Strandserie komt er zeker nog ook! Zowel rijden als misschien wat 'paard vrij'.. Vannacht heeft het hier ook enorm hard geregend gelukkig valt hier dan meestal het meeste 's nachts, het is nu al weer aan het opklaren en hoewel er een beetje wind staat zal het vast nog wel een mooie dag worden uiteindelijk Gisteren wilden we naar de fantasia (paardenraces/voltige) maar het was alweer afgelopen, ach volgende week nog eens proberen. Ben ook hard op zoek naar een bedouinentuig Overmorgen gaan we 's ochtends iig naar de markt
Heb even alle pagina's doorgelezen hoor, getriggerd door de foto's uiteraard. Echt prachtig en wat lijkt het me heerlijk om je zo met je camera uit te kunnen leven. Daar kun je toch geen genoeg van krijgen? Ontzettend balen dat je eraf bent gevallen zeg. Gelukkig blijf je een aantal weken en kun je dat later vast nog goedmaken met een paar mooie ritten. Ik hoop dat je snel opknapt en ik wens jou en Lakshmi heel erg veel plezier de komende tijd. Blijf jullie topics met nieuwsgierigheid en interesse volgen!
Hier ook een trouwe meelezer, die zich nu maar eens meld Gave foto's van gave hengsten Lakshmi woont daar errug mooi! Hoop dat je snel herstelt van je val!
Het gaat in principe wel oké, heb geen pijn, is helemaal niet meer dik, maar er voelt iets wel "vreemd" en dit kan ook gewoon aan mij liggen, maar ik vind alles dat op mijn hooft niet klopt eng
Mijn been is trouwens wel een beetje blauw/rood maar denk dat die zwelling etc wel snel weer weg is zou fijn zijn in elk geval
nee dit komt niet door angst ik voel nu bijvoorbeeld niks, maar als ik mijn neus (van rechts naar links) zou vegen dan voel ik dat gekke gevoel weer. Niet als ik van links naar rechts zou vegen. Ook alleen als ik het normaal doe, als ik het zacht doe voel ik niks maar bij mijn oog is het wel weer gevoeliger
Hoi allemaal! Vanmiddag zijn we toch niet naar de buurman/paardenfokker geweest, maar even bij andere kennissen waar Renee nog een paar foto's van een van hun paardjes had geschoten. Vanochtend hebben we nog wat met mijn paardjes gedaan, Kalife en Mouza even samen. Afgelopen nacht had het erg hard geregend dus overal lagen plassen, wel jammer want al het land om ons heen was gelijk onbegaanbaar verder overdag gelukkig wel droog geweest, maar nu net weer een flinke bui..
Die laatste sessie foto's en ga je topics even bekijken.
Van je gezicht klinkt niet best, toch rustig aan doen en rustig aan doen op de momenten dat het kan he! Als je jezelf er goed onder voelt is dat al erg fijn