Oh men vandaag weer even op de webcam gekeken van Tignes, t is echt super mooi weer ! wij nog 2,5 week.
Irene18
Geplaatst: 09-02-12 13:04
ik ben jalooers,, wij ook nog 15 dagen...
de tijd kruipt altijd zo van te voren, en als je dan eenmaal op wintersport bent geweest, heb je het gevoel maar 2 dagen weg te zijn geweest ipv een week
Maar met veel foto's kan je natuurlijk ook nog nagenieten
Ja weet niet zo goed waarschijnlijk ga ik.. Heb wel nog veel pijn en bij snowboarden val je nu eenmaal vaker als bij skien.. En ik zet dan altijd mijn handen ..
Irene18
Geplaatst: 09-02-12 16:11
ow ja dat is natuurlijk waar. (ook de reden waarom ik niet ga snowboarden, resultaat zal vast een bont en blauwe kont zijn )
Ik hoop voor je dat je nog een afdaling kan doen! Anders is het ook zo jammer van je vakantie...
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-12 16:59
Nog 15 dagen precies
Sterre stuitert in het rond, viel Spaß!!
Hmm ja daar heb je wel een punt Eline. Extra grote handschoenen aandoen met allemaal stootkussentjes erin verwerken Ik ga voor je duimen!
Fee_
Geplaatst: 09-02-12 16:59
Nog 2 weken, 1 dag, 5 uur, 59 minuten en 40 seconden.
Nouja, is nog niet zeker. Ligt er aan of m'n broer iets belangrijks heeft op die dag, zoniet.. Dan gaan we 's ochtends al rijden. Maar ik ga uit van het slechte scenario, kan het alleen maar meevallen.
Ik weet trouwens niet of ik m'n boardje nog durf te waxen Had vannacht een nachtmerrie dat die tijdens het waxen in de brand vloog en toen was die helemaal verbrand en toen werd ik van de stress wakker
Fee_
Geplaatst: 09-02-12 17:24
Wintersport-stress.
love_urla
Geplaatst: 09-02-12 17:26
oh hahaha ik wil misschien volgend jaar wel een eigen board kopen, maar waarvan Met mn folderwijkje haha
haha , ik ga ook naar een ander baantje zoeken, sowieso k heb altijd geld te kort en kan niet sparen Dus als ik dan wat meer verdien, met kranten ofzo kan k gewoon geld opzij zetten voor een board
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-12 17:31
Echt hoor dacht echt huh?!
Goed sparen love_urla het is te doen (en anders marktplaats afstruinen zitten mooie spullen tussen voor weinig!)
Haha, dat is mijn probleem ik kan niet sparen hahaha Dan denk agja dat kan der ook nog wel bij, of dan ga ik een cadeautje voor iemand kopen, kom ik met een cadeautje en een berg kleren terug
DieL_Zor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-12 17:34
Automatische incasso naar een spaarrekening waar je volgend jaar pas bij kan ofzo ?