Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Okee dus zo'n 1000 euro per maand, ik zou 2 maanden willen dus dat is dan wel mogelijk voor mij. Wel zou ik inderdaad ook veel willen werken, dit bespaart natuurlijk al de kosten voor een slaapplek en eten.
Cowgirl schreef:Martine_R schreef:Okee dus zo'n 1000 euro per maand, ik zou 2 maanden willen dus dat is dan wel mogelijk voor mij. Wel zou ik inderdaad ook veel willen werken, dit bespaart natuurlijk al de kosten voor een slaapplek en eten.
Maar waarom wil je werken?
2 maanden is echt niet lang voor australie als je dan ook nog eens gaat werken houd je in feite maar weinig tijd over om echt iets te gaan zien. En geloof mij OZ is groot heel erg groot.
Dan zou ik wat langer doorsparen zodat je ook echt kunt reizen en dingen kan doen. Of je working holiday visum aanvragen en langer gaan want met dit visum kun je ook betaald werk gaan doen.
Menino schreef:stipje, zit er sinds een paar weken ernstig aan te denken om na mijn havo naar Australie te gaan (het is altijd wel een droom geweest, maar voor mijn gevoel een onhaalbare!)... Zit wel te twijfelen hoe, heb zeven jaar over de havo gedaan en mijn kennissenkring is niet heel veel groter dan school(iig kennissenkring die er een jaar tussenuit kan) dus denk niet dat ik een reismaatje ga vinden (iedereen die ik ken die aan z'n eindexamen bezig is, is een jaar of 16
) .... Maar in m'n eentje gaan backpacken vind ik wel weer heel erg zelfstandig zegmaar
denk ik dat het wel moeilijk wordt om een geschikt reismaatje te vinden haha...
maargoed