Heel veel plezier nog!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lifaya schreef:Lizz schreef:Wat een apparaat!! En ik heb ook eens gekeken op die site, wat een prijzen en dan ben je er nog niet eens
Amerika hetis gewoon niet goedkoop. Deze ranch is nog goedkoop vergeleken met de andere prijzen die ik zag en wat je dan allemaal ging doen
Hier doe je veel meer dan alleen 2 uur paardrijden per dag, je bezoekt rodeo's, je bezoekt mooie plekken te paard etc
Je kan bijvoorbeeld ook meehelpen je eigen zadel te maken!
Ayla_4Ever schreef:Okéé. Gelukkig maar anders moeten we maar water over laten vliegen![]()
Ga je ook je eigen zadel maken?
Wat staat er nog meer op de planning?
Ik ga geen zadel maken, dat is iets dat meer is voor mensen die graag een perfect passend zadel willen hebben voor hun westernpaard en daarbij ook nog eens 3 weken vakantie willen hebben
Maar als ik een westernpaard heb ooit, dan zou ik dit absoluut willen doen
heb je een prachtig zadel voor een relatief goedkope prijs die goed past en een vakantie erbij
lol. Erg leuk dier, maar wel erg groen nog
was wat zenuwachtig bij de runderen en wat moeilijker te sturen 

Dat was het. Die kids spreken het uit als Opey dus dat blijft in mijn hoofd zitten, heb je ze al eens ontmoet? 
Ze is toch al weer bijna anderhalf jaar bij hem ( of staat ze nu op de guestranch?) maar dus iig bij de koeien
word tijd dat ze koe-proof word.
geen idee. morgen gaan we de kalfjes taggen en castreren als ik het goed heb. Ook gewoon weer rijden, dacht ook drijven
zie het allemaal wel
word weer een warme dag

Weet je al hoeveel Juli ongeveer
? 
lol
Dreamy schreef:Haha, nou als iemand dat zat word dan zijn ze gek. Is toch ontzettend gaaf?
Ik hoorde gisteren op het werk dat ik in juli geslaagd moet zijn..
Echter, als ik idd examen heb gedaan ga ik daarna bij dat bedrijf gelijk weg en richting Kansas.. dus wss zie ik je dan nog

Wat een modelletje is het ook

Tellie schreef:Jeuzus wat een beesten.
Da's wel even wat anders dan de Nederlandse koetjes op de wei.
En wat een koeien