het is zeer vervelend om te melden maar ik moet het waarschijnlijk ook afzeggen financien
ik zal het echt proberen het geld bij elkaar te krigjen want ik wil heel graag mee maar alsd het me niet lukt dan lukt het ook niet de huur van de boxen voor mn paardjes gaan voor sorry
Tamadine
Geplaatst: 14-07-10 22:47
Plannen we ook een nieuwe vakantie begin volgend jaar, maart april ofzo
Roane, ik denk dat het straks alleen jij en ik in ierland is... Voor mij hetzelfde. Wil geen zon, zee en sex vakantie (hoewel... hahahaha, uhh, nee... mn bankman... zucht... uhhh... terug on topic dan maar). Wil groen, natuur cultuur en veel Ieren of schotten rond me.
Roane
Geplaatst: 16-07-10 14:07
Nou dan gaan gezellig jij ik ennne... bankman mee? Of hooiman?
Liever helemaal geen man, we gingen toch voor Iers of Schots schoon? :p
Overigens wil ik mijn herfstvakantie niet helemaal afschrijven, aangezien ik na deze twee weken toch stiekem op een vakantie hoop...
Squawk
Geplaatst: 16-07-10 14:09
Roane schreef:
Awww das wel heel sneu dan...
Ik moet even 'onder voorbehoud' bij mijn naam zetten. Over zeer korte tijd laat ik mijn paardje inslapen en mijn vakantiegeld gaat dan waarschijnlijk naar crematie toe.
Crematie zal het niet worden, maar het geld gaat nou wel heel hard met laatste fotoshoot, laatste snoepjes kopen etc, hehe *verwend paardje schandelijk*
(snert van je paardje meis... ik lees er niet overheen hoor, wilde het alleen luchtig houden. Je weet dat we allemaal meeleven he!)
Roane
Geplaatst: 16-07-10 14:17
Ik wil er ook niet te veel op doorgaan, maar het is nou eenmaal iets wat qua vakantieplannen gruwelijk in de weg ligt (En ik heb dan weer de zwarte humor om te zeggen; Bart, je inslapen komt mij niet goed uit! Maar dat zal ik iedereen besparen)
Mwah, ik ben een jonge blom van 21 he als iemand van zeg 35 jaar opeens kinderen wil, betekend dat dat ik op m'n 25ste al moet gaan fokken? Heb een half oogje op iemand van eind twintig, dan vind ik al een hekelpunt (geen obstakel of gelijk 'dat hoef ik niet' maar het heeft z'n nadelen)
Hahhahahaha, hij heeft vandaag 3x geprobeerd te bellen. Ik was toevallig bij de buren en had telefoon niet mee. Maar ga niet terug bellen. Vind de smsjes dus echt even TE veel worden. Je weet hoe mijn email eruit zag, dat was vrij simpel en makkelijk om dat weg te lachen en door te gaan. Maar zijn smsjes zijn 1 stap verwijderd van bijna een aanzoek!
Roane
Geplaatst: 16-07-10 14:26
En dan baal je zo hard dat het niet insgelijks is he eindelijk iets aan de haak dat overduidelijk 100% voor je wilt gaan moet je hem niet
hahahahha, we hebben een cross-over onderwerp... Ik heb de bankman nog niet gesproken... waarschijnlijk begin volgende week... heb ook geen bericht terug gehad... Misschien zit hij er nu wel over een biertje, eens goed om te lachen met zijn vrienden! hahahaha