Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barrye schreef:Nou ja, als dat het minste is wat je oploopt...........
Een gebroken hart of een klein spanjaardje ofzo kan ook nog.
Kelly1992 schreef:Leuk je het weer een beetje naar je zin heb! Ik ga 30 september voor een maand in duitsland op een stal aan het werk
_Linn_ schreef:Kelly1992 schreef:Leuk je het weer een beetje naar je zin heb! Ik ga 30 september voor een maand in duitsland op een stal aan het werk
Oh ook spannend zeg!! Op wat voor stal ga je werken?
Ik zit vandaag precies op de helft! Ik heb hier nu 6 weken en 1 dag en ik heb nog 6 weken en 1 dag te gaan.
De dagen vliegen nu echt voorbij, elke avond verbaas ik me er weer over dat de dag alweer voorbij is. Vanavond ben ik lekker vrij, als 'cadeautje' voor mijn goede werk. Ben deze week het hele weekend vrij ipv woensdag en zondag.
Verder heb ik niet zo heel veel boeiends te melden. Wel kan ik echt nog steeds niet tegen mensen die te laat komen en hier komen ze ALTIJD te laat....en ik ben juist echt ALTIJD op tijd....eerder nog te vroeg. Maarja daar moet ik maar nog verder aan wennen en het gewoon negeren.
ShauniBef schreef:Fotooooooooo's
Doe Mike de groetjes van Bokt.nl
barrye schreef:Geef je de honden en katten ook wat, verder wellicht genoeg pootjes voor een buurt barbeque??