Chicago was echter geweldig! De mensen zijn zo vriendelijk en enthousiast. Meerdere mensen hebben ons heel erg geholpen en zelfs meerdere keren gehad dat mensen meewilden met ons, bijvoorbeeld naar leuke clubs 's avonds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Ik heb 1234 gezien, maar durfde je niet aan te sprekenrenee niet gezien..
Oh en er staat nog een koffer in philadelphia van me, die komt als het goed is morgen! Waren nog een stuk of 9 koffers vermist van onze vlucht..
Camee schreef:Ik ben net terug van een week Chicago. Heenreis was een hell met vertraging op alle 3 onze vliegtuigen. Frankfurt - Philly had 6.5 uur vertraging. Uiteindelijk zijn we op een vlucht naar Detroit gezet. Vervolgens hebben we daar negen uur vast gezeten voor we naar Chicago konden. Terugvlucht hadden we 1.5 uur vertraging, viel te overzien maar toch vervelend. Daarnaast hadden we een ander vliegtuig gekregen, zonder tv. Dan gaat de tijd wel heel langzaam voorbij zeg! Vertrouwen in Us airways is wel weg nu.. Hadden wij extreme pech of hebben jullie ook slechte ervaringen met Us Airways?
Chicago was echter geweldig! De mensen zijn zo vriendelijk en enthousiast. Meerdere mensen hebben ons heel erg geholpen en zelfs meerdere keren gehad dat mensen meewilden met ons, bijvoorbeeld naar leuke clubs 's avondshéérlijke stranduurtjes gehad ook. De stad is echt een aanrader. Ons hotel was ook top, ik mis het nu al...