Esther28 schreef:Wij zijn nu 2x geweest, beide keren KLM, 1e keer rechtstreeks, 2e keer tussenstop op St Maarten. Arke heb ik geen ervaring mee, maar KLM is gewoon goed.
Beide keren in Lion's Dive hotel gezeten op Mambo Beach, erg leuk hotel, leuke bar ook (Hemmingways), de locals komen daar ook savonds, 1x per week salsa-avond op het strand.
Wij hebben een Jeep gehuurd toen en lekker over het eiland gereden. Ook de Hato caves gezien, de flamingo's, maar dat vond ik tegenvallen, Boca Table, Christoffel park, boottrip naar klein Curacao met bbq en gezwommen met dolfijnen, niet goedkoop maar zeker een aanrader..
En als een stel echte Hollanders een bezoekje aan de AH gebracht om de koelkast op de kamer aan te vullen.
Volgend jaar gaan we wrs. weer, maar dan in een ander hotel. Hotel was op zich gewoon goed, maar wij zaten de laatste keer vlak na de eindexamens, dus werden overspoeld door eindexamenkandidaten die nogal luidruchtig waren.....
Wij hebben heen en terug rechtstreeks gevlogen, geen tussenstops. Ondanks dat ik van iedereen te horen kreeg dat Arke niet meer op Curacao vloog zonder tussenstop, hebben wij toch echt rechtstreeks gevlogen
Mambo zijn wij op zondagavond geweest met happyhour, wel het enige strand wat (bijna) net zo mooi was als ons eigen strand!! En gezellig druk, maar wij waren ook buiten het echte seizoen denk ik, dus niet overspoeld met studenten.
Ik zou juist volgende keer wat meer die richting op willen om toch die drukte wat meer op te zoeken, wij hadden een gigantisch mooi huis met een geweldig strand, echt zo uit een boekje geplukt maar wel rustig ’s avonds.