Ik heb er ook nog wel eentje hier liggen als je langs Cambridge komt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Qua verdwalen... bij de ingang kun je gratis een kaart uit een bak pakken.
Ik heb er ook nog wel eentje hier liggen als je langs Cambridge komt
Nativa schreef:Wij waren 6 Mei in de Efteling. Was heerlijk weer en dus ook vreselijk druk. In het begin konden we overal nog wel snel doorlopen, maar daarna moesten we steeds 30 tot 60 minuten wachten. Dat was een beetje jammer. Toen we meteen na opening van het park in Joris en de Draak gingen moesten we wel vreselijk lang wachten terwijl we bijna vooraan stonden omdat ze elke tweede trein steeds leeg lieten gaan, dat was een beetje frustrerendZijn 2x in JEDD geweest, 2x in de Vogelrok, Villa Volta, de Bobbaan, Pirana (ik was zeiknat
) Fata Morgana en in de Python. Vliegende Hollander en Droomvlucht hebben we helaas laten zitten, daar waren de rijen echt veels te lang
Superleuk vind ik het USB-Armbandjes wat ze nu aanbieden. DAt je voor 20 euro een usbstick in de vorm van een armband krijgt en daar tot 15 actie foto's op kan laten zetten (een jaar geldig) dus nu hebben we van een hoop dingen een foto(We zijn zelfs nog een keer extra in de Vogelrok gegaan om een kusfoto te maken, is nog gelukt ook
)