Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkuh15 schreef:Nadir, leuk dat je er naar vraagt! Ik ben weer in Nederland sinds 3 weken. Mijn stage is afgelopen en heb Praag helaas verlaten.. De planning was om deze week naar Turkije te gaan maar vanwege omstandigheden is het niet gelukt. Ik baal wel een beetje maar ja, ik moet ook weer wennen om hier in Nederland te zijn. Het vele reizen breekt mij op! Het is enorm wennen zo zonder elkaar, we hebben bijna 1,5 maand samengewoond. Ik ga weer in de meivakantie.. dus dat is nog maar 65 dagen
Nathalie schreef:Oh jeetje ik ben echt onhandig daarin zie ik wel! Ik kijk altijd op cheaptickets en ticketpot en dat is t meestal wel... ook wel wat losse maatschappijen, maar daar vind ik nooit niets, wat ervoor zorgt dat ik daar dan eigenlijk nooit meer kijk.![]()
De bedoeling is tussen de vlucht van hier naar Merzifon/Samsun en de vlucht naar Antalya ongeveer een dag of 5 en dan in Antalya een dag of 8 en dan weer naar huis. We weten alleen nog niet wanneer we precies willen gaan dus dat maakt het nog moeilijker. Beetje zo van, wanneer het het goedkoopst is.
Nadir schreef:Leuk dat je een plek hebt gevonden waar je het helemaal naar je zin hebt, toch!