Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessicaChico schreef:Wij hadden vorig jaar op Rhodos ook een paar stakingen gezien, dat was in Rhodos-Stad. Ook moesten we een paar uur eerder terugvliegen naar NL vanwege de stakingen. Verder hebben we nergens last van gehad.
Naath86 schreef:Wij zitten in Rhodos stad. Iemand enig idee of er mooie plekken zijn om te duiken? Vriendje wil graag een keer duiken..
Jeany schreef:Dat was ik mijzelf ook al aan het afvragen...
Scheelt dat wij naar de Cycladen gaan, ik denk daar minder last te hebben van stakingen dan omgeving Athene. Maar als die boten staken zijn we de sjaak...
Electra63 schreef:Naath86 schreef:Wij zitten in Rhodos stad. Iemand enig idee of er mooie plekken zijn om te duiken? Vriendje wil graag een keer duiken..
Volgens mij, is Griekenland geen ideaal duikland. Je hebt geen heel bijzondere onderwaterwereld.
Wel heb je hele velden onder water begroeid met Pinas (dat zijn hele grote "mossels", die staan rechtop in de grond). Verder gewoon vissen, inktvissen vooral, en murena's. Soms zandhaaien en als je heel veel geluk hebt af en toe een dolfijn.