Zefana schreef:Ik ben een planning aan het maken voor de weg tusen SF en Cambria/ San Simeon waar we zullen overnachten. De volgende dag vertrekken we richting LA.
Ik wil onderweg o.a. naar de boardwalk bij Santa Cruz, Zee-olifanten bekijken op het strand net na San Simeon (bij Piedras Blancas), Santa Barbara. Hebben jullie misschien nog meer tips? Lees dat de een de 17-miles drive helemaal geweldig vind en de ander weer niet. En je kan bij Monterey wale spotten.
Ik vond Monterey prachtig, vooral de 17-miles drive. Was wel grappig in 2005 waren wij daar, wij zagen een paardenconcours aan de gang en wij besluiten daar te kijken. Allemaal springpaarden, heel Amerikaans allemaal. Terug in Nederland hoorde ik van mijn staleigenaar dat het de kwalificatie was voor de OS, achteraf wel helemaal geweldig. In Monterey kan heerlijk eten, je hebt een restaurant aan het water, wat ook in het water loopt zeg maar. Prachtig uitzicht over de zee, de kust, otters en zeeleeuwen. Walvissen heb ik jammer genoeg in de 2x dat ik er ben geweest niet gezien.