mika11 schreef:Wie is de TS dan wel, als het niet Bedouin is?
Ts heeft vrijwilligerswerk gedaan bij bedouin
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jodi schreef:Ik ben even in de archieven gedoken en kwam deze topic tegen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=1392823&
Met deze zin:Citaat:Gedurende deze week ben ik behandeld als een prinses en heb ik een aantal hele lieve, warme mensen mogen ontmoeten. Ik ben getroffen door de vriendelijkheid en de zorgzaamheid van de mensen in het zuiden van Tunesië en heb van dichtbij mogen meemaken hoe belangrijk eergevoel en familie zijn.
Wat moeten we nu geloven?
maaikemuis schreef:Naar aanleiding van de post op de vorige pagina heb ik getemd op mijn eigen topic (dat dat ook nog kan). Ik kan me voorstellen dat dit topic vragen oproept. Uitleg heb ik op de vorige pagina gegeven. Ik was het bestaan van dit topic vergeten, maar wil niet langer reclame maken. Vandaar dat ik de mod heb gevraagd het topic te verwijderen of om mij toe te staan de beginpost te veranderen.
wreckh schreef:Jeetje wat een verhalen. Vreselijk. Goed dat zo anderen gewaarschuwd worden! En wat natuurlijk geld voor ieder vrijwillegers werk, ga eerst even googlen. Heb ook wat ervaring uit Spanje, ranch cercos, als ik had gegoogled van te voren was ik er nooit heen gegaan!
Paddenpad schreef:Dus Maaikemuis wat ik kan afleiden uit jouw ervaring en de reactie's van Bedouin in dit topic is dat men op voorhand al gewaarschuwd wordt voor haar man en door zijn familie en vrouw het handje boven zijn hoofd gehouden wordt wanneer Meneer zich weer eens laat gaan naar vrijwilligers EN gasten toe.
Conclusie:dan is naar mijn mening de familie en Bedouin net zo erg als de man waar het hier allemaal om draait en zich dus niet kan gedragen in het bijzijn van vrijwilligers en gasten en is het verstandiger dat adres te mijden.
Gasten in het gezicht slaan en de woestijn in laten vluchten met alle gevolgen van dien,meiden lastigvallen en achtervolgen tot aan het vliegtuig toe moet niet gekker worden!! En Bedouin zand genoeg daar voor struisvogelgedrag he goedbezig hoor!!