Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:14

Nou ja, als dat het minste is wat je oploopt...........

Een gebroken hart of een klein spanjaardje ofzo kan ook nog.

Ariebombarie

Re: Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 12:16

:')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 12:57

Mike is duits :) En hij woont niet standaard in Spanje want daar begrijpt die veel te weinig spaans voor :P Ik zag gister hoe ik over kom op spanjaarden in hem. Hij snapte geen bal van wat een spanjaard tegen hem zei :P En Duitsland - Nederland is nog wel te doen haha.
Nee we zien het wel hoor, tot nu toe blijft het bij kijken :P

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:52

Wat fijn om te lezen dat het weer beter gaat ! We moeten snel weer bij kletsen! Ik mis je!
Ontzettend gaaf om te lezen wat je allemaal doet en wat leuk dat je een knappe barman gevonden hebt :)

barrye schreef:
Nou ja, als dat het minste is wat je oploopt...........

Een gebroken hart of een klein spanjaardje ofzo kan ook nog.

Hmm... je zegt dat Linda niet zo negatief moet doen; nu heeft ze wat positiefs; verzin jij er wat negatiefs op...! ;)

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:57

Nou dat is maar dollend bedoeld. Topic schrijver is in de 20, dus dat " grapje" moet kunnen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:03

Gelukkig dat je weer wat positiever bent :D Straks wordt je helemaal hoteldebotel verliefd op Mike en wil je niet eens meer naar huis :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 14:25

Hahaha Mike gaat vast wel weer een keer terug naar Duitsland, hij spreekt te slecht Spaans om fulltime in spanje te wonen, dus ik gok dat die wel weer terug gaat. En Duitsland - Nederland is nog wel te overzien haha. Achjoh we will see.

Idd Steph, zodra ik terug ben gaan we sowieso meeten!! Ik mis jou ook!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 17:56

Zo ik zal hier even updaten. Al valt er niet zo heel veel te updaten haha.

Me mams heeft gister mijn vliegreis terug geboekt, 26 oktober vlieg ik terug. Me mams en stiefvader zijn namelijk de 27e 12 1/2 jaar getrouwd en die dag wilde ik dus gewoon thuis zijn! Deze donderdag zit ik precies op de helft! Ik ben hier dan 6 weken en 1 dag en ik moet nog precies hetzelfde aantal dan.

Verder heb ik vanmorgen Douro en Brio gereden. Douro vind ik niet zo heel leuk maar Brio wordt echt leuker en leuker!! Elke keer dat ik hem rij wordt die steeds beter! Brio is degene waarvan ik hier een rijfilmpje had geplaatst van toen ik hem de eerste keer reed. We hebben gewoon echt een klik met het rijden. Het is er eentje die je terug en rustig moet rijden omdat die van zichzelf heel snel gaat. Normaal gesproken beginnen we altijd vrij snel als ik aan ga draven maar vandaag begon die zowaar rustig! Heb vandaag dus ook een beetje wijken en schoudervoor mee kunnen pakken, gaat nog niet zoals het hoort natuurlijk maar het begin is er. De galop moet nog veeeeeeel verbetering in komen. Met het aanspringen neemt die een enorme aanloop en springt die soms wel eens verkeerd aan en eenmaal in galop kan die best gaan hangen en het is nog wat snel. Maar we maken gewoon kilometers en dan komt dat goed! Kan wel zeggen dat Brio mijn favoriete rijpaard is hier.

Vanaf vandaag gaan we om 6 uur weer beginnen met werken ipv 7 uur om zo klaar te zijn voor het donker. Oftewel, ik moet er nu weer vandoor! Hierdoor kan ik alleen amper meer tussendoor naar huis rijden, ben nu al 2 dagen achter elkaar boven gebleven. Ik had vanmiddag echt zin in een douche, maarja ik had te weinig tijd om naar beneden te gaan. Maaaarjaaa. Adios ik gaat weer!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:02

Hoe laat wordt het daar donker Linn??

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 13:54

rocymax schreef:
Hoe laat wordt het daar donker Linn??

Momenteel rond de 9 uur en het wordt weer licht rond half 8.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:17

Leuk je het weer een beetje naar je zin heb! Ik ga 30 september voor een maand in duitsland op een stal aan het werk

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 14:14

Kelly1992 schreef:
Leuk je het weer een beetje naar je zin heb! Ik ga 30 september voor een maand in duitsland op een stal aan het werk

Oh ook spannend zeg!! Op wat voor stal ga je werken?

Ik zit vandaag precies op de helft! Ik heb hier nu 6 weken en 1 dag en ik heb nog 6 weken en 1 dag te gaan.
De dagen vliegen nu echt voorbij, elke avond verbaas ik me er weer over dat de dag alweer voorbij is. Vanavond ben ik lekker vrij, als 'cadeautje' voor mijn goede werk. Ben deze week het hele weekend vrij ipv woensdag en zondag.

Verder heb ik niet zo heel veel boeiends te melden. Wel kan ik echt nog steeds niet tegen mensen die te laat komen en hier komen ze ALTIJD te laat....en ik ben juist echt ALTIJD op tijd....eerder nog te vroeg. Maarja daar moet ik maar nog verder aan wennen en het gewoon negeren.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:06

_Linn_ schreef:
Kelly1992 schreef:

Oh ook spannend zeg!! Op wat voor stal ga je werken?

Ik zit vandaag precies op de helft! Ik heb hier nu 6 weken en 1 dag en ik heb nog 6 weken en 1 dag te gaan.
De dagen vliegen nu echt voorbij, elke avond verbaas ik me er weer over dat de dag alweer voorbij is. Vanavond ben ik lekker vrij, als 'cadeautje' voor mijn goede werk. Ben deze week het hele weekend vrij ipv woensdag en zondag.

Verder heb ik niet zo heel veel boeiends te melden. Wel kan ik echt nog steeds niet tegen mensen die te laat komen en hier komen ze ALTIJD te laat....en ik ben juist echt ALTIJD op tijd....eerder nog te vroeg. Maarja daar moet ik maar nog verder aan wennen en het gewoon negeren.

Ik ga op een dressuurstal werken. Ga de paarden rijden poetse longeren enz.. mesten gaat het meest machinaal. En savonds ga ik mee om naar de lessen te kijken.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:08

woow geweldig

ik volg :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 17:08

Okee leuk!!

Oh even een heeel ander nieuwtje wat totaal offtopic is maar waar ik heeeeeel blij van wordt: ik heb kaartjes gekocht voor LA The Voices!!! Woehoeee 9 februari in Utrecht en we zitten EINDELIJK een keer op de 1e rij!!!!!! Oke sorry, dat moest ik even melden :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 13:25

Oh ik ga hier later foto's spammen!! Alba ging opeens foto's maken terwijl ik Carat aan het rijden was en er zitten een paar hele mooie foto's bij!!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 11:32

Hmmm Alba heeft de foto's nog niet gestuurd dus ik kan ze helaas nog niet showen. We wilde ze gister via een kabel op me laptop zetten maar dat werkte helaas niet. Vanmiddag gaan we EINDELIJK weer naar Ronda. Gaan we daar eten en dan naar de supermarkt. Daar wil ik echt al 2 weken heen dus ben blij dat we nu eindelijk echt gaan.

Vanavond gaan we met ze 3en (Alba, Imri en ik) naar de Chiringuito, weer naar Mike jeej! :D :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:21

Het is hier de laatste dagen trouwens echt weer heet!!! Vooral als we 's avonds om 6 uur weer aan het werk gaan pfoe!! Ik weet dat ik niet mag klagen omdat het in NL prutweer is, maar toch mag het hier ook wel wat koeler zijn hoor. Ik stuur wel wat zon jullie kant op oke!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:23

Fotooooooooo's :D

Doe Mike de groetjes van Bokt.nl :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:27

ShauniBef schreef:
Fotooooooooo's :D

Doe Mike de groetjes van Bokt.nl :')

Haha laten we eerst maar eens een gewoon gesprek met hem aangaan :P

Oh en btw, ik ga binnenkort serieus heel wat kippen vermoorden, ik wordt echt stapelgek van die beesten!!!! Ben er vanmorgen, op me vrije dag, om half 9 maar uitgegaan omdat ik toch niet meer kon slapen door die rotkippen!! Ze blijven serieus de hele tijd maar kakelen onder me raam!!! AARGHHHH!!!!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:29

Ooooh verschrikkelijk he!!! Maak er maar lekkere kippensoep van :9

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 12:37

ShauniBef schreef:
Ooooh verschrikkelijk he!!! Maak er maar lekkere kippensoep van :9

Oh ja jammie, dat lijkt me een goed plan! Al eet ik dan de komende weken alleen maar kip, dat zie ik nou ook weer niet zitten :P

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:45

Achjawel! Kip is lekker, en verse kip al helemaal! Haha :')

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 13:21

Geef je de honden en katten ook wat, verder wellicht genoeg pootjes voor een buurt barbeque??

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 13:46

barrye schreef:
Geef je de honden en katten ook wat, verder wellicht genoeg pootjes voor een buurt barbeque??

Nou laat ik het de honden van Alba maar niet geven want daar leef ik mee onder 1 dak en dan krijgen we het denk ik te ruiken..... :P Maar das een goede, de katten hier kunnen het zeer zeker wel gebruiken!
Haha maar even serieus, Alba irriteert zich ook mega aan de kippen en als ze in het huisje blijft wonen wilt ze ook dat de kippen weg gaan. Dus hopelijk gebeurd dat snel!