij. Er zijn mensen die 35 euro entree betalen en ook 3 uur moeten wachten en vervolgens mensen die er gerust 40 euro extra tegenaan gooien en fastlane kopen , vind dat belachelijk. Fastlane gold verkort wachttijd met 90 % dus komen al die mensen ook eerder aan de beurt en moeten de anderen nog langer wachten.
Goliath loopt harder door omdat er 2 treinen constant rijden en speed of sound maar 1 XD

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:35

nou ik heb niet veel mensen gezien bij de fastlane.

40 euro pp vond ik ook wel gigantisch veel!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 06:30

Gerritt schreef:
Helaas heb je er aso's bij

Ik ben zelf altijd wel streng op voordringers, soms kruipen ze over de wachtrij heen, dan zeg ik of de wachtrij verlaten of terug aansluiten in de rij. Hou daar niet zo van, snap wel dat je ook graag de attractie in wilt (net als die 50 andere mensen xD) maar wel een beetje aan een ander denken. De ene collega doet het wel de ander niet. Net als invaliden ze mogen maar 1 begeleider meenemen en dan komen ze aanzetten met ze 5e bij de ingang

Fastlane heb ik zelf ook zo men ideeen bij. Er zijn mensen die 35 euro entree betalen en ook 3 uur moeten wachten en vervolgens mensen die er gerust 40 euro extra tegenaan gooien en fastlane kopen , vind dat belachelijk. Fastlane gold verkort wachttijd met 90 % dus komen al die mensen ook eerder aan de beurt en moeten de anderen nog langer wachten.
Goliath loopt harder door omdat er 2 treinen constant rijden en speed of sound maar 1 XD

Wij waren incl de ' invalide' ( jongen met autisme) met 3. Dus we gingen naar de goliath met 1 Begeleider en daarna naar de en condor met de andere en dan zo door het park.

Met de spookhuizen geld het niet maar we hebben het toch gedaan omdat het voor die jongen geen doen was om zo lang in die rijen te staan.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:19

Ik ben geïnterviewd vorig weekend, door een cameraploeg die vroegen wat ik van de Fright Nights vond en of ik al gegild had. Iemand die weet waar ik dat terug zou kunnen vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 11:09

Ik wil graag 4 kaartjes, ben met vakantieveilingen bezig maar het gaat iedere keer veel te hoog helaas.
Ik wil graag zondag. :Y)

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 12:54

Wij zijn er zaterdag
Missen alleen 1 kaartje voor psycho shock op de juiste tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 13:28

Is het moeilijk om die kaartjes voor die huizen te bemachtigen?? Ik heb hier geen verstand van. :+

Hoeveel van die huizen zijn er eigenlijk? En welke zijn het leukst?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 14:20

@Wuis, eerder in het topic heeft iemand het volgende gezegd (9 oktober):

Snoekiej schreef:
NOGMAALS:
Is er hier iemand die kaarten wil ruilen? Ik heb tickets gekocht via vakantieveilingen, en wilde op 27 oktober gaan. Deze dag is helaas niet meer beschikbaar. Dus iemand die kaarten heeft voor de 27e en wil ruilen? Er zijn nog kaarten beschikbaar voor 11, 13 en 18 oktober!

quera schreef:
Als ik hier naar de site ga is de 27e nog beschikbaar :j

Snoekiej schreef:
Op de site van frightnights zijn er nog wel kaarten beschikbaar, maar via de link van vakantieveilingen niet. Vakantieveilingen heeft schijnbaar kaarten ingekocht, en die zijn op voor de 27e. Stond niet duidelijk in de veiling vermeld (vond ik). Ik heb al contact opgenomen met vakantieveilingen, maar die kunnen niks voor mij doen.

Dus naar alle waarschijnlijkheid kun je via vakantieveilingen geen kaartjes meer kopen voor zondag de 27e.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:13

Goed dat ik dat even weet! Dat staat er namelijk NIET bij. Slecht!! :\

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:21

Woeehoee, heb kaartjes gewonnen voor Inferno a.s zaterdag. Gingen er nog meer mensen daarheen?

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:24

ik ben ook inferno met nog 3 vriendinnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:25

Wel heel raar trouwens, op vakantieveilingen staat bij de veiling dit:

Data

Geldig op 27 oktober 2013 van 10:00 uur tot 23:00 uur. Halloween Fright Nights start om 18:00 uur.
Op basis van beschikbaarheid. LET OP! Je dient DIRECT of zo snel mogelijk de tickets online te reserveren. OP=OP.

Dus er staat eigenlijk dat de kaarten juist alleen op de 27e geldig zijn?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:16

Oh wellicht dat ze nog een laatste voorraad kaarten hebben ingekocht op vakantieveilingen dan.. :o? En dat de eerdere 'voorraad' die ze hadden opgekocht op was eerder deze maand.

Als het in de voorwaarden staat, dan lijkt het mij wel veilig om de gok te nemen dat je de kaarten kunt krijgen voor die datum. Al zou ik bij dat op=op wel weer gaan twijfelen :+

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:40

Gerritt schreef:

Dat heet werken :) Heb het zelf jaren gedaan.
Goed voor de lijn, leuk mensencontact (moet je wel zelf doen natuurlijk), en goed voor de spiertjes.
Vond het zelf het leukst met 2 treinen, met 1 trein sta je zo lang te wachten.
Maar ja ik was zowieso geen Hudson Bay of Crazy River type, daar doe je bijna niets. Lekker de hele dag wachten en tussendoor een keer je hand op de knop of mensen een hand geven om uit een bootje te stappen. Nee hoor, nog steeds niets voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:43

Ik ben er zondag :) Ben benieuwd, ben ook nog nooit in Walibi geweest :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:43

Voor de bokkers die ff willen zwaaien naar een medebokker, ik sta met de Fright Nights in Lights Camera Scream met de zwarte Halloween Crew trui aan.
Kom je naar me toe, dan zal ik persoonlijk Frankenstein of Leatherface op je af sturen :)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:45

Wuis schreef:

Data

Geldig op 27 oktober 2013 van 10:00 uur tot 23:00 uur. Halloween Fright Nights start om 18:00 uur.
Op basis van beschikbaarheid. LET OP! Je dient DIRECT of zo snel mogelijk de tickets online te reserveren. OP=OP.

De vakantieveilingen tickets zijn entreetickets toch? Met het online bestellen bedoelen ze de tickets voor de haunted houses

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:52

Dan snap ik er helemaal niks meer van. WAAR kun je nou géén kaarten voor de 27e meer krijgen?

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:15

PowerReiner schreef:
Wuis schreef:

Data

De vakantieveilingen tickets zijn entreetickets toch? Met het online bestellen bedoelen ze de tickets voor de haunted houses

Als je via vakantieveilingen gewonnen hebt, moet je vervolgens nog via de site van de Fright Nights met een speciale link je tickets verzilveren (oftewel reserveren in hun woorden). Dus daar bedoelen ze zeker de haunted houses niet mee! (En ja die moet je eventueel nog wel apart afrekenen).

Maar Wuis, als er in de voorwaarden nu staat het specifiek voor de 27e geldig is die kaarten. Dan zou je het er wel op kunnen gokken. Ik denk dat ze een nieuwe voorraad kaarten hebben ingekocht bij vakantieveilingen dan en dat deze eerder gewoon helemaal op waren.

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:59

PowerReiner schreef:
Gerritt schreef:

Dat heet werken :) Heb het zelf jaren gedaan.
Goed voor de lijn, leuk mensencontact (moet je wel zelf doen natuurlijk), en goed voor de spiertjes.
Vond het zelf het leukst met 2 treinen, met 1 trein sta je zo lang te wachten.
Maar ja ik was zowieso geen Hudson Bay of Crazy River type, daar doe je bijna niets. Lekker de hele dag wachten en tussendoor een keer je hand op de knop of mensen een hand geven om uit een bootje te stappen. Nee hoor, nog steeds niets voor mij.

Oh wat leuk!

Ja ik snap ook wel dat het werken is maar ook de kleine attracties moeten draaien en het draait niet alleen maar om de groten zoals goliath :Y)
Het lijkt mij gekkenwerk, als ik zo mensen hoor die daar een heel weekend staan, heb er zelf geen ervaring mee maar die mensen zitten zondag avond finaal verrot in de bus

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 07:34

Duimen dat de weervoorspelling beter wordt!!!