Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vaak wel bij de grotere hotels.
Amaryllis schreef:Wij hebben net geboektWij gaan 10 dagen uitrusten in Side, eind juni! Een mooi all-inclusive hotel vlakbij het strand in het oude stuk (dat puntje?
) en verder weet ik eigenlijk nog niet zoveel.. Als ik er maar lekker kan luieren en eten
Nadir schreef:Natuurlijk mag dat Lieveranders!
Leuk dat jullie weer naar Turkije gaan! Komen er daar meerdere mensen die jij daar hebt ontmoet elke keer terug? Dat is wel gezellig ja!
Ik vlieg om 5 uur in de ochtend... Denk dat ik maar de laatste trein naar Schiphol pak en daar maar een beetje ga rondhangen, beetje koffie leuten. Er zit een kans in dat we weer doorrijden naar Adana maar dat is nog even afwachten. Ik hoop het wel want dan zien we zijn familie weer! Als het seizoen dalijk weer van start gaat het helemaal niet meer lukken. Iedereen al veel plezier die binnenkort gaan!
We zitten in Alanya Cikcilli.. Het is hier heerlijk weer, vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten bij de haven en op een terrasje.. We hebben een prachtig uitzicht over Alanya, vooral nu ´s avonds in het donker met al die lichtjes..